23 Ocak 2016 Cumartesi

Çocukluğuma İndim :D

Zaman zaman insan çocukluğuna döner ya geçen ilkokul günlerim aklıma geldi.

İlçede öğretmen azlığından kırk kişilik bir sınıfta bir sıraya üç bilemedin dört kişi oturmak suretiyle ders görüyorduk. Ama şikayetçi değildim hem sınıfımı hem de öğretmenimi çok seviyordum çünkü.

Derken okuduğum okula öğretmen karı koca geldi. Bayan öğretmen bir üst sınıflar için gelmişti kocası da bizim sınıf için gelmişti. Yani şöyle diyeyim bizim sınıf çok kalabalık olduğu için kura yoluyla sınıfı bölüp yeni gelen öğretmen bizim sınıfın yarısına öğretmenlik yapacaktı.

Bu durumdan elbette memnun olmadım. Sonuçta şeker gibi öğretmenimden ayrılmak vardı işin ucunda öylede oldu zaten o yeni gelen öğretmenin sınıfına düştüm. Hala hatırladıkça sinir oluyorum öyle öğretmenlik yapacaksa yapmasın daha iyi.

Neyse içinizi karartmaya gelmedim ben :D

Bir de komutanın kızı vardı Gizem sınıfta çok yakın olduğu arkadaşı Merve ile ayrı sınıflara düşmüşlerdi. Görseniz kız arkadaşının elini tutmuş ayrılamıyor bir türlü. Sanırsın askere gidecek sevdiği kızdan ayrılıyor. Öğretmenler falan başında ''Hadi artık Gizem vedalaş arkadaşınla'' diyorlar :) Altı üstü yan sınıfa gidiyor kız halbuki çocukluğumuza doymayalım :DD

Öyle işte sayın okuyucu çocukluğum deyince bir sürü şey geliyor aklıma ama hepsi de belli belirsiz şeyler ama bazen de çok net sanki dün yaşamışım gibi. Belki de her şeyi abartıp süslediğim için çocukluğum enteresan geliyor olabilir :D

13 yorum:

  1. Tesadüfe bak!!Ben de dün sıkıntıdan google da gittiğim ilkokulu aratmıştım ve küçüklük fotograflarımızı buldum.O zamanları baya özlediğimi fark ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında acısıyla tatlısıyla bende özlüyorum o günleri :D

      Sil
  2. komşum anın çok uzun olmasa da gülerek ve keyifle okudum. inşallah yine böyle anılarınla ilgili yazarsın birilerinin anısını okumaya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım tabii zaman zaman görürsün blogumda :)

      Ne güzel hep gülümsetebilirim İnşAllah :)

      Sil
  3. İlkokul öğretmenleri bir başkadır ya. Anını okurken bir sürü anım canlandı. O zamanlari özlettirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ne güzel o günleri hatırlattığıma sevindim :D Yalnız o sonradan gelen öğretmen olmasaydı daha iyi olacaktı :/

      Sil
  4. Vay be..Banada hatirlattirlattin o günleri.Allah iyiligini versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizin :) Eğer güzel şeylerse çok sevindim hatırlamana :)

      Sil
  5. Ne zaman büyüdüm ben anlamadım. Bazı anılar çok parlak :D gülümsettin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen büyümesem daha mı iyiydi acep :D Evet bazı anılar çıkmıyor bir türlü hafızamdan :D Gülümse komşum hep gülümse :)

      Sil
  6. Çok güzel bir paylaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum :) Bu arada hoş geldin bloguma :)

      Sil
  7. Sen böyle dedin ben teee nerelere gittim. Biz de zamanında neredeyse 60 küsür kişi bir sınıfa doluşup da bölünmek suretiyle :D sıralarda 4 kişi oturuyorduk. Şimdi bile o eziyet verici duyguyu anımsıyorum. Ama ben şanslıyım, aynı sınıfta kaldım.
    Tabi aynı olay başıma 6.sınıfta da gelince dedim ki ne şansı beeeee :D
    Bu arada mimlendinnnnn http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2016/01/mim-yaynevleri.html

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma