6 Şubat 2016 Cumartesi

Bugün Günlerden Doğum Günüm

Selamlar :DD

Aslında bu yazıyı sabah yazmak isterdim açıkçası ama netim yüzünden şimdi yazabiliyorum. Bir yıl daha yaşlanmanın kutlanacak yada bahsedilecek bir tarafı yok aslında ama insan doğum gününde bir tuhaf oluyor böyle bahsedesi bugün kendini çok önemli hissedesi geliyor :D

Artık yirmi dört oldum :S başkası için daha çok genç bir yaş sayılabilir belki ama benim için ''İyice yaşlandım'' dememe neden olan bir yaş. İnanır mısınız kırışıklıklarım gözüme batmaya başladı :DD Tamam tamam görünürde pek kırışığım yok ama gülünce falan gözlerimin çevresindekiler rahatsız ediyor. Sonra gülerken yanaklarımın kenarlarında oluşan kırışıklıklar kalıcı olmaya başladığında o zaman botoks yaptırmaya başlayacağım :DD

Google ak sakallı dedenin benim için yaptığı pastaları da şöyle iliştirip gideyim :D

Bugün doğan kim varsa hepsinin doğum günü kutlu olsun burçtaşız nede olsa :DD

37 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsuuun :D Ben de bu yıl 21'i doldurucam ve 25e gelince yaşlanacakmışım gibi hissediyorum, neden öyle hissediyorum bilmiyorum :o Botoks da yaptıramam iğneden çok korkarım ben napıcam acaba :O Neyse bunları kırışıklar çıkınca düşünürüüüz :D Burada bir pasta çizimi var! :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum :D E o zaman ben seneye ölüyorum :DD

      Hahah Allah'tan iğneden korkmuyorum en azından sen yirmi beşe gelince ben on sekiz falan görünürüm tabi ölmezsem :DD

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun :D

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kupkutlu olsun :))) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler komşum :))) Hoş geldin :D

      Sil
  4. https://youtu.be/SmyWLT5vlyA

    Sana gelsin komşu güzeli ♡♡♡

    Nice Senelere ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeh en sevdiğim sahnelerden çok teşekkür ederim komşum hep beraber İnşAllah ♡♡♡

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun. Nice musmutlu senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Amin İnşAllah hep beraber :)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun :) Tabi burç önemli :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol adaşım :) Önemli tabi ki :)

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  8. Doğum gününüzü kutlar yeni yaşınızın size sağlık mutluluk ve başarılar getirmesini dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşAllah çok çok teşekkür ederim bende :)

      Sil
  9. Doğum günün kutlu olsun :) Allah nice, mutlu, huzurlu yıllar versin İnşallah. Hep sevdiklerinle sevgi dolu bir yaşam diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum. Aaaaaammmmmmiiiiiiiiinnnnnnnnn İnşAllah cümlemize komşum :)

      Sil
  10. Doğum günün kutlu olsuun o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. doğum günün kutlu olsun komşum nice mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum birlikte nice senelere İnşAllah :)

      Sil
  12. Doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim komsum. İnsAllah hep beraber nice senelere :)

      Sil
  13. Aaaay aramızda 1 gün mü vardı???
    Musmutlu yıllar komşuuum, nice güzel senelere inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyleymis komsum bende senin dogum gununde ogrendim :D
      İnsAllah hep beraber nice senelere komsum :*

      Sil
  14. Nice nice nice yıllaraaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim komsum İnsAllah hep birlikte nice nice nice yillara :)

      Sil
  15. Doğum günün kutlu olsun :D 24lük bedene küçücük çocuk koymuşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol var ol komşum :D Aynen öyle gerçi on sekiz sanıyorlar beni neyse öhöm :DD

      Sil
  16. Doğum günün kutlu olsun :) sen şimdiden yaşa takıldıysam biz napalım dolu dolu 27 oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşu :) Benimkisi birazda latife :D

      Sil
  17. Güzel komşum yeni yaşına girmiş. Romantik komedi tadında bir yıl geçirmen dileğiyle kocaman öpcükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol komşum. Amin cümlemiz böyle bir yıl geçiririz İnşAllah :) Bende öptüm.

      Sil
  18. Çok geç kaldım biliyorum komşucum ama İYİYKİ DOĞMUŞSUN ! Allah hayırlı uzun ömürler versin. Buralarda yoktum tatil nedeniyle, döndüm, yazını gördüm geçte olsa tebrik edeyim dedim nice senelere komşucum nice sneler komşu olalım inşaallah ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin komşum :) Sende hoş geldin :))))

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma