19 Eylül 2015 Cumartesi

Blogger Life Mim

Çok şeker ve pek tatlı komşum Sıla beni şurada mimlemiş çok da iyi etmiş. Yoksa bloga yazı falan yazacağım yok tü bana düşüncesiz ben. :D

Neyse kendime daha fazla saydırmadan geçeyim mime (Sakın arkamdan siz de kötü şeyler demeyin ha :D)

-Blogger denince aklınıza gelen üç şey nedir?

Komşularımmmmm :DD ve potansiyel komşularım :DD Sonra aklıma gelen hemen hemen her şeyi paylaşabilceğim bir alan adeta gizli dünyam :D Son olarak da deşarj olmak ve yazdığın şeylerde kendini bulan yada yazdığın yazınla morali bozukken beş on dakikalığına da olsa keyfi yerine gelen yada sadece bakıp geçen kişilerin olması, inanılmaz bir şey.

-Kişisel blogları mı yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz?

Kişisel blogları okumayı daha çok seviyorum açıkçası blog dediğim gibi insanın gizli ımm ayrı bir dünyası o dünyada yazarın izin verdiği kadar bile olsa yer almak çok keyifli :)

-Blogger olmanızda etkili olan üç şey nedir?

İlki özentilik ikincisi özentilik ve üçüncüsü özentilik. Ama şimdi vazgeçemediğim ve çok sevdiğim alışkanlığım oldu :D

-Örnek aldığınız bir blogger var mı?

Blogumu ilk açtığımda bazı Uzak doğu blogger komşuları örnek almıştım ama zaman geçtikçe kendi tarzımı bulmaya çalıştım. Şuan ise dikkat ettiğim olabildiğince samimi olmak ve burayı fazla boş bırakmamak :)

-Şuan ki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin?

Şuan fırsat buldukça gezip tozan ev kızıyım. İleride de gezen bir şeyleri deneyimleyen birisi olmak istiyorum :D

Mim bu kadardı şimdi bu mimi;

Bonghwang

Şeyma

ve üstüne alınan herkese pasladım kolay gelsin :P

20 yorum:

  1. yaa çok hoş olmuş sırıtarak okudum :D komşuların ve potansiyel komşuların :D ellerine sağlık komşumcum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim komşucum bende yorumunu sırıtarak okudum :D

      Mimlemeye devam edelim birbirimizi komşu komşumun mimine muhtaç sonuçta :D (Iyyk iğrençti dimi evet :DD)

      Sil
    2. yok bee o kadar kötü değildi komşumcum :D ben senin korkuyorum anneeeğğğğğ miminden sonra biraz ara vermeyi düşünüyorum aslında :D yani blog açık olacak mim almaya devam edicem ama bir süre bir şey yazabileceğimi sanmıyorum:D en azından ders çalışma düzenim oturtana kadar sen mimle beni komşumcum ben girdikçe yapıcam söz sana :))

      Sil
    3. Hımm mimleşiriz yine komşum o zaman ama derslerin daha önemli düze çıkınca pasladıklarımı yapacaksın ama :D

      Sil
    4. sen bana linkini at gerisi bende merak etme :D

      Sil
    5. Tamamdır komşum :D

      Sil
  2. Özentilik mi? Kimden etkilenmiştin ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte blogu olan insanlara özenmiştim komşum. Hikaruivy'nin Renkli Dünyası adlı blogger dan etkilenmiştim (Yani yazım tarzından samimiyetinden falan :D)

      Sil
  3. Çok güzel olmuuuşşş özletme sık sık yaz böyle komşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum istersen sende yap bu mimi :)

      Ayrıca sende özletme sık sık yaz :))))

      Sil
  4. Bu mim yine canlanmis. :)
    Sen yine ilk baslarda uzakdoğu bürolarında takilmissin.Ben makyaj bloglarinin arasında kaybolmustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mim eski miydi? :D Sıla komşum geç kalmış bir mim diye başlık atmıştı demek zere :DD

      Makyaj mı benim Uzak doğu dizi ve film merakım sürükledi beni o bloglara ama kendini bulman çok iyi olmuş komşum :D

      Sil
  5. Artık komşu kelimesini duyar duymaz aklima sen geliyorsun. Ayrica hep niçin bir özenti nin blogu bu kız neye özeniyor merak ettimdi :) aydınlandım. Velhasıl güzel mim olmuş canisi, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı komşum. Yav bu mimi mi bekledin bana soraydın ya aydınlanman daha önce olurdu :D

      Bu arada hani yeni yazı yav gözüm yollarda kaldı.

      Sil
    2. Ha ha öyle durduk yere sormak bir aciyip olurdu diye ses etmedimdi :))

      *yarın sabaha inşallah.

      Sil
    3. Yok yahu ne zaman aklına takılan bir şey olursa sor koşum artık şu saatten sonra acayiplik falan olmaz :D

      Hadi ya on dört gözle bekliyorum :))))

      Sil
  6. Yaheyyaaaa böyle tatlı yapamam ama akşama hazır olacak inşallah benim mim de :)

    Çok teşekkür ettim komşusuu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim komşu komşum :D

      Teşekkür ederim ama seninki de eminim ballı kaymak olacaktır :D

      Sil
  7. Ama çok samimi olmuş ki bu mim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma