26 Haziran 2016 Pazar

Hatice Kadar Kafanıza...

Şuraya uzunca bir yeter yazmak istiyordum aslında sayın okuyucu.

Biliyor musunuz yoksa şimdi mi öğreneceksiniz bilmiyorum ama benim adım Hatice

İyi güzel pek de severim adımı.

Ya ama yeter ya  şimdi atarlandığım yerlere geliyorum:

Bir aralar Çok Güzel Hareketler Bunlar diye bir program vardı. Orada epey popüler bir hıyarlı baba tiplemesi vardı işte yanılmıyorsam sonradan ona partner yazdılar oynayan Büşra Pekin işte o tiplemenin adı Hatçeydi.

İşte güya komik olsun diye kıza bıyık çizmişler. Kaşları da birleştirmişler falan. Ama niye adı Hatçe neden yani ya  ekrana ne zaman çıksa sinir krizi geçiriyordum ben.

Bugünde Zeynep Çamcı olacak kişinin instagram hesabına baktım. Yav birde ne göreyim snapchatte böyle birbirinden zattirik şeyler var ya işte yüzünü şekilden şekile soktuğun falan onu kullanıp saçma salak snap atmış evet adına da Hatçe demiş hatta birden fazla atmış öyle snap güya yüzünü abuk sabuk şekle sokunca Hatçe oluyor. Ay hakaret edeceğim zor tutuyorum kendimi ya bir çıktırın gidin ya. Gerçekten çok sinir oldum.

Yani ismi gerçekten Kezban olan kişileri şimdi daha iyi anlıyorum ne büyük terbiyesizliktir Allah aşkına.

Ay daha fazla yazamıyorum yazdıkça daha da sinirleniyorum çünkü.


Fil Hafızam Tökezliyor mu?

Bu aralar birden aklımda bir görüntü beliriyor. Sonra diyorum bu dizi miydi yoksa gerçekte böyle bir şey yada birisini gördüm mü?

Sonra bir şey dolanıyor dilime ''Nereden duydum ben bunu?'' diyorum kendi kendime bazen buluyorum sorumun cevabını bazen cevapsız kalıyor. Ya küplere biniyorum bulasıya beynim yanıyor yada oralı olmuyorum.

Bazen oturuyorum bilgisayarın başına pat ne arayacaktım unutuyorum. Aklıma bir kaç dakika sonra geldiği oluyor bazen anında.

Ne oluyor anlamıyorum yahu eskiden biraz düşününce hemen aklıma gelirdi. Şimdilerde günler sonra yanıyor ampul yada hiç. Gerçekten hafızam tökezliyor mu? Yaşlılık alameti mi tüm bunlar yada daha farklı bir şey mi acaba? Pöf şiştim :P
Tasarım:Sawako Kuronuma