26 Haziran 2016 Pazar

Fil Hafızam Tökezliyor mu?

Bu aralar birden aklımda bir görüntü beliriyor. Sonra diyorum bu dizi miydi yoksa gerçekte böyle bir şey yada birisini gördüm mü?

Sonra bir şey dolanıyor dilime ''Nereden duydum ben bunu?'' diyorum kendi kendime bazen buluyorum sorumun cevabını bazen cevapsız kalıyor. Ya küplere biniyorum bulasıya beynim yanıyor yada oralı olmuyorum.

Bazen oturuyorum bilgisayarın başına pat ne arayacaktım unutuyorum. Aklıma bir kaç dakika sonra geldiği oluyor bazen anında.

Ne oluyor anlamıyorum yahu eskiden biraz düşününce hemen aklıma gelirdi. Şimdilerde günler sonra yanıyor ampul yada hiç. Gerçekten hafızam tökezliyor mu? Yaşlılık alameti mi tüm bunlar yada daha farklı bir şey mi acaba? Pöf şiştim :P

6 yorum:

  1. A evet duymuştum cevizin hafızaya etkisini artık bol bol yerim. :)

    YanıtlaSil
  2. bence bu kadar merak ediyorsan kan tahlili yaptır komşum. Şahsen benim b12 eksikliğim var belki sende de vardır. ilaçla halloluyor yani. Bu arada ben çok unutkanımdır ve bu yüzden bir şeyi unuttuğum zaman hep şu kelimeleri derim ' napıcaktım napıcak ' şahsen bende işe yarıyor dene derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe Benimki fil hafızası gibi canım arada tökezlemek normaldir herhalde :D O kadar takmıyorum ya sadece bu durum bu aralar sıkça yaşandığı için yazayım istedim.

      Allah korusun düzelmez hatta ilerlemeye başlarsa o vakit giderim doktora :)

      Sil
  3. Olur arada, takmamak lazım bak ben de kelimeleri unutuyorum hiç takıyormuyum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha Ama ben alışkın değilim ya bir ara çok şikayetçiydim ama olmaması daha kötüymüş :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma