1 Ağustos 2015 Cumartesi

Bloggerlara Selam Uyarlama Dizilere Devam

Başlık biraz kamyon arkası yazısına benzedi sanki.

Neyse.

Dün annem tarafından bulunmuş asrın icadı ıspanak doğrama işkencesine maruz kalmış durumdayken, bir yandan da televizyon izliyordum. Daha doğrusu zaplıyordum. Neyse tekrar başa döndüm yani Trt 1 kanalına. Şimdi bilen bilir bilmeyenler için bizim uydumuz yok hepi topu yirmi beş tane kanalımız var hahaha sürekli başa sarıyoruz o yüzden.

İşte açtım Trt 1 kanalını Baba Candır'ın fragmanı dönmekte. Yav diyorum bu fragman bana hiç yabancı gelmiyor. Halbuki ilk defa izliyorum bu uzun halini. Ay ben sonra bir aydınlanma yaşa elimdeki bıçağı televizyona doğrultmak suretiyle ''Bu bu'' dedim kaldım. Çünkü bu dizi What's With This Family dizisinin ilk bölümüne çok benziyordu. Bilenler yine bilir bilmem kaç bölümlük Kdrama dizisi bu.

İşte bu da aydınlanma yaşamamı sağlayan Baba Candır'ın fragmanı :D

Bakalım bu diziye bakacağım nedense hoşuma gitti. Halbuki ben uyarlamalara şiddetle karşıyım ama yinede bu diziye şans vermek istiyorum.

8 yorum:

  1. Benim şapşal dal bong um a hiç gitmememiş özgün karaman :(( hele o baba'yı mehmet ali erbile dönüştürmeleri :(( yastayım şuan :D
    Yalnız what happens to my family çok iyiydi, umarım uyarlamasını da güzel yaparlar. Yine de ben izlemem ama olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama fragmanlarda başka adam var. Mehmet Ali Erbil mi olmuş :P

      Ben yarım bıraktım ama yinede izlediğim kısımları çok güzeldi. Ben bu diziye şans vermeyi istiyorum bakalım nasıl olacak :D

      Sil
  2. Aa öyle mii başka biriyse daha çok sevinirim ben aratınca erbil diye okudum ama fragmanda başkysa değişmiş olabilir :D
    Aa neden yarım bıraktın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım Settar Tanrıöğen baba karakteri. Bakalım nasıl olacak :D

      Ya güncel takip ederken sanırım bitmesini bekledim bitince de atlaya zıplaya baktım sonunda da finale baktım ve kapattım :D

      Sil
  3. Komşuların bitanesi, bloğuna acilinden bu blogda ara kısmını eklemelisin bence. Şu yazını bulacağım diye canım çıktı ^^ Bu diziye bakıyor musun? Ben yeni bulaştım. Çok fenada sardı. Haluk karakterine vuruldum, gülmekten çenem ağrıyor ona. Uyarlandığı diziyi izlemedim ama bu böyle çok şükela bir dizi olmuş. İzlemelere doyamadım bir haftadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bi bakınayım bulabilirsem ekleyeyim komşum daha fazla yorulmasın <3

      Bu diziye bakıyordum ama artık takip etmiyorum ya uyarlandığı diziyi de yarım bıraktımdı yalnız orijinal dizideki adam da çok komikti :DD

      Sil
  4. benim butoncuğum gelmiş baş köşeye :) merci <3

    *diziye hala ilk günkü aşkla devam ediyorum desem? emrecan ile ceylan içimi kıyım kıydılar gerçi ama heluk ece çifti forever ever devam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Senle konuştuktan iki gün sonra falan sanırım koydum. Hiç buralara gelmediğin için yeni görmen normal :P

      Bende geçen videolara baktım. Haluk Ece diziyi sırtlanmış götürüyorlar :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma