27 Ağustos 2015 Perşembe

Birleşik Arap Emirlikleri?

Geçen -geçen dediğime bakmayın siz kim bilir ne zaman :D- bizim yeğenle adam asmaca oynuyoruz :D

Alıntı
Yalnız çocuğa hiç acımıyorum ha nerede kazık sorular varsa sormaya çalışıyorum falan. Böyle çirkef, gıcık bir günümdeyim :D Gerçi yeğende hırslı, oyunu kaybedince antenleri atıyor, kendinden geçiyor çocuk :DD

Neyse şimdi sıra geldi bizimkine, lan baktım çizgi üstüne çizgi yuh dedim ne soruyon bu kadar böyle. E ettiğimi buldum sayın okuyucu Yeğen gözümün yaşına bakmadan astı beni :D Sordum hemen ''Hadi söyle neymiş bakalım?'' diye çocuk kazanmanın zaferiyle pişmiş kelle gibi sırıtırken cevap verdi ''Birleşik Arap Emirlikleri'' diye. Hahaha ben zaten mavi ekran :D Sonradan da gülmekten öldüm tabii :D

Yav biliyorum okulda falan öğreniyorlar ama oyunda öyle sorunca şaşırmadan edemedim :)

Buda böyle bir anımdı hala aklıma geldikçe gülerim. Hatta bu yazımda bahsettiğim yeğen tek başına komedi makinesi :D Diğerlerini de sonra anlatırım artık :DD

10 yorum:

  1. Kaç yaşında bu merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On veya on bir olması lazım komşum :D

      Sil
  2. Hahahaha nerden gelmiş aklına öyle ya helal olsun demek ki baya hırslanmış çocuk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhahha hırs gözünü kör etmiş bizim yeğenin :DD

      Sil
  3. Miminiz emrenize amededir hanımefendi :)

    http://bollywoodterapi.blogspot.com.tr/2015/08/evvel-zaman-icinde-bir-dugun-varms.html


    YanıtlaSil
  4. Yeni nesil veletler her daim şaşırtıyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşu geçende öteki yeğen gelecekteki gelinliğinden bahsetti bana :DD

      Sil
  5. seni mimlediiiimmm :D inşallah bu mimi yapmamışsındır :) ben baktım sayfana ama emin değilim :) mimin adı korkuyorum aneeğğ :D şimdiden kolay gele ^^

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma