29 Aralık 2015 Salı

Haydi Birlikte Sıkılalım :P

alıntı
Alıntı
Selamlar ben geldim :DD Bu aralar yaptığım süper ötesi sıkıcı şeyleri yazayım da hep beraber sıkılalım :P

Bu aralar:

Fena halde yutubırların videolarına taktım izleyip duruyorum. Seyrederken mutlu muyum hayır. Sıkılıyor muyum çoğu kez peki neden izlemeye devam ediyorum. Hiçbir fikrim yok. Ha bak aslında şey olabilir bu aralar dizi izlemek istiyorum hunharca da dizi arıyorum ama bulamıyorum. Ay yorum olarak çok beğendiğiniz dizileri yazarsanız çok makbule geçer. Kurtarın beni yutubtan :D

Alışveriş manyaklığım başladı son üç veya dört aydır eskiden bu kadar değildim ya tamam yine alışveriş yapardım ama şu son üç dört aydır daha fazla aslında rahatsız olmaya başladım bu durumdan sonum hayır olur İnşAllah :)

Bir de iğne oyası yapmaya başladım hemde severek yapıyorum ben yani :DD Bilenler bilir bilmeyenler için söyleyeyim ben nefret ederim böyle şeylerden ama nedeni ise böyle işlere elim pek yatkın değil gibi eğer bir yatkınlığı varsa da sevmiyorum  yapmayı böyle ne bileyim tamir işleri olsun bana mesela dolabımın kapağının vidası çıkınca söker tekrar takarım sonra bütün dolapları gezerim :D Annem için yapıyorum belki o yüzden severek yapmaya başladım olabilir bak :)

Ay böyle işte daha düşünsem bulurum belki ama neyse sustum :D Peki sizin var mı? Sizde paylaşın. Ve lütfen dizi tavsiyesinde bulunmayı unutmayın :D

10 yorum:

  1. ne tarz dizi izliyorsun ve ya neleri izleyip bitirdin bilmiyorum ama forever diye bi dizi var ben severek izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kore dizileri izliyorum genelde amerikan olarak en son nikitayi izledim ama son sezonlarin bolumlerini atlayip final yaptim

      Sil
    2. Valla kore dizileri izliyorum genelde amerikan olarak en son nikitayi izledim ama son sezonlarin bolumlerini atlayip final yaptim

      Sil
  2. Ya ben hiç beceremiyorum. Örgüyü bile. Çok karmaşık ve zor geliyor resmen kendimi aptal gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orguyu cok severim ama bazi modeller gercekten cok karisik oluyor gercekten simdi yaptigim igne oyasi ve cok severek yapiyorum.

      Sil
    2. Ben orguyu cok severim ama bazi modeller gercekten cok karisik oluyor gercekten simdi yaptigim igne oyasi ve cok severek yapiyorum.

      Sil
  3. Benim elimin ayarı yokmuş, ip bir bol bir dar oluyor zaten o da olamıyor :D dizi de ben kore dizisi hiç izlemedim, öneride bulunamayacağım ama anime olarak "Death Note" ı çok sevmiştim yıllar önce. Birkaç yıldır favori dizim ve başlamasını beklediğim ise "Orphan Black". Başroldeki kadına hayranım bence çok başarılıydı :) ilgini çekecegini zannetmiyorum ama en azından bir ara göz at derim ki başka da bir şey izlemiyorum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde örgüde elimin ayarı yok komşum :DD Annem yaptığı örgüye elimi sürmeme izin vermiyor o yüzden :DD

      Death Note çok duydum bakacağım bakalım. İkinci dediğin diziye baktım ama işte kim oynuyor falan büyük ihtimalle bakmam ya çok sıkıldım çünkü Amerikan dizilerinden gerçi en son Nikita'yı izlemiştim. İzlemediysen ve türü sevdiğin gibiyse bir bak derim :)

      NOT: Yorumun bu kadar geç kaldığı için özür dilerim. Gözümden kaçmış sanırım :/

      Sil
    2. Ben de mail'i beklettim komşu, ödeşmiş olduk :D sınıfı geçersem inşallah bakarım ben de :D

      Sil
    3. heheh İnşAllah geçersin komşum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma