6 Ocak 2016 Çarşamba

Nasıl Biliyorum Biliyor musunuz?

Sanırım bu mim blogger olduğumdan beri sevinmekten ziyade kendimi çok mahcup hissettiğim ilk mim. Sevgili komşum Minerva dan geldi ve ister inanın ister inanmayın kendimi çok mahcup ve tuhaf hissettim. Listede olmak bir yana hakkımda düşündüklerini öğrenince ayrı mutlu oldum çok teşekkür ederim komşum :D Komşumun mimine şuradan ulaşabilirsiniz :)

Şimdi bu mim takip ettiğimiz bloglar hakkında düşündüklerimizi yazmamızı istiyor. Bir de aşağıda bahsedeceğim kişiler otomatikman mimlenmiş olacaklar ilk olarak bende komşum gibi beni mimleyen kişiden başlıyorum:

Kalem Fili: Kendisi farkında mı bilmiyorum ama beni gazlayan efendime söyleyeyim bana moral veren yorumları yapar ve inanır mısınız işe yarar kaç kere görmediğim halde yanımda olan birinin varlığını hissettim ve kendi kendime mutlu oldum :)

Bollywood Terapi: Kendimi en rahat hissettiğim yerlerden biri de bolly komşumun evi :) İstediğim kadar saçmalayıp, anlamsız yorumlar yapsam bile komşum aynı şekilde karşılık veriyor ki muhabbete doymuyorum :DD

Birevkızı: Komşumun yaptığı yorumlara göre ruh ikiziyiz :D Hep yazmaya devam etmesini istediğim pek sevgili komşum :D

Lady Witch: Lafa nasıl girsem bilemedim :D Yine en rahat olduğum blogger komşum olumlu olumsuz her türlü yorumu kendimi kasmadan rahatça yapabiliyorum. Oldukça kendiyle barışık ve bu bence çok güzel bir şey büyük bir olgunluk olarak düşünüyorum ben bu halini :D Hep böyle ol komşum :D

Şemspare: Yorumları o kadar güzel ki böyle karşılıklı otursak konuşmadan gözlerimizle anlaşabiliriz gibi geliyor bana :D

Nabrut: Gözlem yeteneğine ve bu yeteneğini harika yazılarıyla bizlere aktarmasına gerçekten hayranım. Bir de her ne kadar ''Ben gizemli değilim'' dese de bence çok gizemli birisisin komşum kabul et :D

Ne Olsun: Bloga yeni yeni girdiğim zamanlar bana çok yardımcı olmuştu hatta ilk mimim sevgili adaşımdan gelmişti zaten blogum yokken takip ettiğim birkaç blogtan biriydi şimdi komşum oldu :D

Sade Soda: Ay benim küçük kardeşim gibi ya gerçekten bak aslında ergenus ama bence yaşına göre olgun birisi hani bazıları vardır böyle yaşı küçüktür ama size çok saygılıdır falan Elif de bence öyle onu okurken de çok eğleniyorum :D

Deeptone: Her bloga nasıl yetiştiğini anlayamadığım komşum :) Yorumları çok neşeli kederden geberen bir post yazsanız bile yorumuyla mutlaka sizi gülümsetir :D

Evet benden bu kadar -aslında değil çaktırmayın ama destan olmasın diye kısa kesiyorum :D- Yazımı okuyup da kendini göremeyen arkadaşlarım kızmayın bana :D

18 yorum:

  1. Ay ay komşucum nasıl tatliş yazıyorsun böyle Allah aşkına. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda hakkıyla yapmaya çalışıcam bu tatliş mimi inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum ama gerçekler bunlar yani :D Merakla bekliyorum komşum kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  2. Ayy bitanesin kız her gün gel her gün saçmalama bana hava çok hoş inanki <# Hem biz ona saçmalamak demiyoruz kii ^^D.S.K ile yürek hoplatan suallemeler^^ diyoruz. Zevkle de cevaplıyoruz.. Heyecanla bekleşiyoruz bilgin olsun ;)

    Birde gerçekten güzel mimmiş. Çok yapasım geldi ama cık. Bu sefer peşin söylemiş olayım yapmayacağımı komşu. Tabii sorun sende değil bende ;)
    Şaka makada bir- iki hafta belki ondan daha da uzun bir süre yeni yazı girmeyi düşünmüyorum. Ben dönenede bu mim fena bayatlar.
    Hadi gözlerinden öptüm çok ^^ Sulu sulu muck muck <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD O sorularım devam edecektir bence :DD

      Zaten sen mim yapamıyorsun bende dizi tamamlayamıyorum sorunlarımız var komşu :D

      Neden ki canın mı sıkıldı blogtan yoksa bazı sebeplerden dolayı mı? Çok bekletme komşu özlüyorum inan ki bir hafta yeter yoksa yine başında biterim :D
      Bende çok çok öpüyorum seni aklımın bir köşesine yerleştin şuan bekletme bizi seviliyorsun <3 :)

      Sil
    2. Haha valla öyle bak sorunlarımız var bizim :=

      Çok önemli bir durum değil. Hem sen buralarda ol canısı, ben sana gelirim, iki çay söylersin, muhabbetin belini kırarız, özleşmemiş oluruz :)

      Sil
    3. Zaten deli deliyi çeker :D

      Hım oh en azından kötü bir şeyler yok sanırım rahatladım. Bende çok sık giremiyorum ki ne zaman heveslensem daha da ayrı düşüyorum blogtan nasıl olacak bizim vuslat meraklardayım komşum :)

      Sil
  3. Ayyyy ne güzel anlatmışsın, çok teşekkür ederim ya :')
    Ben daha mutlu oldum şimdi komşum :))
    Böyle mim olur da D.S.K. olmaz mı a ahhh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne teşekkürü ben gerçekleri söyledim :)
      Sen mutlu olunca bende mutlu oldum komşum valla bak :D
      Canımsın vede çok şekersin <3 :*

      Sil
  4. Gözlerimde ki kalbi gördün mü :D Hem ben olumsuz eleştriyide yapan bloggerı daha çok seviyorum. Daha samimi be. Samimi olmadığını pohpohlar hep iyisin dersin. Dostsan acısınıda söylersin :D Ben seni seviyorum :D İlanı aşk mı ettim ben az önce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o satırları yazarken sen benim heyecandan elimin titrediğini hissettin dimi :D

      Aynen öyle samimiyetsizler belli ediyorlar kendilerini. Yalnız bu sefer tatlı söyledim :DD

      Bende seni seviyorum Ladyim aşkın karşılıksız değil :D

      Sil
  5. çok utandım ^^
    komşum gene döktürmüş. Kalbi güzel insanın elinden çıkanlar da böyle güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan gerçekten mahcup hissediyor değil mi çok iyi anlıyorum seni komşum :)

      O senin güzelliğin komşum ben sadece gördüğümü söyledim. Bloguna gelince gerçekten evimdeymiş gibi rahat oluyorum ve kendimi kasmadan yorum yapabiliyorum. Kendinle barışık olmanda zaten takdire şayan tarafımdan samimiyetle seviliyorsunuz efenim :* :)

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim hakkımdaki güzel düşüncelerin için ^-^
    Şimdi ben mimlenmiş oluyorum demi? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek komşum her zaman :D

      Aynen komşu bir eveli yap :D

      Sil
    2. Zaten yazıyor demi niye sorduysam :D

      Sil
    3. :DDD Nolacak ya en kısa zamanda yap beklemedeyim :)

      Sil
  7. Ya şuan nasıl mutlu oldum anlatamam :D
    Çok yakın bir zamanda yazacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum komşum :DD

      Mutlu olduğuna sevindim :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma