21 Ekim 2015 Çarşamba

İçimi Dökmeye Geldim

İnsan bazen duruma ayak uydurup, hissetmediği şeyleri hissediyormuş gibi söylüyor. Yada hayatta yapmayacağı bir şeyi içinde bulunduğu durumun verdiği gazla ''Yaparım tabii ki de.'' diyebiliyor.

Hani ortada dönen espriyi anlamazsınız ama milletin gülmesine gülersiniz ya bahsettiğim durumda öyle bir şey işte. Bazen bir şey başınıza ilk defa gelir ve siz bu durumdan çok memnunsunuzdur bu yüzden de tam olarak ne hissettiğinizi bilmeden duygularınızı doğru dürüst ölçmeden durumun güzelliğinden dolayı yalan söylersiniz ama farkında bile değilsinizdir.

Ne zaman ki bulutların üstünden gerçeklerin kucağına iner o zaman dank eder kafanıza hak etmeyen birisinin totosunu nirvanaya çıkarmışsınızdır bir kere. Sonra mı? Karşınızdakinin ilk başlarda olduğu gibi sadece iyi yönlerine bakamazsınız artık. Sizi rahatsız eden tarafları olduğunu fark edersiniz. Ama hayatınızın merkezinde olduğu için, hemen sırtınızı dönüp gitmek yerine, uyarırsınız ''Yapma böyle'' diye ama sonuç kendinizi değersiz hissettmekten öteye gitmez.

Artık uğraşmanın faydası yoktur. Daha doğrusu neden uğraştığınızı sorgularsınız. Çünkü farkına varmışsınızdır başta yaptığınız hatanın pişman olursunuz. Sonra kıçına tekmeyi vurursunuz ama buna rağmen kıçına tekmeyi yiyen kendiniz gibi hissedersiniz.

Böyle işte pek sevgili okurlar. Yazı biraz kızım sana söylüyorum gelinim sen anla gibi olmuş :D Neyse geldim ben biliyorum pek merak edilmedim ama en azından bir kişi bile varsa geldim ben kankeyta <3 :D

18 yorum:

  1. Yukarda bahsettiğini yaşayıp, ortama göre konuşp hemen ardından da "Neden dedim ki bunu?" diye söylenmek berbat hissettiriyor. Ben tek çözüm olarak fazla konuşmamayı buldum. Bazen düşüncelerimi, hislerimi ifade etmesemde olur diyorum ancak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir türlü bırakamadım ya evet berbat hissettiriyor ama yinede o ortamın gazına geliyorum :/

      Sil
  2. komşum ister hayatının merkezinde olsun ister dışında yine de kıçına tekme vurmayı öğrenmelisin. yoksa üzülen taraf sen olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum hemen olmasa da tekmeyi vurabiliyorum şükür :D

      Sil
  3. yalandan ziyade laf kalabalığı ya. Aslında kendisi dahil herkes bilir yapmayacağını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum gazla çalışıyoz resmen :D

      Sil
  4. Ah komşucum, duygularıma tercüman olmuşsun "Ne zaman ki bulutların üstünden gerçeklerin kucağına iner o zaman dank eder kafanıza" aynen ! aynen ! aynen ! " ama buna rağmen kıçına tekmeyi yiyen kendiniz gibi hissedersiniz" öylesine katılıyorum ki sana hayır bazen acaba bende mi sorun var diyorum. Bu arada iyi ettin de yazdın bende nerelerde bu kız diyor idim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki kimde sorun canım galiba bizde ama :/

      Şakasına yapmıştım ben o atarı zaten canımcım :D

      Sil
  5. Ne demek merak eden varsaaaa :O
    Ya o tekmeyi yiyen hep biz oluyoruz, haklı dahi olsak. Berbat bir his o.
    Ve genelde ben esprileri en son anlarım eheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok genelde ben tekmeyi vuruyorum ama bazen kendim yemişim gibi hissediyorum :DD

      Ay bende aynı anda iki kişiyi dinleyebiliyorum :DD

      Sil
  6. Aynı zamanlarda etrafta olmayisimizdan dolayı merak edemedim çünkü bilmiyordum. Ama buralarda olsa kesin merak ederdim çünkü canım kankam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim canımcım. Yalnız ben seni çok merak etmiştim :D <3

      Sil
  7. Kızzz sen yine firari misin bakıyım?? sonbahar sana yaramadı mı ne :/
    Sahalara bir mim ile dönmek ister misin? elimde güzel bir mim var. henüz yapmadım ama tabikisinin tabikisi sana paslamayı düşünüyorum. ama ben onu yapıp yayınlayana kadar sittin sene geçer. erken pas kabul edersen hemen şimdi şuracıkta halkımızın gözü önünde paslayıvereyim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok komşum ya buralardayım da sizleri gezmedeyim kendi yerime pek gelmiyorum :DD

      Valla sen bilirsin istersen pasla şimdi istersen önce sen yap sonra ben yapayım. Sana kalmış komşum :D

      Sil
    2. Peki o zaman adet ve göreneklerimizi bozmayarak seni ulvi bir bekleyişe davet ediyorum. Tatlış bir mim beklediğine değer umarım. Çokta öptüm gelmişken :)

      Sil
    3. Ne kadar süreceğini bilmesem de bekliyorum komşum. Bende sulu sulu öptüm :)

      Sil
  8. Komşu mimlendin http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2015/11/mim-gune-nasl-baslyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım komşucum tekrar teşekkür ederim :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma