13 Ocak 2016 Çarşamba

Arkadaş Hatırına

Ben geldim yuppi :D Bu aralar yine sıkıntıdan patlarken geçen arkadaşlarla sinemaya gittik. Kocan Kadar Konuş'un ikincisi gelmiş.

Film güzeldi ama öyle aman aman da değildi. Gerçi ilkine nazaran ikincisine daha çok güldüm diyebiliriz.

Çok spo vermek istemiyorum ama şöyle diyeyim;. Efsun karakterinin evlilik alışverişi sırasında yaşadıklarına tüm evli olan tüm arkadaşlarım hak verdi. Yalnız adetlere bakış açısını sevmedim. İlk defa evleniyorsun yani istemesinden kınasına her şey olmalı bunları saçma bulanları anlamıyorum açıkçası.

Neyse daha fazla konuşmak istemiyorum :P Ay aslında bana kalsa filmlere para verip izlemem açıkçası zaten sağ olsunlar hafta sonu kazığını da yedik. Ama arkadaş hatırına bayıldım parayı :P Valla sinemaya verdiğim paraya acıyorum ya hele de Türk filmlerine ne yalan söyleyeyim.

Öyle işte bir daha gidelim diye konuştuk bugün yine gidecek paralar İnşAllah bu sefer hafta sonu gitmeyiz de kazıktan kurtuluruz :D 

16 yorum:

  1. :D Hoş geldin. Ben izlemedim hala filmi ama güzel yorumlar almış bakalım belki bu hafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :D Bence nete düşünce izle hiç öyle sinemaya gideyimde orada izleyeyim deme komşum :)

      Sil
  2. Sinema konusunda sizinle aynı fikirdeyim :) Evde izlemek çok daha zevkli haftasunu kazığı da yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum. Hem insan evde daha rahat ediyor :) Kazık mazık yok beğenmezsen kapa ama sinemada o kadar para verdim izlemeye devam edeyim diyor insan :D

      Bu arada hoş geldin bloguma :)

      Sil
  3. Sidikli gelince analı kızlı gideceğiz bizde :D
    Ya haklısın bazı salonlar aşırı abartıyor. Ama ne yapalım azıcık iyi vakit geçirme uğruna bayılıyoruz işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya benim annem benle takılmayı sevmiyor :D

      Evet ya ben genelde nete düşmesini bekliyorum merak ettiğim filmin komşum işte arada arkadaş için içim acıya acıya bayıldığımda oluyor tabi :D

      Sil
  4. Ben de çok beğenmeyeceğimi bildiğim filmlere para vermek istemiyorum yani bir Murat Bozla adını hatırlamadığım Fahriye Evcenin sevgilisi kişiyi birlikte izlemek için büyük ekran şart değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya biliyor musun sanırım bu filme gideceğiz. Yine arkadaş hatırına pöf hafta sonu olmasa bari :D

      Sil
    2. Yine de sinema bahane eğlenmek şahane sen tadını çıkar ;)

      Sil
    3. :DD Artık hayatta gülmeyeceğim bir sahneye bile o kadar para verdim deyip gülerim artık :DD

      Şaka bir yana haklısın dediğinde komşum :D

      Sil
  5. Pazartesi perşembe gitsenize kız. Hem ekonomik hem ekonomik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle denk geldi canısı ya bir daha ki de hafta sonuna denk gelecek sanırım :/

      Sil
  6. Ben sinemaya gitmeyi pek sevmem. Pijamalarımı giyip, mısırımı patlatıp, ayaklarımı uzatıp, filmimi izlemek varken neden sinema yani.. Anlamsız bulurum. Ama "Kardeşim Benim" filmine gidesim var.. Kardeşlerimle mi gitsem diye düşünüyorum. Bilemedim şimdi. Siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sinemaya gitmeyi pek sevmiyorum. Kendi kendime hem seyredip hem de filmdeki insanlarla konuşmak daha eğlenceli :D Evdeki rahatlık hiçbir yerde yok açıkçası.

      Valla ne desem bilemedim. İmkanınız varsa toplanın kardeşlerinizle evde hep beraber seyredin :)

      Sil
  7. Hahahah ben de hayatımda bir defa sinamaya gittim. Aslında daha sık gitmek isterdim de babamın sinema *salonlarına* olan ön yargısından dolay izin yok :P O bir defa da sevmediğim bir türk komedisiydi. Kardeşim ve arkadaşlarını götürmüştüm. Mecburen onların istediğine girdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bizim film ve dizilerden ümidimi kestim gidersem işte böyle arkadaş hatırına gidiyorum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma