2 Ekim 2016 Pazar

İki Kitap Tek Post

Selamlar güzel yurdumun güzel insanları :)

Bugün iki kitap yorumlamaya çalışacağım spoiler vermemeye özen göstererek :)

Alıntı
İlk kitap isminden de anlaşılacağı üzere Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku kısacık bir kitap yalnız bazı betimlemeleri anlamak zordu en azından benim için o yüzden çok kolay bitmedi.

Herkese hitap ettiğini düşünmüyorum. Yani okumadan önce yorumlarını okudum. Sevgi nefret ilişkisi var galiba ilk arada kalan kişi benim :D Öyle işte bence siz okuyun öyle karar verin kitap size göre mi yoksa değil mi zaten elli sekiz sayfacık :)



Alıntı
Diğer kitap da yine isminden anlaşılacağı üzere Ve Sen Kuş Olur Gidersin kitabı çok sevdim açıkçası dili olsun olayların tahlilleri insan psikolojisi üzerine yapılan tahliller olsun etkileyiciydi.

Kitap ağır depresyon geçiren bir adamın yine kendi ağzından yaşadıklarını anlatıyor. Açıkçası ilk okuma girişimimde keyfim pek yerinde olduğu için kitaba adapte olamadım :D Tabi tekrar elime alınca su gibi akıp gitti o ayrı :D Yalnız bu kitap da kısacıktı yüz küsur yetmedi yani :(

Neyse kesinlikle tavsiyemdir efendim :)

6 yorum:

  1. Aigoo Müzeyyeni daha yeni bitirdim. Bu ne tevafuk... aman iyki okudum dedirtmiyor, lanet olası bir pislik te değil. Tam arada kalınası bir kitap.
    Ikinciyi okuyalı epey oldu kitabı nasıl bulduğumu hatırlamıyorum. Üzerine bir kaç Tarık Tufan kitabı okumaya çalıştım. Depresif buhranlari bir yere kadar dedirrtti.
    Yaaani iyi ki döndün fıstık ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş bulduk fındık ♡

      Demek Müzeyyen konusunda tek değilim sevindim :D Aynen tam hislerime tercüman olmuş bir yorum hani biraz daha ilerlese yada olaylar farklı gelişse ne bileyim kitap bu haliyle arada bırakıyor insanı :)

      Diğer kitabı yazarın yaptığı tahliller sayesinde çok sevdim. Demek diğer kitapları da depresif hım yinede başka bir kitabını okumak isterim hatta tavsiye etsen falan balla şeker olurdu komşu güzeli :)

      Sil
    2. Cık tavsiye çıkmaz. Kraliçenin Perilerine başlamıştım geçen yaz. Böyle mis gibi havalarda, içimi lüzumsuz yere karartmamaya karar verip yarım bıraktım. Balla şeker oldu nane limon (( utanan emojii koydum say, ikide kalp ekle, yorumumuzun sonuna gelmiş bulunuyoruz. ))

      Sil
    3. Him tamam cancazim belki icimi karartmaya karar verirsem Kralice'nin Perilerine baslarim :)
      Sag ol yinede findik benden de kalpler cicekler ve yorum sonu :)))

      Sil
  2. Ve Sen Kuş Olur Gidersin'i o kadar okumak istiyorum ki nasip olmadı hala... umarım en yakın zamanda elime geçer de okuyabilirim :)
    Ve Sen Kuş Olur Gidersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız çok keyifli bir zamanında okuma yoksa depresyona girersin benden söylemesi hehe

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma