18 Şubat 2016 Perşembe

Mim: Sen Kimsin?

Daha önce yaptığım şu mimle çok benzer  sevdiğimiz ve sevmediğimiz özelliklerimizi yazacağız.  Mimi paslayn pek sevgili komşum Bir Ev Kızı'na çok teşekkür ederim. Onun mimine şuradan ulaşabilirsiniz. Hadi bakalım iyisiyle kötüsüyle ben nasılım :DD

Bende komşum gibi sevdiğim özelliklerimden bahsedeyim :DD

-Hafızamın kuvvetli olmasını seviyorum. Bazen dezavantaj olsa da genel anlamda çok işime yarıyor :)
Alıntı

-Ne kadar geç yatarsam yatayım eğer sabah erken kalkmam gerekiyorsa kalkarım

-Bir insanın yanımda rahat etmesini sağlarım mesela benim yanımda geğirebilir yada gazınızı çıkartabilirsiniz dert değil insanlık hali sonuçta sizi ayıplamam :D Ayrıca istediğiniz kadar da saçmayalabilirsiniz :D

-Bir insanın karakterini hemen çözebilirim.

-Gözlem yapmaya bayılırım. Her an birisi yada bir şeyler dikkatimi çekebilir ve onu çözesiye hakkında bilmediğim bir şey kalasıya kadar araştırırım :)

-Kaygısızdan ziyade rahat bir insanım

Sırada sevmediğim özelliklerim :P

-Dakik birisi değilim. Ne kadar erken kalkarsam kalkayım vaktinde hazır olamam.

-Tembelim ve bundan mütevellit dağınığım :(

-Bazen hiç tanımadığım birine sırf tek bir hareketi yada sözü bana battığı için ters davranabilirim.

-Çok konuşurum. Bu yüzden patavatsızlık mevcut.

-Ne kadar cool davranmaya çalışsam da mutlaka bir rezillik yaşar ve olmayan havamı dağıtırım :P

-Sevdiğim bir yiyecek için çocukla çocuk olabilirim :D

İşte böyle desem de aslında daha maddelere madde eklesem ekleyebilirim. Ama korkmayın burada bitiriyorum mimi :D Mimi Yağmur Tozu komşuma ve beğenen tüm komşularıma pasladım kolay gelsin :D

19 yorum:

  1. :) Ben hayatta kalkamam ama dakik biriyimdir :))) ellerine sağlık canım çok güzel bir mimmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kalkarım kalkmasına da boş bulduğum yerde uyurum ama :DD

      Teşekkür ederim komşum istersen sende yap :)

      Sil
  2. Evet çok güzel olmuş kendini tanıtmışsın :) ben de en kısa zamanda yazacağım Teşekkür ederim
    sevgili komşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sevgili komşum :) Aksilikten dolayı gelemedim hemen ışınlanıyorum yazına :D

      Sil
    2. Bende şimdi seni tekrardan mimledim :) Hayırlı olsun :)

      Sil
  3. Patavatsızlık bazen iyi bir şey yaa, en azından dürüst oluyorsunuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten dürüstlüğümü yapıyorum komşum ama şey var ya hani her doğru her yerde söylenmez diye işte o başıma çok geliyor :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Hoş geldin yine beklerim :D

      Sil
  5. Güzel bir mim olmuş :D o patavassızlık bende de mevcut maalesef kötü bir şey . Bu arada mimi üstüme alıyorum haberin olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi komşum hatta yorumlamam bitsin geliyorum hemen :))

      Sil
  6. "Ne kadar cool davranmaya çalışsam da mutlaka bir rezillik yaşar ve olmayan havamı dağıtırım" ay bende bende! komşum. Bu arada geçte yatsan erken kalkabilmene özendim doğrusu ben hep uyur kalırım. Ellerine sağlık komşucum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum. Geçte yatsam kalkıyorum ama zombi gibi dolaşıyorum etrafta :DD

      Sil
  7. he he keyif veren birisin yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem öyle mi görünüyor :D

      Sil
  8. Hu hu komşu komşu nerelerdesin bakiim? Arada bir denkleşiyoruz başka bloglarda fakat ikimizde kendi evçelerini ihmal ediyor herhal bu ara ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe Aynen komşu orada burada sürtüyorum ama kendi evime geldiğim yok :D

      Sil
  9. kaygısız değilim ama rahatım:) aha işte ben dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kendinden bir şeyler bulmana sevindim :D

      Bu arada hoş geldin bloguma :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma