4 Kasım 2015 Çarşamba

Ben Ne Görcem O Görsün

Her ne kadar başlık kibirli dursa da Shahid Kapoor'un olduğunu bildiğim bir ortama girsem fellik fellik onu arardım :DD

Muhtemelen yanında olmayasıca karısı da olurdu :/ Hadi bir katakulli yapıp, adamla baş başa kaldım diyelim hemen;

-Neeedeeennn diye yüzüne isyan ederdim. Ne olduğunu sorduğunda ise makineli tüfek gibi nasıl evlenirsin ha nasıl yaparsın bize bunu vicdansız bizi hiç düşünmedin mi sen düğününde göbekler atarken biz buralarda ağlama duvarına döndük her fotoğrafınıza elimiz böğrümüzde gözlerimizde yaşlar burnumuzda sümükler daha fazla devam edemeyip, ağlama krizine girerdim. Neyse içilen sulardan bileklerime sürülen, burnuma koklatılan kolonyalardan sonra kendime gelirdim. :DD

Alıntı
Kendimden geçmeme ramak kalmışken temsili :D


-Şimdi adam öküz değil herhalde benim bu hallerimden sonra önce bana kooccaaman sarılır sonra da birlikte fotoğrafımızı çekerdi. :DD (Yine bir katakulliyle numarasını alırdım :D)

-Mutluluktan adeta sevgi böceğine dönen ben ''Hadi birlikte dans edelim'' derdim tabii oda kabul ederdi. Hemen çok sırnaşık, dibinden ayrılmayan bir dans icat eder ve adamı bir güzel taciz ederdim.

-Dans bittikten sonra boynuna atlayıp, kısık sesle kulağına ''Eğer bir gün karından boşanırsan ben buradayım sakın unutma'' der ve yanağına masum küçücük bir öpücük kondururdum :D

-Yanından ayrılırken de filmlerinin çok çok başarılı olmasını ve her çıkan filminin tüm ödülleri silip, süpürmesini dilerdim. 

Ay biliyorum yukarıda yazdığım şeyler çok ütopik ve benim yapmaya cesaret edemeyeceğim şeyler ama hayal olunca uçmamak imkansız :D Komşum Bollywood Terapi'ye bu güzel mim için çok teşekkür ederim. Sayesinde saldım içimdeki ergen D.S.K.'yi yalnız fark ettim de pek sapıkmış yazının başına +18 ibaresi koyayım bari :D

Şimdi:

Sawako sen Kim Woo Bin'i

Kore Kuşu sen Park Seo Joon'u

Merve komşum sen Gong Yoo'yu

Dizikolik sen hareminden herhangi birini görsen neler konuşurdun deyve bakam :D

NOT: Netin gelgitleri yüzünden Shahid giflerini koyamadım hatta bu mimi bile zar zor tamamladım çok üzgünüm şuan :((((((


8 yorum:

  1. Ahahahaha çok iyi yaa.Gülmeden edemedim kusura bakma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru komşum gül tabii bende sırıtarak yazdım zaten :D

      Sil
  2. Ben kesin herhalde, ''öhööö hihihihihih'' diye kalırdım karşısında. Kendimden pek emin değilim u.u

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ay yazdiklarima bakma komsu bende aynen oldugum yerde kalirdim :D

      Sil
  3. aynı yorumu 3.kez yazıyorum hangisi sorunsuz bir şekilde gelecek acaba sana :/ nette ya da pc de birşey var ama anlamadım :(

    Başlık çook havalı. Hayaller çok ciks. ama en ütopiği son dediğin başarılı Shahid Kapoor filmleri. Yok yahu hani hakketen olmuyor, filmleri ya orta şeker ya bildiğin kötü oluyor. Hazır görmüşken daha başarılı senaryolar seçmesi gerektiğini kulağına fıs fıslasaydın diyeceğim ama sen aşk sarhoşu, sen uçuş uçuş onu mu düşüncen orada :)

    mim çok güzel olmuş. içindeki ergene ve sana ayrı ayrı selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim nette bir sorun var ama benden kaynakli mi bilemedim

      Ya ama ben cok begendigim icin bu sukela adami her filmi cok guzel geliyo komsum :D

      Ama sen benden daha bilgili ve objektifsin yanina gidince muhakkak diyecegim :D

      Mim icin tekrar tesekkur ederim canim cok severek yapti icimdeki ergen :D

      Sil
  4. Bayıldım mimine..Çok içten,samimi geldi.İçimizdeki ergenler gerçek hayata dökülse 1027 bölüm deniz yıldızı gibi senaryo çıkar herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehh aynen komşum çok yerinde bir tespit :DDD

      Bu arada çok teşekkür ederim. Bende çok eğlenerek hazırladım bu mimi :)))

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma