11 Haziran 2016 Cumartesi

İki Film

Selamlar ben geldim yine :D Seyrettiğim iki filmi yazmaya geldim. Böylelikle pek fazla boşlamayayım burayı :D

Alıntı
MAKİNİST: Bir yıldır uykusuzluk hastalığı çeken Trevor, bir fabrikada işçi olarak çalışmaktadır. Dinlenememekten ötürü vücudu bitik bir haldedir. Öte yandan işi dikkat gerektirir ve en ufak bir hatanın bedeli ağır olacaktır. Trevor ise her şeye çok zor konsantre olmaktadır. Trevor, kendisine bir takım notlar bırakmaya ve giderek azalan kilosunu sarı kağıtlara yazıp dairesine asmaya çok meraklıdır. Hayatında duygusal olarak bir şeyler yaşadığı fahişe Stevie ile bir yandan da tutku duyduğu Maria vardır. İş arkadaşları kendisine, bu gözle görünür kilo kaybı ve bedensel çöküşün arkasında ne olduğunu bilmemekten ötürü güven duymazlar. (beyazperde.com)

Türü için gerilim psikoloji diyebileceğimiz bu film beni biraz hayal kırıklığına uğrattı açıkçası. Çok çok sevdim diyemem ama çok dandik de diyemem orta karar diyeyim en iyisi :D

Yalnız baş rol ağabeyin oyunculuğu enfesti. Yanılmıyorsam adam elli kiloya kadar falan düşmüş. Sadece kilo olarak değil. Karakterin içinde bulunduğu psikolojiyi de çok güzel yansıtmıştı.



TEYZEM: Üftade annesi ve üvey babasıyla sıradan bir hayat sürmektedir. Bir gün yıllar önce evden gitmiş olan ablası oğlu Umur'la kapılarını çalar. Umur'la Üftade çok içten bir bağ kurarlar. Gelişen olaylarla Üftadenin bambaşka bir yüzü ortaya çıkar. (sinemalar.com)
Alıntı
Filme gelirsek; türü için dram psikoloji yer yer gerilim diyebileceğimiz bu filmden gecenin köründe izlediğim için bu kadar tırstım sanırım :D 

Ama işin dram kısmı da çok fenaydı Üftade'ye gerçekten çok üzüldüm. Halinden kimse anlamıyor. Herkes susturuyor geçiştiriyor bazıları da faydalanmaya çalışıyordu. Tekrar izler miyim bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla güzel bir filmdi.

Birde Anayurt Otelini izlemek istiyorum. Filmi izleyen yada kitabını okuyan yada hem okuyup, hem izleyen birileri var mı fikir verin bana :)

6 yorum:

  1. Eski filmler herhalde, pek dikkatimi çekmese de Makinist'e bir bakarım. Sen de boş bırakma burları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah komşum :) Makinist güzeldi ama son kısımından dolayı hayal kırıklığı yaşadım yinede bakmak istersen bak tabii :)

      Sil
  2. makinist filmini izlemişliğim var ama tek bir sahnesini bile hatırlamıyorum :D galiba yeniden izlemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe Kendin bilirsin komşu ama gerek yok bence :D

      Sil
    2. o derece diyorsun yani :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma