6 Aralık 2015 Pazar

Kdrama ve Filmler: Mim

Selamlar sevgiler pek sevgili vede muhterem okuyucular :D Nasılsınız bakalım? Ben ziyadesiyle iyiyim ve mim yapmaya geldim :D Çalmama izin verdiği için pek sevgili Bonghwang komşuma çok teşekkür ederim. Onun yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Hadi başlıyorum bakalım:

-İzlediğiniz ilk Kore dizisi ve dizi hakkındaki yorumlarınız?

Hım izlediğim ilk Kdrama Saraydaki Mücevher Trt de çıktığı zamanlar zevkle takip ederdim. Baş rol bayanın o zaman ki şartlarda büyük işler başarması beni çok etkilemişti. O zamanki şartlar dediğim dizi tarihi bir diziydi o yüzden baş rol abla çok sıkıntı çekmişti. Neyse izlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim :)

Alıntı
Bir tane daha çekseler ne güzel olurdu be :D
-İlk oppanız unniniz veya nunanız hehe

Valla ilk Saraydaki Mücevher'i izledim. Oradaki komiser abiydi hehe gerçi benim için olsa olsa oppa değil acuşşi olur :D Pek tabii unni de baş rol bayan oluyor :D

-OST'ini en beğendiğiniz dizi?

Komşumla benzer aslında benim de Kill Me Heal Me, Gumiho, Düşlerimin Prensi ve A Gentleman's Dignity.

-Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler?

Muhtemelen ''A şu da vardı'' diyeceğim ama ilk aklıma gelenleri yazayım :D

Erkek oyuncular: Jung Kyung Ho, Kim Woo Bin, Ji Sung, Park Shi Ho mutlaka daha var ama aklıma gelmiyor :D

Kadınlar ise: Yoon Eun Hye, Lee Young Ae, Jung So Min falan elbette bu kadar değil :D

Alıntı

Devam etmeliydi :/
-İlk izlediğiniz anime ilk izlediğiniz Kore filmi?

Eğer sinema sayılıyorsa ilk izlediğim Komşum Totoro :D Sayılmazsa Kaichou wa Maid Sama ilk izlediğim Kore filmi ise Bay Kibirli ile Yüz Gün filmi (Çok tırt bir film bence izlemeseniz de olur yalnız anime ve çizgi sinema tavsiyemdir efenim :D)

-En son izlediğiniz Kdrama?

Ay hiç hatırlamıyorum ya ben uzun zamandır izleyip, sonlarında yarım bıraktığım için ay KMHM sanırım :D (Yalnız dizi şahane)

-İlk izlediğiniz tarihi dizi?

Saraydaki Mücevher (Hadi canım :DD)

-Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?

Valla yedi sekiz senedir Kdrama izliyorum. Kaç tane devirdiğime gelirsek artık hatırlayamıyorum bile :D İzlenmeli dediğim ise Saraydaki Mücevher müthiş bir hayat hikayesi :)

-Sıkıldığınız diziler?

Ooohoo :D Yalnız bu soruya dizileri yarım bırakma huyum başlamadan önceki halimle cevap vereyim: Coffe House iki üç bölüm anca dayandım :DD Ay direkt aklıma bu geldi nedense başka da gelmiyor aksi gibi yalnız fena sıkılmıştım ama :D

-Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz?

Aslında dizilerdeki tüm kötü karakterlere yalnız Secret Garden deki kaynanaya ve  Personal Taste dizisindeki esas kadının arkadaşına harbi dalmak istedim :D

Alıntı

Çok şekerler ya hu :D
-Sonunu beğendiniz ve beğenmediğiniz diziler?

Beğendiklerim: SM, AGD, KMHM, King Of High School ve Secret

Beğenmediklerim: Aslında beğenmediklerim daha çok ama yine ilk aklıma geleni söyleyeyim The King 2 Hearts.

-Dizi müzikleri hariç dinlediğiniz ilk şarkı?

Tam emin değilim ama ss501 Love Ya olması lazım :)

-Sevmediğiniz Koreli ünlüler? (Soruda oppa unni deniyodu da ben değiştirdim :D)

Çok var ya hangi birini sayayım? :DD

-Korece, Japonca, Çince?

Bir kere Japonca biraz kaba bir dil sanırım bu yüzden de dizi ve filmlerde böyle ne bileyim koca koca insanlar bebek diliyle konuşuyormuş gibi geliyor :D Çince desen insanın kulağını tırmalıyor gerçekten çok rahatsız oluyorum. Korece en mükemmelleri diyemem ama kulağımın en aşina olduğu dil oydu :D Pöf ne açıkladım be anlatasım varmış :DD

Mim bitti pasladıklarım ise: Sade Soda, Dreamella, Edep Ya Hu ve yapmak isteyen kim varsa :D



14 yorum:

  1. Hatice bir önceki mimi yapamadım ama bu çok eğlenceliymiş hemen yapıyorum bunu :D zevklerimiz neredeyse aynı ellerine sağlık güzel yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşu :D Yap da bari bunu okuyayım :DDD

      Sil
  2. Bu mimi birkaç arkadaşta daha okudum.Ben de sayenizde başlayacağım kore dizilerine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlayın başlayın gerisi gelir zaten :)

      Sil
  3. Bloğunuzu takibe alıyorum yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim..Sevdicann.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz bloguma İnşAllah sık sık görüşürüz :)

      Sil
  4. mimin ana fikri saraydaki mücevher seyiyorsun :)
    çok zor beğenengillerden olduğun için king of high school dizisini merak ettim. Birde secret var tabii hala kill me heal menin etkilerinin sönmesini bekliyor garibim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seviyorum her soruya da sıkıştırmışım :DD

      king of high school güzeldi ya özellikle sonu biliyorsun kdramalarda denizdeki hazine gibidir güzel sonlar :) Secret aç aklına kill me heal me gelmeyecek emin ol bambaşka bir dizi yalnız fazlaca dramlı bir dizi bir de beddua etmekten yorulabiliten var :DD

      Sil
  5. Benimde ilk dizim saraydaki mücevherdi (^_^) çok sevmiştim tvde üç kere falan izledim heralde sonrada goong s' i izlemiştim (hani şu pek tutulmayan ikinci versiyon) ama onu da sevmiştim ben hatta tv de yayınlandığı saatte kursta olduğum için anneme izletip eve gelince anlattırıyodum (tabi o zamanlar bizim evde nette yok) seneler sonra internet bağlatınca kore dizisiymiş bunlar öyle keşfettim. Ya ben böyle senin yazının altını resmen hatıra defteri yaptım kusurum affola komşum (0.o)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Estağfurullah gülümseyerek okudum ben yazını komşum kusur ne demek <3 :*

      Bende o pek tutulmayan ikinciyi izlemiştim sonuna kadar sanırım :D Saraydaki Mücevher zaten art arda yayınlanmıştı dimi ben ilkinde bir şey anlamamıştım ikincisinde aşık oldum üçüncüde artık isyan etmiştim. Yine mi çıktı diye :D Sonra düşlerimin Prensi çıktı onu da ayıla bayıla izledim :D Net gelince de gerisi geldi zaten :)

      Sen yaz ben hep okurum komşum <3

      Sil
  6. Ne kadan güzel bir mim! Bu mimi üstüme alıyorum izninle :')
    Ben de sana bir mim şutluyorum http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2015/12/mim-biri-merak-m-dedi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabii komşum :) Bende bana şutladığın mimi zevkle yaptım :D Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma