11 Şubat 2016 Perşembe

Evliliğe Merakın Nereden Geliyor Be Çocuğum

Bir kaç gün önce kuzenim doğum yaptı. Hastahaneye ziyaretine gittik yengemle.

Odada diğer kuzenim ve dokuz yaşındaki kızı da vardı. (Oda yeğenim işte :P Yaşını özellikle belirtmemin sebebi var)
Alıntı
Yeğenim bu gelinliği görse muhtemelen dibi düşerdi :D
Neyse odaya gireli beş on dakika olmuş.  Yeni doğan şebeleğe de 345263 kez bakışımın ardından o dokuz yaşındaki yeğenim yanıma gelip ''Ne kadar tatlı değil mi? Bende anne olmayı çok istiyorum. Annelik çok güzel bence'' gibi şeyler söyledi. Ben tabi kısa bir şok yaşadım. Kız kızım sen daha dokuz yaşında boksun ne çocuğu?

Kendimi toparladıktan sonra ''Bir meslek düşünmüyor musun mesela öğretmenlik falan gibi'' bir şeyler dedim. Yeğenim ne derse beğenirsiniz ''Benim öğretmenimin de çocuğu var.'' yani alttan alttan bana ''Çocuk da yaparım kariyer de'' diyor.

Aslında yeğenimin bu tarz düşüncelerini biliyordum beni şaşırtan böyle istikrarlı bir şekilde hala aynı şeyleri düşünüyor olması :D

Annesinin haberi var mı bilmiyorum bu durumdan belki gelecekle ilgili hayallerini yalnızca benimle paylaşıyor olabilir. Aslında ilk başta bana ''Bende evlenmek istiyorum.'' ''Hayalimdeki gelinlik şöyle böyle'' dediği zaman kolundan tutup bir psikologa götürmem lazımdı :DD

Tabi ki zamanı gelince evlenecek evlenmeli ama şimdiden bunları düşünüyor olması komikten ziyade ürkütücü ama muhtemelen büyünce diplomalarına diploma ekleyecek. Çevremde çok şahit oldum çünkü büyüdükten sonra 180 derece değişen kişilere. :P

20 yorum:

  1. 'sen daha dokuz yaşında boksun' elin mi yanlış çizittirdi yoksa kıza ciddi ciddi böyle mi didin bir durdum düşündüm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe ciddi ciddi dedim ama çok küçüksün manasında çok mu rahatsız edici değiştireyim mi?

      Sil
    2. Yanlış yazdın sandımdı ^
      Ama yoo çok rahatsız edici değil. Zaten insan onu otomatikman yoksun diye okuyor

      Sil
    3. hehehehh İyi o zaman benim aslında anne ve teyze kaynaklı ağzım biraz bozuktur da neyse dizginlemeye çalışıyorum diyeyim :D

      Sil
  2. Şöyle bir açıdan bakınca da iyi bir şey aslında. Kötü örnekler görüyor olsaydı istemezdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın ama benim yeğen babasıyla hiç geçinemez ama annesiyle babasının arası iyi herhal :)

      Sil
  3. Küçük kız çocukları nedense böyleler. Benim 6 yaşımda kardeşim var. Gelin görünce kendinden geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tümünü incelemek lazım komşum :)

      Sil
  4. Kuzenim 9 yaşındayken(geçen sene) evlenip 8 çocuk yapacağını, 4 nün kız 4 nün erkek olmasını istediğini söylemişti pihhüyüühu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh Yakında bizimki de böyle şeyler düşünüp, hatta gelecekteki çocuğuna isim bile bulur :D

      Sil
  5. aa buna baya erken başlamışlar evlilik çocuk düşüncesini aşılamayı. biz böyle düşünmediğimiz için rahat takılıyorz sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh Aynen ağaç yaşken eğilir hesabı :D Ya aslında ben düşünüyorum evliliği ama tek başına düşünmek olmuyor tabi aday adayı bile yok :DD

      Sil
    2. belki bu sene bizim senemiz olur :D

      Sil
    3. Ay hadi İnşAllah komşum :D

      Sil
  6. Şimdi ki çcouklar çok fena komşumm :)) Çok bilmişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum hızlarına yetişilmiyor :))))

      Sil
  7. Hadi evlilik tamam da -küçükken arkadaşlarımın böyle hayalleri vardı -_- çocuk biraz fazla be yavrucum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD Zaten yakında sınıfından birini bulur basar nikahı :DD

      Ay sorma komşum gittikçe seviye atlıyor bizim kız :D

      Sil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ve ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğramaya çalışırım yalnız benden de sevgiler :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma