6 Ekim 2015 Salı

Aramalar 5

Özentiliğin diğer adı: D.S.K. :DDD

Kendini öven insan: Ne gıcık ne dayaklıktır ya ıslak odunla dövülesi varlıktır :P :DD

Doktordayım karikatür: Aradığınız karikatüre şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz :D

Kendini üstün gören... Diğer dayaklık kişiler de bu kimselerdir :P

Aşk derler yazısı: Hangi yazım bu aramaya cevap oldu acaba?

İnsanları anlamıyorum sözler: Ben genelde yaptıklarına anlam veremiyorum kendimde dahil.

Aşkı anlatan aşk repliği Bodrum hakimi: Hatırlamore :D

Çilek Kokusu oğlan: Efenim :DD Bir aralar kuzen Volkandı benim için :D

Bir merhaba diyeyim dedim iyi etmiş miyim? :D

Bir önceki yazım verdiğim kilolarımla ilgiliydi ve çok güzel geri dönüşler aldım totom nirvanada gezdim bir süre :DD

Bu yazıyla kısa bir dönüş yapayım dedim hem de buralarda olduğumu hatırlatayım istedim :D

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Kendini övenleri görünce son yazımda kendimi övdüm. Ama senin sayfana da link verdim. :D

      Sil
    2. İnsan kendini övmeli ama uzaktan yani ''Ben ne kadar mükemmelim ya dimiğğ?'' diye bizi darlamamalı :D

      Sil
  2. "Aşkı anlatan aşk repliği Bodrum hakimi"ni görünce bak yine aklıma aşk bodrumda yaşanır geldi, sınıftakilerin diline takıp unutmuştum ben oysaki :D Neyse merhaba o zaman komşum ^-^:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar merhaba komşum biraz geç kaldım sanki yanıt vermekle affet :)

      Sil
  3. Demek 10 kilo verdin yoo hiç kıskanmadım tabii ki de...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İte kaka verdim komşum gönül daha fazla vermek istiyor lakin nefis izin vermiyor :DD

      Sil
  4. Tabi ki iyi etmişsin sen de hoşgelmişsin o zaman :))

    YanıtlaSil
  5. Kendini oven insan aramasini gorunce adima gitti aklim nasil narsist bir anima gelmis de koymusum. Gerci bu hostesin ergen iken taktigi bir lakapti ana olsun arada degistirmek istiyorum sonra ne bilim ben olmam gibi geliyor. Off allahtan kralice elizebeth falan koymamisim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD Koysan yakışırdı komşum :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma