15 Mayıs 2015 Cuma

Beklediğim Diziler 2

Yazının ilki için şuraya bakabilirsiniz :) Neyse şimdi beklediğim diğer dizilere bakalım:

Hello Monster

Konusu: Seo İn Guk yani soldaki taş :D Keskin gözleri ve zekasıyla, olay yerini inceleyerek suçlunun profilini çıkarabilen bir yetenekte bir dedektif. Ablamız ise polis memurudur. İkisinin buluştuğu yer ise ''Özel suçları araştırma takımı'' dır. Daha fazla detay için buraya buyurun efem :)

Şimdi bu diziyi sırf baş roldeki adam için bekliyorum itiraf edeyim :D Ablayı FLY dizisinde çok beğenmiştim. Aradaki yaş farkı pek belli değil ama sanırım baya fark var. İnşAllah aşk geri planda kalmaz. Bir de Seo için bu dizide ''Tehlikeli'' deniyor. Adamın acayip bir psikopat havası var hele bakışları artık bu bakışları kullanma vakti gelmişti zaten :DD

Oh My Ghostess

Konusu: Başrol abla, kendi halinden ziyade silik çalıştığı yerde işini doğru dürüst yapamayan bir kızcağızdır. Kimilerine göre ezik de olabilir. Başrol abi ise ablayla aynı yerde çalışan kibirli bir şeftir. Abla bu oğlancağıza yanıktır ama maalesef abinin bu durumdan haberi bile yoktur. Bir gün ablanın içine şehvet düşkünü bir hayalet girince işler değişir. Konuyu daha detaylı şuradan bulabilirsiniz.

Türü için fantastik diyebileceğimiz bu diziyi fantastik türünü sevmediğim halde sırf konusu yüzünden izlemek istiyorum :D Başrol ablanın iki tane filmini izledim oyunculuğu hakkında pek bir şey diyemem ama seyrettiğim iki filmde de izlerken rahatsız olmamıştım. Abiyi ise adını unuttuğum ve bakmaya erindiğim bir dizide çok beğenmiştim. Bakalım bu dizide nasıl olacak. Açıkçası bu ikiliye çift gözüyle bakamıyorum ama diziyi izlerken fikrim değişebilir tabii :DD

High Society

Konusu: Varlıklı bir aileden olan bir kadının zenginliğini saklayarak kendini gerçekten seven adamı bulmaya çalışmasını anlatıyor. Dizi hakkında buraya gelip, detaylara bakabilirsiniz.

Başrollere bayıldığımı söylemek isterim ki konusu çok cezbedici gelmese de konu işlenişi ve kurgu konusunda senariste güveniyorum :DD Cidden çok yakışmışlar yahu :))) Dediğim gibi bu diziden ümitliyim.

Bu kadar bunlarla birlikte bu sene beş tanecik(!) dizi bekliyorum :DD Bir tanede film var ama nedense onu yazmak canım istemiyor. :DD

Öyle işte böyle yazınca iyice sabırsızlanmaya başladım hemen başlasalar bari :DD
Tasarım:Sawako Kuronuma