8 Mart 2016 Salı

Mim: Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?

Çok sevgili Yağmur Tozu komşuma çok teşekkür ederim mim için onunki ne şuradan ulaşabilirsiniz :)

Hadi bakalım:

-Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

Hayır bahsetmiyorum. Sadece kuzenimin haberi var :)

Alıntı
-Neden blog yazıyorsunuz?

Çok önemli bir nedeni yok. Herkes gibi bana ait özel bir alan fikrini seviyorum. Her şeyden bahsedebiliyorum sanırım en büyük nedeni çevremde bahsettiklerimden anlamayacak insanların olması olsa gerek :D

-İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl fark var?

Bende komşum gibi düşünüyorum yani bir fark yok. Hala devrik cümle kuruyorum ve anlam düşüklüğü olan cümleler kuruyorum. Tek fark olsa olsa yazarken hissettiğim duygulardır :D

-Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Başta hiçbir şey diyecektim ama görmediğim halde sorunlarımla ilgilenip, bana teselli veren komşularım aklıma gelince nankörlük yapmamaya karar verdim :D İyi ki varsınız canım komşularım <3 :D

-Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?

Yazmayı seven yazarak rahatlayan tüm insanlara öneririm :) Yakın arkadaş demeyeyim de kuzenime çok dedim. Çünkü mükemmel kek börek vs yapar ayrıca elişilerinde de on numaradır :D

-Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

İlham aldığım bir kaynak yok. Belki insanlar gözlem yapmayı çok seviyorum çünkü ve bu gözlemlerimi elimden geldiğince samimi ve esprili bir şekilde aktarmaya çalışıyorum :D

-Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Öyle olduğunu düşünüyorum. Bir iki kişi var sevmediğim sanırım :P :D

-Şikayetçi olduğunuz konular var mı?

Yok sanırım. Hem olsa bile ne olacak blog sahibi veya sahibesi ben rahatsız oluyorum diye yazmayacak mı? :D

Mim bu kadardı. Piyasada çok döndü bu mim sanırım herkes yaptı. Ama yapmayıp hemde yapmayı çok isteyen birileri varsa onlara pasladım :D




10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl bu güzel mim için ben teşekkür ederim :) Beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. Ahahahaha dobralıkta bir numarasın çok iyi yaa bayıldım cevaplarına ellerine sağlıkk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum bir tanesin :D

      Sil
  3. Varsa bir sorun yaparız açık oturum demişler :)
    Blog dünyasından şikayet çokta şikayet mercii yok ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapamıyoruz açık oturum. :D

      Benim pek şikayet ettiğim bir şey yok açıkçası :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma