25 Ağustos 2015 Salı

D.S.K Den Saçmalamalar

Az önce karaladıklarım:

-Bazı şeyleri boş vermek gerekir bazen. Mesela ısrarla sizi anlamak istemeyen birine derdinizi anlatmaktan vazgeçmek gibi.

-Ne istediğini bilmek gerek hayatta hedefsiz gemi olmak, hedefe ulaşmaktan daha çok yorar çünkü.

-Bazense koşulsuzca sevmek lazım. Elini uzatan birine ''Nereye?'' diye sormadan gitmek. Ama ne yazık ki etrafımızda o kadar samimiyetsiz insanlar var ki ve maalesef biz de onlardan biriyiz.

-Bir de gitmek gerek bazen uzaklaşmak, kendinle kalmak. Akıl ve ruh sağlığımız için. Temelli olmasa bile en azından birkaç gün.

İçimden geçenleri yazdım. Ukalalık olarak algılanmaması önemle rica olunur. Bende biliyorum kendimin ne bir düşünür ne de asıl mesleğinin yanı sıra söylediği sözlerle de ünlü birisi olmadığımı.

Bu atar gider neden bende anlamadım :D İçimden bir ses olumsuz yorum gelecek dediydi belki o yüzdendir :DD

13 yorum:

  1. bence ukalalık değil çok güzel yazmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim komşum :D

      Sil
    2. bunlar senin güzel duyguların ama herkes böyle düşünmüyor. bir insanı eşya gibi ne kadar fazla kullanabilirim diye düşünüyorlar

      Sil
    3. Aynen canım ki yeri gelince bile kendim de aynı şeyi yapıyor olabilirim.

      Sil
  2. Boş verömişliğin kitabını yazarım ben. Gamsızlıkta baya kalitesi olan bir markayım :D Ama bak hedefte haklısın ya Hedef yok ortalıkta boş boş dolanıyorum çok yorucu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende hedefsiz gemiyim. Dalga nereye sürüklüyorsa oraya gidiyorum :D

      Sil
  3. bence güzel olmuş beğendim. sanki bir şair yazmış gibi okudum içinden :D ( yalakalık yaptığımı sanma vallaha öyle :D ) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok teşekkür ederim komşum. :D Çok çok mutlu oldum bu güzel sözlerinle :D

      Sil
    2. :D ne demek sen böyle yazmaya devam et ben her zaman yorum yaparım :)

      Sil
  4. Mesela ısrarla sizi anlamak istemeyen birine derdinizi anlatmaktan vazgeçmek gibi.' Bu çok can sıkan bir durum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum. Israrla lafı anlamak istediği yöne çekenler var topla bir araya hepsini ıslak odunla döv :D

      Sil
  5. Hayat bazen atarlı olmayı gerektiriyor galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir komşum :D

      Bu arada hoş geldin bloguma :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma