19 Ağustos 2015 Çarşamba

Sadece Ben Yaşamadım Bu Durumları Biliyorum :D

Artık iyice emin oldum bendeniz bakar körüm efendim. Hatta sağır olmadığı halde bazı şeyleri duymayan biriyim. Dediğim gibi zaten öyle biri olduğumu biliyordum ama en son başıma gelen iki olaydan sonra kesinleştirdim. Şimdi neyden bahsettiğime gelirsek;

Dün halamlardan evimize geldik. Bodruma sokmamız gereken ıvır zıvırlar olduğu için annem içeri girip, bodrumun kapısını açmaya başladı. Yav bir baktım kapının kilit yerine yakın bir yerde, bir yamukluk var. Babama söyledim adamın teki vurmuş ve bizim kapı Aşk-ı Memnu'nun final bölümündeki Firdevs gibi olmuş :D

Alıntı
Bizim kapıda aynen böyle :D
Ben sanıyorum ki bu olay daha yeni oldu. Hemen atlayıp anneme söyledim. ''A bu kapıya ne olmuş böyle?'' diye tepki beklerken kadın gayet umursamaz bir tonda ''Orası geçen kış olmuştu. Daha yeni mi görüyorsun?'' dedi :D Halbuki o kapının önünden günde bilmem kaç kere geçiyorum :DD

İkinci olay ise şu:

Dün veya önceki gün arkadaşım mesaj attı. Yalnız Türkçesi kaçsa artık attığı mesajdan bir halt anlamadım. Neyse ki  çareyi arayıp konuşmakta bulduk. :D Biz bu mesaj olayından bir hafta kadar önce diğer arkadaştaydık. Meğer orada konuşulmuş ve mesajlaştığım kız atıyorum çarşamba günü bana gelin demiş. Ben bunların hiçbirini o gün duymadım hahahha Kızla konuşmasam ertesi gün ona gideceğimizden haberim falan yok :DD Ay birde buluşma yeri bizim ev artık kızlar bize gelir ben geceliklerimle ''Ne arıyonuz oğlum bu saatte bizim evde'' bakışlarımı atardım :DDD

Öyle işte sayın okuyucu acaba sadece ben mi böyleyim yoksa sizde de böyle abuk durumlar var mı? Biliyorum var. Lütfen paylaşmaktan çekinmeyin :DD

22 yorum:

  1. Bende de olmuştu.mutfağa giderim ben niye gelmiştim derim sonracıma bilgisayara bir telaş geçerim bir şeye bakıcam sonra unuturum düşün dur neye bakcaktım.
    Bacağımı kolumu bir yere vururum fena morarmış bana başkası söyler koluna bacağına be oldu normal bizede oluyor.daha aklıma gelmeyenler var emin ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini bende yaşadım :D Bir an kendi yazımı okuyorum sandım hahahah

      Hepimizde var biraz leylalık :DD

      Sil
    2. Bencede beyin işte:)

      Sil
  2. Elimdeki telefonu aramak olsun, kafamdaki tokayı aramak olsun.. Ben de baya yaptım böyle leylalıklar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aynen kolumdaki tokayı aramak haliyle bulamamak sonra bir şekilde saçlarımı toplayıp, giyinip tüm gün aradığım tokayı kolumda gezdirmek ve gün sonunda üzerimi değiştirirken kolumdaki tokayı fark etmek :DDD Leylayız yapacak bir şey yok :D

      Sil
  3. Ahaha son durum bendede oluyor :D Ama bizim daha farklı...Ben asosyal bir insanım,tüm günümü kendi odamda geçiririm.Bize kim gelmiş,kim gitmiş hiç bilmem ve umrumdada olmaz.Bize oldukça yakın olan bir aile dostunun düğünü varmış ve bizimkilerin aylar öncesinden haberi olur,alışverişe felan çıkarlar.Tabi benim hiçbir şeyden haberim yok.Düğüne 1 saat kalmış,annem odama giriyor,diyor sen daha hazırlanmadınmı?Bende dedim nereye gidiyoruz be?Düğün var ya gerizekalı kızım benim-annemin sevgi gösterileri-.Ben diyom ne düğünü kimin düğünü?İşte olayı çaktım sonradan ama çok yakınımız olan bir kişinin düğününe pantolon-t-shirt gittim.Ablamla annem giymişler düğünlük elbiseler,topuklu ayakkabılar,bende yanlarında sap gibi kalmıştım.Normaldede fazla gösterişli şeyler giymem ama düğün gibi özel günlerde en azından bir elbise felan giyerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim o kadar değil ama şöyle bir durumum var. Bizim sokaktaki olayları başka sokakta oturan teyzem ve halam bilirler. :DD Komşu bir kapı ötemde bile olsa ruhum duymaz :DD

      Sil
  4. Bir gün salonda kardeşimi ağlarken buldum. Merakla neden ağladığını sordum. Kuşum öldü dedi. Şaşırdım. Hangi kuş öldü diye saçma bir soru sordum. Salondaki kuşum .... öldü işte abla baksana yerinde yok artık dedi. Anneme de bir sorup emin olayım dedim. Meğerse 4-5 ay salondaymış o kuş. Hadi görmedim tamam da sesini bile duymadım hayvancağızın. Her ne kadar benimki biraz fazla kaçsa da yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim bu yorumuna hunharca güldüm ve hala da gülüyorum hahhahaha

      Evimiz yansa haberimiz olmayacak yeminle artık leylalıkta level atlamışız resmen :DD

      Sil
    2. Naz hanım valla ben de baya güldüm hahahha 😄 kuşu nasıl fark etmediniz yahu :))

      Sil
  5. Bu tarz şeyler ara ara herkese oluyor galiba :) Ben de bazen nasıl dalgınlıksa anlatılan olaya tüm salon hunharca gülerken gülmenin bulaşıcı olmasına katılıp güler sonra birine sorarım ne anlattınız neye gülüyoruz diye. Tabii anında gej olarak etiketlenirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhah bu olay bana eniştemi hatırlattı. Sonra bir de ona güldük hunharca :DD

      Sil
  6. Böyle şeyleri ne zaman okusam teyzemin kızıyla telefonda konuşurken 'Kızııım dur kız dur benim telefonum nerede ay kayıp olmuuşşş!' diye yaygarayı koparması aklıma geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhhahah Onunki de çok iyiymiş :DDD

      Sil
  7. Bende de var o. Göz önünde duranı bulamam. Ama beni kardeşim Uyuz kitabının sırası değişse LAdy diye böğürür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oovv o zaman kolay gelsin sana komşum :D

      Sil
  8. Aynı şeyler benim başımada geldi :D Çok ciddiyim geçen yaz odamda ölye çok duruyordum ki iki gün boyunca yemek yemediğimin farkına yataktan kalktığımda bayılacak gibi olmamdan anlamıştım :D
    Bu yaz ,daha bir kaç gün önce gecenin bir yarısı dugunden donerken topuklu ayakkabimin topugunu kirmistim eve nasil geldigimi hic sormayin :D Yani ister sakar olalim ister usengec hicbirimizin birbirinden farki yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah ben yemek yemesem hemen farkına varırım oburlukta dünya markası böyle olunuyor sanırım :DD

      Evet o olayı okumuştum hatta yolda yağmur da yağmaya başlamış değil mi? :)

      Aynen komşum bu konularda farkımız yok gerçekten :D

      Sil
  9. Cok güzel bi Bloga sahipsiniz :)
    ben buralarda biraz yeniyim de belki benim de Bloguma göz atarsaniz cok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yeni bir komşu daha edindim hemen çaya geliyorum sana komşum :DD

      Sil
  10. Blogunuz gercekten harika birsey:)
    ben buralarda yeniyim daha olur da benim Bloguma da bi göz atarsaniz cok sevinirim :))

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma