5 Ağustos 2015 Çarşamba

İlaç Olsam: Mim

Sevgili komşum Sıla'nın bana pasladığı ikinci mimle karşınızdayım sayın seyirciler. Yakında 679809. miminden merhaba diye girizgah yapabilirim zira komşumun dediğine göre yeni kurbanı benmişim :D Komşumun mimine şuradan ulaşabilirsiniz :)


Ben ilaç olsam ağrı kesici olurdum sanırım. Çünkü büyük küçük hemen her soruna anında çözüm bulabiliyorum. :)

Endikasyonları: Anında sizi rahatsız eden sorundan kurtulmanıza yardımcı olur

Yan etkileri: Sorundan kurtulduğunuzu sandığınız an daha büyük sorunla karşılaşabilirsiniz. Kullanırken iki kere düşünün :D

Şimdi bu mim benden:

Amigurumicenneti

Miss Lovebird

Kalem Fili ve bu postu okuyan tüm komşularıma gelsin. :D

11 yorum:

  1. Her eve lazım cinsindesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana geliyordum komşu :D Yan etkiyi unutmamak lazım yalnız :D

      Sil
    2. Gül diken misali :D ya en iyisi meyve sebze ye işte gerek kalmasın çok ilaca :D

      Sil
    3. Aynen ama ben hap yutmaya bayılıyorum ya niye bilmiyorum :DD

      Sil
    4. BEnde küçükken sürekli hastayım diye çilekli şurubu içer diş hapı yutadım çok tatlıydı ne yapayım :D yan etkisi ne oldu ki :D

      Sil
    5. Hahaha sen söyle komşum. Ama yok ya böyle cıvıl cıvılsın yan etkiler seni teğet geçmiş sanırım :D

      Sil
    6. Ay tişkirler aa yan etkiler egoma vurmuş olabilir :D

      Sil
  2. Aa mimlenmişiim. En kısa zamanda yapacağım teşekkür ederim :) İlginç bir mim ama bu ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bekliyorum beklemedeyim bende o zaman :) Evet birazda zor sanki yani ben zorlandım açıkçası :D

      Sil
  3. Hu hu komşu komşu sen artık bana mim paslamaz oldun. Radyoyu açıp unutuldum depresyondayım'lı şarkılar mı dinlesem yoksa hakkı var kızın bir türlü yapmıyorum bende deyip sana hak mı versem kararsızım :) Bu seferkini es geçelim ama bir dahakine bende pas bekliyorum ^^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni unutmak namümkün be canısı, elimde bir tane daha var yapayım sana da paslayayım. Hem seveceğini düşünüyorum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma