15 Şubat 2016 Pazartesi

Kandil Maceraları

Evet başlığın absürtlüğüne aldırmadan konuya bodoslama dalıyorum efem :D

Bir kandil gecesi çok da yakın olmadığım bir arkadaşımdan kandil mesajı geldi. Şimdi düşünüyorum da demek ki mesajı sonuna kadar okumadım. Okusaydım öyle bir rezillik yaşamazdım çünkü.

Rezilliğime gelirsek:

Efendim arkadaşım mesaj atmış. Bende hazır beleşten mesaj diye gözünü sevdiğimin teknolojisinden yararlanarak arkadaşın bana attığı o mesajı toplu olarak rehberde kim var kim yoksa gönderdim. Göndermesine gönderdim de lakin mesajın sonunda kabak gibi bana mesaj atan kızın adı ve soy adı yazıyormuş meğer :DD Ben bunu tüm o mesajları gönderdikten sonra fark ettim. Millet tanıyor beni hemen dalga geçtiler :P

İkinci olay ise şöyle vuku buldu:

Yine bir kandil gecesi çekyata öyle bir uzanayım dedim. Derken aradan bir iki dakika geçti geçmedi bilmediğim bir numara beni arıyor. Normalde olsa açmam ama kandil günü açasım tuttu demek. Neyse telefonu açar açmaz kadının biri beddua etmeye başladı. İşte ''Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın. Böyle bir kandil günü senin evladın da seni aramasın. Her şey senin yüzünden oldu. Oğlumla aramı sen açtın vs.'' daha neler neler. Her ne kadar ''Teyze karıştırıyorsun galiba. Ben gelinin değilim.'' desem de kadın beni dinlemiyor. Derken annem aldı telefonu kadın içinde kalan diğer bedduaları da gelini diyerekten anneme ettikten sonra telefonu kapattı. Sonra bir düşününce kadına üzüldüm. Ama yapacağım bir şeyde yok ne yazık ki.

Öyle işte sayın okuyucu nereden esti bilmiyorum durup dururken aklıma geldi sana da söyleyeyim dedim :P


14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :D Aynen komşu irezil oldum :D

      Sil
  2. ilkinin benzeri başıma gelmişti ama tersten, ters rezillik yaşadım resmen :)

    arkadaşım atmış bir cuma mesajı. mesajın sonunda başka birinin adı soyadı var. hemen cevaplıyorum 'güzel mesajmış bir de sana gönderenin adını soy adını silseydin kıkıkı' bir saat sonra falan cevap geldi. -yazarın adı-soyadı o. kitabından alıntıladım- ben şok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeh Seninki de komikmiş komşu :DD Buna benzer bir şey de bizim kuzenlerin arasında olmuştu :D

      Sil
  3. Ben bloğunuzu ilk defa görüyorum. O kadar geldim bari bir yorum yapmadan gitmeyeyim dedim :) Açtım baktım bir iç dökülmüşlük. İlkini okurken baya güldüm. İkincisinde de üzüldüm. Tabi bıyık altından gülmedim dersem yalan olur ama üzüldüm yani. Anlamadan dinlemeden direk dalıyoruz ya karşımızdaki kişiye, gerçekler bir çarptı tabi suratıma. Beddua nedir ya, nedir? Kim bilir her kimse bunu hak etmek için ne yapmıştır? Sorular ,sorular.. Akşam akşam güldüm ama ya, gerçekli güldüm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Öncelikle hoş geldin komşu ne iyi ettin :D

      İlk olayda bende kendime çok güldüm ama dalga geçen mesajlar geldikçe de sinir oldum :DD İkincisinde ise aynen senin gibi hem güldüm hem üzüldüm :))))

      Yine beklerim çık çık gel :D

      Sil
  4. Ya ilk olay zaten komik ona güldüm de ikincisine gülsem mi gülmesem mi bilemedim.. kadın için üzücü bir olay sonuçta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bende kadın için üzüldüm ama düştüğüm duruma da güldüm. O kadın aklıma geldikçe hala üzülürüm...

      Sil
  5. ilk hatayı yapan insan çoğunkukta yanlız değilsin.. ^_^'
    ikinci olay ise trajıkomik.. Demekki gelinin bunları duymaması gerekiyormus. her serde bir hayr vardırya yanlış numara cevirmiş kadın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Yalnız olan bize oldu o kadar bedduaya biz katlandık komşum :D

      Sil
  6. Kadın için çok üzüldüm...Herkese iyi gelin verdi Allah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üzüldüm komşum. Amin komşum aynen.

      Sil
  7. ilk olay neymiş öyle yaa :D ikinci olaya da gelirsek açıkçası kadına üzüldüm ama yine de seni dinlemeliydi her ne kadar içi acısa da sana da ayıp etmiş. hem senin gibi karşılamayanlar da olabilirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olay benim günlük rezilliklerimden yalnızca biriydi komşum :D

      Kadın için bende üzüldüm ama bizi dinlemedi bile yani kötü karşılamaya bile fırsatımız olmadı ki :DD İnşAllah araları düzelmiştir :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma