20 Aralık 2015 Pazar

Ben ve Saçma Düşüncelerim

Bazen garip düşünceler gelir aklıma başkalarıyla paylaşınca bu fikirlerimi ''Aman Allah korusun.'' yada ''Kimse bilmiyor ki yarın bir gün ne olacak. Aman D.S.K. nereden geliyor böyle şeyler aklına'' minvalinde şeyler söylüyorlar.

Mesela konu çocuklardan açıldığında ve ''Çocuk dünyanın en güzel şeyi evin neşesi'' falan dendiğinde ''Ama ya o çocuk hayırsızın biri olursa seni huzur evine falan verirse. Daha kötüsü seni doğramaya kalkarsa'' düşünceleri zihnime geliyor ve paylaşıyorum bu fikirlerimi ve üstte yazdığım cümleleri kuruyorlar bana. Evet çocuk çok güzel bir şey yeğenlerim var böyle ısıra ısıra seviyorum. Ama diğer yandan annesini babasını doğrayan çocuklar geliyor aklıma ürküyorum.

Başta küçücükler senin yardımın olmadan gazını bile çıkaramıyorlar ama ya büyüyünce aman Yarabbi.

Bir gün kursta hocayla konuşuyorduk. Konu ya anne babaya saygıydı yada laf lafı açtı konu oraya geldi bilmiyorum. Ben hocama ''Geçen para yüzünden annesini öldüren ve kuşbaşı doğrayıp, çöp konteynırına atmış birini gördüm haberlerde biz anne babamıza çok saygılı değiliz ama o kızın yaptığı gibi de yapmıyoruz'' dedim. Hocam ise ''Ha annene sanane demişsin ha öldürüp atmışsın aynı şey'' dedi. Acaba ben gibi annesini birden fazla öldüren kaç kişi var?

Bir de şey gelir aklıma böyle birini beğenirsin, seversin ve evlenirsin. Sonra bir cinnet anı yada ona benzer bir şey olur ve seni öldürür. Çok garip değil mi ya düşün katilinle evlenmek için can atıyorsun.

Öf neyse içim şişti. Tabi her evlat yada karı koca aynı olacak değil. Zaten bu düşünceler niye geliyor aklıma hiç bilmiyorum. Öyle pesimist birisi de değilim halbuki :D 

20 yorum:

  1. Komşum neden böyle şeyler düşündün? Aslında düşünmemek elde değil gerçekten kötü şeyler oluyor ülkede. Insanlar bu kadar mı insanlığini kaybetti demeden edemiyorum. Ama kendi moralin için bunları düşünme :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum neden düşünüyorum komşum. Neyse sende o kadar takma ben o kadar önemsemiyorum çünkü :)

      Sil
  2. Benden daha psikopat olup icime serin sular serptigin icin cok tesekkurler. Zaten sonsuza dek mutluda olamaiyormus kimse peh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım teşekkür etmeliyim ne desem bilemedim :D Yani öyle bir cümle kurmuşsun ki neresinden tutsam şaşırdım komşu :D

      Sil
  3. :D Hocan da pek katıymış. Bazen tartışmalar olabilir tabi ki de öldürmekle aynı şey olduğunu hayatta düşünemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk duyunca kulağa çok insafsızca geliyor ama bir de kendimi anne babamın yerine koyuyorum çok kötü ya evladımın sana ne ya falan demesi :(

      Sil
  4. Hepsi bu haberler yüzünden. Bir ara eski günlüğümü karıştırıyordum da kafam da neler neler kurgulamışım hahaha
    İnsanın ister istemez aklına geliyor maalesef, benim de çok gelir de insanları tedirgin etmemek için açmam ağzımı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende açarım ağzımı sonradan konu bir şekilde toparlanır :D

      Ay ben hiç günlük tutamadım ya çok özeniyorum aslında ama olmuyor bir türlü :(

      Sil
  5. ay o mantığa göre ben annemi babamı kaç kere öldürdüm :S tövbe tövbe içim ürperdi vallahi
    takibe aldım blogumada beklerım sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman neyse fazla düşünme komşu ama yinede sizinkilere saygısızlık etmemeye çalış :)

      Hoş geldin bende gelirim İnşAllah :) Benden de sevgiler.

      Sil
  6. sen bir Hello Monster izle canısı. Gözün bir dolu psikopat görsün sonra bak nasıl kendini geliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O psikopat hemde bir dolu bakayım bakalım :) Yalnız daha beter olursam komşum hani örümcek adam izleyip kanapeden, camdan ve bilumum yerden atlayan çocuklara dönersem :DD

      Sil
    2. Baktın durun vahim yarım bırakırsın kuzu ^ yapmadığın iş değil hani ;)

      Sil
    3. Hemende lafini sokar hic es gecmez :P :D

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. bende de cok oluyo bu durum sacmaliyorum fln
    yakinda gecer ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah geçer :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  8. acaba blog acma konusunda bana yardim edebilir misiniz

    YanıtlaSil
  9. Ne gibi bir yardım istiyorsunuz? Ona göre yardımcı olsam :)

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma