6 Eylül 2015 Pazar

Evcilleşmiş D.S.K.

Sanırım bir kitapta okumuştum filin evcilleştirme yöntemini.

Alıntı
İlk önce hayvancağızı bir kütüğe yada kurtulamayacağı bir yere zincirle bağlarlarmış.

Hayvan uğraşır uğraşır ancak zincirin izin verdiği kadar gider, ötesi hep kalırmış. Daha ne kadar uğraşır bilinmez bir süre sonra vazgeçermiş. Sonra zavallıcığı çözseler bile filin beynine ''Artık uğraşmak faydasız. Ben buradan kurtulamam'' düşüncesi yerleştiği için oradaki ortama ayak uydururmuş. 

Ne garip yahu ilk okuduğumda trajikomik gelmişti ve vicdansızca filin bu durumuna gülmüştüm. Ama şimdi ben kendimi böyle hissediyorum. Tek fark gidebileceğimi biliyor olmam ama buna rağmen cesaret göstermemem. Hangimizin durumu daha vahim acaba?

22 yorum:

  1. Bu hikaye hayatımı değiştirdi diyebilirim. Hayatımdan 'ben yapamam' kelimesini kaldırdım. Olay ne, neyden kaçıcaksın, neden istiyorsun bilmiyorum ama daha mutlu olacağına inanıyorsan yap. Her şeyden vazgeçmen gerekiyorsa bile yapmak istediğini yap bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yapabilmek kolay olsaydı. Tüm bu hayallerim için çok yorgun hissediyorum kendimi.

      Sil
  2. Hayat bizi sürekli olarak, her gün aynı şeyleri, aynı morotonlukta yaşamamız adına körleştiriyor. Ve bizim tek yapabildiğimiz bunu yapmaya devam etmek, hayali bir zincire bağlı yaşıyor gibiyiz. Bence filden bir farkımız yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence filden farklıyız evet yapmak zorunda olduklarımız var sorumluluklarımız var ama yinede filden farklıyız. Çünkü kafasına koyan yada hayali birileri tarafından baltalanmış bile olsa eninde sonunda gerçekleştiren gerçekleştiremese bile hayali için adım atan insanlar var çünkü :)

      Sil
    2. Filden farkımız yok derken demek istediğim şuydu düşündüğü şey ne yapsamda ben bu zincirden kurtulamam oluşyu. Bir süreden sonra insanlar da oyle her gun ayni seyleri yapıyorlar. Senin dediğin gibi bazilari var ki hayalleri gerceklestirmek adina hala uğraşıyor ama hayalimiz icin adım atmadıkça filden bir farkımız kalmıyor. Bence bir sekilde cesaret et ve istesigini yap :D

      Sil
    3. Biraz cesaret hımm.... Benim istediğimin cesaretle bir ilgisi yok aslında aman neyse ya çok takılmamak lazım boş ver sende komşu :D

      Sil
  3. Evcilleşmek de ne demek :D saat gec oldu şimdi gitme zaten ama gidebilecegini bildigin neresiyse gitmelisin, kaldıkça daha cok kalırsın benden söylemesi ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim daha uygun bir başlık bulamadım :D Gitmek istediğim yer belli ama gidemiyorum hhahhah

      Sil
    2. E ne duruyorsun o zaman, şartları sağla ve yola çık :D icinde kalıp da gitmedin diye pişman olmaktan iyidir :)

      Sil
    3. İşte o şartlar bir türlü sağlanmıyor komşum istediğim şey imkansız :D

      Sil
  4. Aynı hikayenin deve versiyonunu biliyorum ben de :) Belki en büyük kusur kendini bir şeylere koşullamak, öyle değil mi? İyi ki bir fil ya da deve değiliz. En azından bizim gitme şansımız var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen koşulluyoruz belkide kendimizi halbuki olduğun yerden elinde olan imkanlardan faydalanmak lazım böyle yapmadıkça hayatı ıskalıyoruz :)

      Sil
  5. Oturup ağlayacağım. Çok vicdansızca. Ya ben hayvanlara eziyet edilmesinden hayvanat bahçelerine hapsedilmelerine karşıyım.
    Sna gelirse uyku hali bu. Uyumak tatlı geliyor. Yorgan altından çıktığında üşümekten korkuyor insan. Çık yaz mevsimi hemen geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende karşıyım göt kadar yere hayvanları hapsedip, sergiliyorlar aynı şeyi birde onlara yapmak lazım bakalım ne yapacaklar?

      O zaman benim üstümde kat kat yorgan var kaldırmak zor geliyor o yüzden :D

      Sil
  6. Eh ikinci durum daha vahim elbette ama şimdi bunları düşünüp de kendimizi strese sokmanın ne anlamı var, di mi ama? :) :) Yeni geldim buraya, ben de beklerim, sevgiler çok... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de benim durumum daha vahim :D Gelirim komşum benden de sevgiler saygılar hoş geldin :)))))

      Sil
  7. nereye gitmek istiyoooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan olduğum yerden daha farklı bir yere :)

      Sil
  8. komşucukum hazır ol sana mim şeyetcem birazdan :D linki de şuracığa bırakıp gidiyorum :D http://sacmalarkene.blogspot.com.tr/2015/09/gecikmis-bir-mim-blogger-life-mim.html

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma