30 Eylül 2015 Çarşamba

Sonundaaaa

Evet sayın okurlar Ramazandan bu yana yaptığım diyetin meyvelerini topladım :D 68 kilodan 58 veya 57 de olabilir neyse işte sonuç olarak bir 10 kilo verdim.

Daha gidecek yedi sekiz kilom var bu haftadan sonra yani 6 Ekime kadar 4 veya 5 kilo gider diye düşünüyorum kalan 2-3 kiloyu da veririm artık bir şekilde İnşAllah :)

Alıntı


Ya inanabiliyor musunuz otuz sekiz beden etek bana oldu. Bayram için aldığım elbisenin bedeni ise otuz altı normalde kırk - kırk iki arasındaydım ama son zamanlarda sadece kırk iki beden olmaya başlamıştı. Artık girdiğim mağazalarda küçük beden bakınmak falan ay çok güzel ya :D

Neyse öyle işte altı Ekimde son durumları paylaşırım İnşAllah sizlerde MaşAllah deyin de nazar değmesin :)


14 yorum:

  1. Tebrik ederim maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum :)))

      Sil
  2. Omoo. Maşallah! On kiloyu nasıl verdin? Ben de vermek istiyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat altıdan sonra bir şey yemedim ve haftanın son günü şoklama yaptım yani altıdan sonra da yedim bir şeyler. Bir de diyet için değil de sofraya aç oturup aç kalktım biliyorsundur belki sünnet böyle yapmak ama merak etme aç kalmıyorsun sofradan kalkarken o tokluk hissi geliyor insana yalnız yavaş yemek önemli :)

      Sil
  3. vay maşallah :* tebrik ediyorum seni. fighting!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum acayip gaz verdin bu haftadan sonra da gidecek İnşAllah :D

      Sil
  4. Tebrik ederim :) Sağlıklı bir şekilde ideal kilona kavuşmanı diliyorum. Ben de bu aralar mütemadiyen kilo veriyorum üstelik öyle bir çabam yokken =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum. E sen az daha kilo versen yok olcan mideni mi küstürdün yoksa komşum yada bedenin daha fazla bu hayata dayanamayıp intihar etmeye mi kalktı? :D

      Sil
  5. Aynı benim gibi sende kilo vermişsin.Çok güzel bir duygu cidden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum bakalım daha da gidince daha güzel hissedicem hissediyorum :DD

      Sil
  6. Nazar değmesin komşum inşallah çok daha fazla verirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah aminnnnn komşum :)

      Sil
  7. Maaşallah komşum, Allah devamını getirmeyi nasip etsin inşallah ^-^ (çok dini sohbetimsi oldu bu da, ama olsun :D) iyi haberlerini bekliyorum, çok da verme yine de kilo da güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum Aminnnn. Ya bir kırk sekiz elli falan olsam bırakıcam diyeti İnşAllah bu hafta gidecek o kilolar da :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma