2 Eylül 2015 Çarşamba

Korkuyorum Aneyy Mim :DD

Selamlar, sevgiler sayın okuyucular az önce bloga girmemle mimlendiğimi görmem bir oldu :D Pek sevgili vede şeker komşum Edep Ya Hu beni şuradaki yazısıyla mimlemiş kendisine bir kere daha teşekkür eder ve geçerim mime :P

-Geçmişine inip, korkularının temelinden başlayalım. Küçükken seni en çok ne korkuturdu?

Hımm daha önce bir yazımda bahsetmiştim küçüklüğümün bir bölümünün yaşadığım ilin güzel bir ilçesinde geçtiğini. Şimdi orada yaşarken evimizin iki katı büyüklüğündeki kömürlükten çok korkardım. Gece veya gündüz fark etmez hatta yanımda annem varken bile korkardım :DD

-Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisinde bir gece yarısı yalnız başına kalsaydın daha çok korkardın?

Aslında yoo o kadar çok korktuğum şey yok benim :D Ama bir gece yarısı sadece ben ovv.

Sanırım korku filmi dönmekte olan bir sinema salonunda kilitli kalsaydım kesin altıma .......... anladınız siz :DD

-Kabuslarından hangisini görünce bütün gün etkisinden çıkamazsın?

Öyle çok kabus gören biri değilim ben. Hatta şahsıma ait kabuslarımda yok çok şükür :D Ama cinli bir şeyler görmüştüm bir ara onun etkisinden çıkamamıştım. Çok korkmamıştım ama baya etkisinde kalmıştım.

-Düşündüğünde seni ne gergin eder?

Hımm misal tuvaletteyim diyelim vakitte gece olsun. Aniden aklıma ''Şimdi elektrikler gitse'' diye dayaklık düşünceler gelir ve mal gibi kendi kendimi gerer huzursuz hissederim :D

-Yurt dışında ilk cadılar bayramında ne giyersin?

Şimdi oyunbozanlık gibi olmasın ama bu soruya komşumun verdiği cevabı veriyorum efendim :)

Ha diyelim soru birini korkutmak isteyince ne yaparsın gibi bir şey olsaydı cevabım belli korkutacağım kişi beni görmeden bir yere saklanırdım ve saklandığım yere yaklaşınca aniden ortaya çıkar böö derdim :DD Kafa yormaya gerek yok :DD

-Diyelim ki eve seni öldürmek isteyen biri geldi. Nereye saklanırsın?

Ayy demeyelim öyle şeyler :DD Tamam tamam balkona saklanırdım ordan hop amcamların balkona sonra kapıdan çıkar kaçardım herhalde :D

-Ruhani varlıklar sence aramızda mı?

Elbette aramızdalar mesela içimizde ruhumuz var. Omuzlarımızda iki melek var her yaptığımızı kaydeden melekler var. Sonra cinler de var. Varlar yani :D

-Yaşadığın en kötü his?

Ölüm.

Alıntı

Korku filmi izlerken ben temsili :DD
-Bir korku filminde olmazsa olmaz dediğin şey?

Komşumun da dediği gibi müzikleri.

-Hiç olağanüstü bir şey yaşadığını düşündün mü?

Valla pek hatırlamıyorum. Komşum rüyasının çıktığından bahsetmiş. Bende de öyle bir durum olmuştu. Şuan tek hatırladığım bu :DD

İşte bir mimde  böylece  bitti sayın okuyucu şimdi bu mimi Sıla komşuma sonracığıma Dizikolik komşuma ve isteyen tüm blogger komşulara paslıyorum. Yapın bak. :D

14 yorum:

  1. bence senin ki de çok eğlenceli olmuş :D gerçekten böyle mimler çok iyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol komşu :D Evet ya seviyorum böyle eğlenceli mimleri :)

      Sil
  2. Ahaha o koyduğun fotoğraf çoğumuzun durumu ama ben göstere göstere yüzümü kapatmıyorum baska şeylerle uğraşıyorum kkk ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben göstere göstere yüzümü kapatıyorum komşu arkadaşlarla izlediğimiz zaman dalga konusu da oldum :DD

      Sil
  3. Sorulara verdiğin cevaplara bayıldım hepsi harika olmuşlar:D Ozellikle sinemada oynatilan bir korku filmi sirasinda kilitli kalsaydik... Dusunmek bile istemiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşu :D

      Ay bende tekrar düşünmek istemiyorum o durumu :DD

      Bu arada hoş geldin bloguma :)))

      Sil
  4. hehehe yapcam yapcam bekle beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yap komşum tam senlik bu mim :D

      Sil
  5. Ay evde tek kalmaktan nefret ederim. Mutlaka bizim kızları filan doluştururum eve kızlar gecesi yaparız :D kendi kendimi korkutmakta üstüme yoktur da... Çok tatlı bir yazı olmuş ellerine sağlık, bu arada yeni bloguma da bekleriiim :) http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum. Aynen bende neme gerekse kendi kendimi korkuturum :DD

      Ay hemen ışınlanıyorum yeni bloguna :DD

      Sil
  6. seni okuduktan sonra fark ettim ki ottan bile korkuyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahah herkes korkutuyordur seni komşum Allah kolaylık versin :D

      Sil
  7. Hemen hemen aynı korkular :D Ama nedendir bilmem. Persilin reklamında ki robottan korkardım :D birde robocoptan . Ne cinsmişim ben yaw :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhhaha bende palyaçolardan korkarım :DDD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma