1 Ocak 2016 Cuma

Sıkılmak Demişken

Alıntı
Her şey küstüğüm için genelde böyle bakardım :P
Geçenlerde arkadaşım ben arabadan inerken şaka yapmış. Ben söylediği o sözü duymadım sadece gülüşme seslerini duydum o kadar.

Ertesi gün şakayı yapan arkadaşım ''Dün söylediğime darılmadın değil mi?'' diye mesaj atmış. Bende ne söylediğini duymadığımı falan söyledim oda işte söylediği sözü söyledi bende darılmadım falan dedim.

Sonra küçüklüğüm geldi aklıma eskiden öyle bir durumda çok küserdim ve uzatırdım bu durumu. Neden mi? Çünkü küçükken geçimsizin biriydim ben gözünün üstünde kaş var de darılırdım. Güzel bir şey söyle yine küserdim. Bir de şakayla gerçeği ayırt edemezdim her söylenen söz benim için küsme sebebiydi :P

Bence o zamanlar tam dayaklıktım yani düşünsene bir tane eleman var iyi bir şey de küsüyor, kötü bir şeye haydi haydi küsüyor geçinmenin imkanı yok yani şimdi karşımda öyle birisi olsa ağzına ağzına vururum :D

Bu durum yanlış hatırlamıyorsam orta sona kadar devam etti sonra D.S.K. kızçesi şaka diye bir kelimeyi lügatına aldı. Hatta zamanla daha ileriye gidip kendisiyle bile hunharca dalga geçti halada geçmeye devam ediyor :D

10 yorum:

  1. çocukken seni kesin öldürmek isterdim. Kardeşim de öyleydi ve bir kaç arkadaşım. Çekilecek gibi olmuyorlardı. Sinir krizleri geçirirdim. Bak anlatırken bile sinir yaptı bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD Zaten çevremdekilerde eminim beni öldürmek istiyorlardı :D Böyle kendimi anlatınca kendi kendime bile sinir oluyorken karşımdaki insanları düşünemiyorum :DD

      Sil
  2. Tık tık tık ben geldiim ^_^
    Ahah ama cidden zor insanmışsın. Lügatına bu kelimeyi alarak nasıl güzel yapmışsıın herkes derin bir oh çekmiştir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo hoş geldin <3

      Aynen ya zorluktan ziyade ıslak odunla dövülesiydim :DD Evet sonradan çok güzel geri dönüşler aldım ama şaka diye bir şeyin varlığını kabul edene kadar millet çekti benden :D

      Sil
  3. Senin böyle biri olacağın hiç aklıma gelmezdi ya benim :D Hep böyle eğlenelim gülelim dalga geçelim havası var sende benim gözümde yani. :D
    Şuraya mim de bırakıp gidiyorum küsme sakın :D http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2016/01/yln-ilk-mimi-nasl-bilirsiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum şimdi dediğin gibiyim ama küçükken pek sevimsizdim :DD

      Hemen yapacağım mimi çok teşekkür ederim bu mimle hem çok şaşırdım hem çok sevindim çok teşekkür ederim beni de kattığın için :))))

      Sil
  4. D.S.K. kızçesi çok iyi yapmış o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum yoksa çok dayak yerdim :D

      Sil
  5. Ben küçükken her şeye küsmezdim mesela. İçimde tutardım, saklardım. Hala öyle aslında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben küserdim hatta karşımdakini kanser ederdim :DDD

      Şimdi ise genelde içime atıyorum sonradan alakasız bir yerde patlıyorum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma