4 Aralık 2015 Cuma

Kopyacı D.S.K.

Geçenlerde komşum Dreamland'ın bir postunu okudum ve çok etkilendim tam içinde bulunduğum durumu özetliyordu. Sonra komşuma ''Bu yazıyı blogumda paylaşabilir miyim?'' diye sordum ve oda gayet şeker bir dille olumlu yanıt verdi. Lakin kopyala yapıştır yapamadığım ve buraya uzun uzun yazmak çok zor geldiğinden aşağı linki bırakıp kaçacağım :D Bu arada komşum Dreamland mimin aklımda yalnız kimi seçeceğime karar veremedim tez zamanda karar verip, yapacağım İnşAllah kızma bana :)))

Neyse bayıldığım o yazının linkini buraya bırakayım :D

Haydin görüşmek üzere :D

2 yorum:

  1. :D :D Allah seni iyi etsin emi. Blogda sağ tık'ı kaldırmıştım :( Unutmuşum. Yazımı beğenip paylaştığın için nasıl mutlu oldum anlatamam, çok teşekkürler.
    Bu arada mim için kendini sıkma, ne zaman istersen ve karşılaşacağın kişiyi bulursan o zaman yap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim komşum mutlu olduğuna mutlu oldum :D

      Ay çok teşekkür ederim anlayışın için bu aralar müsait değildim dediğim gibi birde seçmekte zorlandım ama İnşAllah bugün yarın yapacağım :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma