9 Ekim 2015 Cuma

Secret Dizisi (Başkan ve Acıların Kadını Karışık Replikler)

Favori dizimden yaptığım karışık capsler seyretmeyenler bakmasın :D

Havada hissettiğimiz aşk kokusunun ilk kez dile düşmesi :)


Bu sahnede aşk zirve zaten ah be ne güzeldi şu sahneler kalpkalpkalp

Burada ise vay dediydim. Niye mi? Cevap dizide :D

Bir üst sahnenin devamı. Yav adam severken bile emir veriyor :D

Sanırım ilk randevuları :D

Ne sahneydi be :D


Hayın senaristin yürek dağlayan bir sahnesi :((((


Replikler bitti bilmiyorum az mıydı çok muydu ne zamandır taslaklardaydı yayınlayayım dedim. Bencede iyi ettim :D Dizi favorim olduğundan şiddetle tavsiyemdir lakin türü dram romantik ki hakkını fazlasıyla vermiş. Neyse öyle işte izleyin izlettirin efem :DD

22 yorum:

  1. Izlicem kesin kararliyim. Ama suan bir tane izliyorum ve nefret ettigim sey bolum bekliyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tamamlanmış dizi komşum bölüm bekleme sıkıntısı yok :D Hangi diziyi izliyorsun bu arada?

      Sil
    2. Hımm bakmıyorum ben ona sevmediğim bir oyuncu var :D

      Sil
    3. bu sevmediğin oyuncu siwon mu acep :))) eğer öyleyse şu an böyle düşünmüyorsundur muhtemelen. aşağıdaki yorumlardan öyle anlaşılıyor :)

      Sil
    4. Evet o halada sevmiyom :))))))

      Sil
  2. Dizi izleyecek vaktimin olmaması gerçeği daha çok izlemeye itiyor tabi ya neyse :D aklımda bulunsun benim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Fırsat bulunca mutlaka İzle ama komşum çok güzel dizi :DD

      Sil
  3. Sen ve bir diziyi yarım bırakmamak ^^ Birde üstüne favorican seçmek ^^ Sırf bu iki madde izlemelere ikna ediyor aslında. Ama ilk bölümüne bakmıştım geçen yıl. duvardaki saat bile bu kızın üstüne geliyordu. Kızda hiç tepki vermiyordu. Onun yerine ben daralıp kapamıştım diziyi. Bir ara tekrar niyetleneceğim izlemeye inş. Ji Sung ve senin için, ikinizin ortak hatrına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD Aynen komşum favoricanım bu dizi yalnız çok ağır dram var sonracığıma dayaklık, saçını başını yoldurtacak ve etmek için bedduadan beddua seçemeyeceğin karakterler olacak hazır ol :D

      Başla sonra bana haber et düşüncelerini :D

      Sil
  4. She was preety'i izlemiyomusun komşuum!! Ay izlerken biz annem ile gülmekten kırılıyoruz tavsiye edilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım bakalım o diziye ama devam etmem gibi komşum :)))

      Sil
  5. Kore dizileri... :) Tamam... :) Bizim dizilerden de Hatırla Gönül başladı ya iyi bence! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizileri iyi ya :) Bizim dizileri takibe alsam bile bir yerden sonra bırakıyorum çünkü bir türlü bitmek bilmiyor :DD

      Sil
  6. Caps'ler resmen izle beni diyor, ne güzel düşünüp koymuşsun, ne güzel düşünüp hakkında yazmışsın. Şu aralar yoğunum, kafam dağınık. Bir bir düşünce cirit atma yarışması yapıyor desem belki abarmam. Gelip, geçiyor. Yol geçen hanına döndü aklım. Takip ettiğim yabancı dizi henüz yeni sezonuna henüz başladı, hafta da bir bölüm seyretmekte yeterli gelmiyor. Şöyle bölüm sayısı birikmiş, gece yatman bir bölüm izleyebileceğim bir dizi arıyordum ki, benim için gökten düşen armağan gibi oldu bu yazın. Çok teşekkür ederim, hem bu denli hoş bir yazıyı bir o denli renkli anlatımın ile sunduğun hem de paylaştığın için. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu kadar hoş ve güzel sözlerin için teşekkür ederim komşum. İnan çok mutlu oldum :)))))

      Aynen benimde kafam dağınıktı bu aralar yeni yeni kendime geldim desem yeri. İnşAllah beğenirsin diziyi benim favorim olduğundan izleyen yada izlemek isteyenlerin fikirlerini çok merak ediyorum. Sende başladığın vakit bana düşüncelerini söylersen çok sevinirim :)

      Hoş geldin bloguma bu arada :)

      Sil
  7. kill me heal me deki çocuk bu bi bakıyim oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım komşum belki beğenirsin :)

      Sil
  8. Hurma şekerii hayırlı cumalar :) blog gezintisine çıkayım dedim uzun zaman sonra :D
    Ah be Ji Sung fena karizmatik adam :D diziyi unutmuşum bile ama çok sevdiğimi hatırlıyorum tabii :D bu arada sanki she was prettye devam etmem gibimsi şeyler okudum, sakın ha :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin şeker kız :) Ne iyi etmişsin arayı fazla açma artık tamam mı :D

      Aynen adam karizma yalnız böyle masum çocuksu bir tarafı da var bu adamın çözemedim :D Benim favorim bu dizi ne zaman eserse açıp izliyorum :D

      Ay yok bırakmadım diziyi daha doğrusu dizi beni bırakmıyor çok güzel nomıssız yeni bölüm gelince gözlerim parlıyor resmen :DD

      Sil
    2. ama siwonun sahneleri azalınca o göz parlamaları sönmüyor mu yaa :/bana öyle oldu. kendisini hiç tanımıyordum aslında ama onsuz dizi çok yavan bir şey oldu. bitirdim bende ama çok yarım bırakabilinesi bir diziydi bu sanki biraz.

      Sil
    3. Ben siwonu sevmiyom ya gerçi bu diziyi de yarım bıraktım ben huyum kurusun :D (Gerçekten ama :D)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma