25 Kasım 2015 Çarşamba

İÇİ BOŞ D.S.K.

Alıntı
İçi kurumuş tabirinin yaşayan örneğiyim şu sıralar. -Aslında uzun zamandır- Hiçbir şeye doğru dürüst tepki veremiyorum. Ama Allah'tan ''Hadi şunu yapalım'' denince ''Aman ne gerek var'' falan demiyorum.

Mesela diyelim arkadaşlarla plan yaptık ve bu plan iptal oldu verdiğim tepki en fazla ''Hım tamam o zaman'' gibi bir şey. Zaten plan yaparken de çok heyecanlanan ''Ay çok güzel olacak'' diye heyecanını körükleyen birisi de değilim. 

Eskiden böyle değildi ya en ufak bir şeye mesela oturma odasından mutfağa giderken bile heyecanlanan birisiydim ben (Abartmaya gel :DD) Oysa şimdi bilmediğim bir ortama girince bile paçalarımdan sakinlik akıyor. Çok nadir durumlarda kendimi gergin hissediyorum. Sanki biri duygularımı çekip almış gibi.

Birde bazı arkadaşlarımdan soğudum e plan yaparken onlarda işin içine dahil olunca daha bir vurdumduymaz oluyorum :D

Aman neyse öyle işte siz nasılsınız keyfiniz yerinde mi hayatınız nasıl gidiyor deyven bakam :D


24 yorum:

  1. Bazen oluyor bana da. Geçici ama merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu durum uzun süredir var komşum İnşAllah geçer :)

      Sil
    2. :) mimlendinn, yap bunu hayal et bak nasıl geçiyor :D

      Sil
    3. Yarın yapiciimm İnşAllah komşum :)

      Sil
  2. Olur öyle zaman zaman yaa çok takmamak gerekir bazen bende se oluyor. Ama bu uzun süredir böyle ise.. belki hevesin geçmiştir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun zamandır var komşum. Bilmiyorum ne oldu ama çok rahatsızım bu durumdan.

      Sil
  3. Ya gerçekten istememekle alakalı bence. İstemediğimde hep fark etmez derim. İstediğimde o zaten fark etmez değil üç yaş benim istediğim olacak sendromuna döner :D

    Ay Sidikli bir dizi dedi deneyeceğim. Beğenirsem haber uçururum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gerçekten istediğim bir şey de bile durum aynı komşum :)

      Tamam bekliyorum :D

      Sil
  4. vallahi komşum iyi desem yalan olacak. malum sınav haftası yaklaştığı için tek yaptığım not çıkarıp ezberlemekk . :/ başlasa da bitse hesabındayım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah tüm sınavların harika ötesi geçer komşum :)

      Sil
  5. Artık aa! aynı ben dememe ihtiyaç olduğunu sanmıyorum (o.O) çünkü sen hep "aa! aynı ben" komşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından en karmaşık bir durumlarda bile birbirimizi anlayabiliyoruz komşum :)

      Sil
  6. bazı insanlardan uzak durmak için diğerlerini de kaybetme. bırak onlar rahatsız olsun senin varlığından. sen onların varlığından rahatszı olacak kadar önemseme :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum tınlamıyorum bile onları ama maalesef yüz yüze görüşmek zorunda olduğumuz zamanlarda oluyor ama dediğin gibi sevdiklerimle meşgul olmaktan onlara zaman ayırmıyorum bile :D

      Sil
  7. Bu iklimin getirdiği bir şey falan mı acaba? Çoğu kişide aynı bıkkınlık.
    Ama endişelenme komşu, ben de yanındayım! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki komşum lakin uzun zamandır böyleyim :/

      Ay çok teşekkür ederim komşum bende senin yanındayım her zaman :*

      Sil
  8. Bende de durum aynı.Acaba havadan mı? :/

    YanıtlaSil
  9. Ben de öyle bir dönemden geçmiştim komşucuğum. Böyle içinde bir boşluk varmış gibi sanki... Geçti ama darısı senin başına kuzucum hayattan zevk almaya bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah komşum darısı başıma :DD

      Sil
  10. bazen insanın üzerine pat diye gelip çöküveriyor. gelmese iyi ama geliyor.
    nereden geliyor. nasıl geliyor bu hisler bir fikrim yok ama bir yerden geldiği kesin ki, ansızın "bitse de gitsek" havasına giriyorum. gerçi daha sonrada geldiği gibi de gidiyor ya. dilerim senin üzerine çöken tatsız histe tez vakitte bir kelebek misali kanat çırpar uzaklaşır D.S.K. :)
    şahsen gideceğini düşünüyorum. sıkma canını, ama diyorum ya, umarım tez vakitte olur da yorumlarına yansıyan neşen daim olur. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay komşum yorumların hep mutlu edip, tatlı bir tebessüm bırakıyor yüzümde iyi ki varsın :)

      İnşAllah geçer gider seninde varsa bir sıkıntın Rabbim hemen dermanını versin İnşAllah :)

      Amin komşum hepimizin neşesi daim olur İnşAllah seviliyorsun <3

      Sil
  11. Soğunkkanlı olmak iyidir. Stres yapmanın hiçbirşeye faydası yok zaten. Keşke benimde paçalarımdan sakinlik akabilse. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanında paçalarımdan aksaydı o sakinlik şimdi hiçbir şeye faydası yok.

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma