28 Eylül 2015 Pazartesi

Mim: Zorlu Sorular

Selamlar sevgiler efendim. Artık bayram bitti ve ben nihayet geldim yaşasın dediğinizi duyuyorum merak etmeyin :D Neyse daha fazla cıvıtmadan bu mimi bana paslayan pek sevgili komşum filmsenaryoma çok teşekkür eder ve geçerim sorulara:

-Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?

Hım bu gece öleceğimi bilseydim hakkına girdiğim insanlarla helalleşemediğim için pişmanlık duyardım.

-Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

Sanırım değiştirmezdim. Evet yanımdaki çocuğun öz annesi olmayabilirim ama yinede o benim çocuğum yani. Tabii diğer çocukla da görüşürdüm ama o kadar. Uzaktan bir akraba yada dost olarak falan.

Alıntı
Şuan şurada olmak vardı :)
-Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta  tam porsiyon harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?

Şimdi hayalimi süsleyen bir yeri bu kadar beleşe kazanamazdım ben. Misal dağdan aşıp, çöllerde susuz kalmam gerekirdi. :D

He ama diyelim ki kelebeği katlet dediler yok yav ona da yazık. Hadi diyelim öyle bir şey yapıp gittim tatile her kelebek gördüğüm zaman diğer kelebek aklıma gelir ve tatilim vicdan azabı yüzünden depresyonda geçerdi :DD

-Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

Yemeklerin görüntülerine pek takılmam açıkça söyleyeyim. Belki de süsleme konusunda yeteneğim magmada olduğundandır :D Hadi tuhaf da görünsün ona da EyvAllah amma velakin içinde ne olduğunu bilmem lazım. Misal domuz eti yada alkol yada dinen yemesi yasak olan bir şey olabilir içinde o yüzden mutlaka içindekileri öğrenir ona göre  yer veya yemezdim :D

-Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında direksiyon başında dalga geçtiği halde arabayı çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (Anne, baba, eş, sevgili)

Tipik Türk kadının verdiği cevabı vermek istiyorum bu soruya benim anne babam, eşim dostum öyle şey yapmaz :DD

Tamam tamam hadi yaptılar diyelim ve benden de yalancı şahitlik yapmamı istiyorlar hiiiççç kusura bakmasınlar her şeyi olduğu gibi anlatırım.

-Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?

Hım imkanım olsa beni çevreleyen cam fanustan çıkmak isterdim.

-Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi kurtardınız (Bu kısımda köpekte geçiyor ama köpeğim olmadığı için atladım pasladığım kişiler arasında köpeği olan varsa atlamasın bir zahmet :D) Ama içeri girmek için bir şansınız var ne kurtarırdınız?

Dolabımın kapağında asılı olan kız kardeşimin resmini alırdım. Bir de Allah-ü Teala'nın ve Peygamber Efendimizin (S.A.V.) isimleri yazılı olan birkaç bir şey var onları alırdım.

-Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz?  Kimi seçerdiniz?

Aslında birden çok kişi var birde sadece bir günlüğüne mi, yoksa ömür boyu mu? Aklım karıştı. Zaten böyle bir şey olmayacağı için pas diyorum :DD

Mim bu kadardı gördüğüm kadarıyla herkesler yapmış ama yapmak isteyip de paslanmamış komşularım olabilir bende onlara atıyorum topu :D

Bayram dönüşümü bu mimle yapayım istedim bayramım her bayram olduğu gibi çok sıradandı yazmaya değmeyecek kadar hemde öyle işte sizden ne haber nasılsınız neler yaptınız? :D

8 yorum:

  1. Hakikaten zorlu sorularmış ...
    Keyifle okudum..Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen zorluydu vede yanıtlarken zorlandım :D

      Çok sevindim benden de sevgiler...

      Sil
  2. Kelebeğe yazık ya hu ben de yapamazdım. Geçmiş bayramını kutlarm blogcan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen onunki de can sonuçta :) Bende seninkini kutlarım komşucum :)

      Sil
  3. Mimi üstüme alıyorum. :D yakın zamanda yaparım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabii komşum yalnız yaptıktan sonra haber etmeyi unutma :)

      Sil
    2. mimi yaptım haberin olsun :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma