29 Temmuz 2015 Çarşamba

Saçmamaçsız; Mim

Çok sevgili komşum Sıla beni şuradaki postuyla mimlemiş. Ayrıca kendi mimiymiş. Doğrusu blog ismine yakışan bir mim çıkmış ortaya. Komşu yanlış anlama ben mime bayıldım. Bu yüzden de yorgunluğu bir kenara bırakıp hemen yapmaya koyuldum zaten :D

Hadi bakalım:

-Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı?

Bilgisayar dolabımın çekmecesinden boya kalemi buldum. Büyük ihtimal bizim yeğenin :D Neyse vereyim bir ara :P

-Aklınıza gelen ilk soğuk espriyi yazın. Eğer gelmiyorsa iki üç kelime saçmalayın :D

Kalbimi verdim saklasın diye buzdolabına koymuş salak kokmasın diye :P

-Yine aklınıza gelen biri yada nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az yada çok o kişiyle veya nesne ile ilgili olsun

Benim adeta karalama defteri olarak kullandığım masama ithaf olunmuştur:

Masasan masalığını bil çağırma beni

Aklımı çeliyorsun karalamam için seni

Sayende annesiyle her seferinde papaz olan bana

Acımıyorsun değil mi seni masum görünüşlü fettan seni.

Böğğkkk iğrençti atlayın burayı ya vakit kaybı :P

-Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun. Yalnız kuş gördüm kedi tırmaladı gibi basit ve kısa olmaması önemle rica olunur.

Salyangoz kostümü için ava çıkan iki avcı yolda söğüt dalına yuva yapmış mandayla karşılaşınca ceplerini boşaltarak hızla kayıplara karışacakken, iki karıncanın suikastına kurban giderek olay yerinde can verdiler.

Hehe mim bitti. Çok zorlandım ama çokta eğlendim. Şimdi sıra geldi mimlemeye yalnız bir şart var oda şu: Mimlediğiniz blogger komşulardan sanırım en az biri daha önce yorum bırakmadığınız bir blog olacak şimdi ben:

Bir Ev KIzı

Mydestiny

Şemspare

GRİ K.

Daha önce yorum bırakmadığım ve seçmekte çok zorlandığım blog: Tozlu Pencere

Komşularımı mimledim. Merakla bekliyorum şimdiden kolay gelsin :)

29 yorum:

  1. Aa yazarım ki ben bunu :) Akrostiş'in hiç fena değil, benden ne çıkacak bakalım (ya da çıkacak mı?!) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum komşu :) Çıkar çıkar merak etme yazmaya başlayınca gerisi geliyor :D

      Sil
  2. Ahahah çok güzel olmuş hem senin ellerine sağlık hem mimi hazırlayanın.Keyifli bir yazı olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. A dur sana da paslayayım tam senlik bu mim :D

      Sil
    2. Aldım kabul ettim ben de ne yazsam diye düşünüyordum :D

      Sil
    3. Editlemeye gerek yok o zaman. Hadi hemen yapda okuyayım .DD

      Sil
    4. Bir koşu yazdım komşum iyi okumalar sana :D

      Sil
  3. Yalnız akrostiş efsane olmuş :D Ellerine sağlık Yüzümde kocaman bir sırıtışla okudum hepsini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin bana hala iğrenç geliyor :D Çok teşekkür ederim komşum. Bende seninkini sırıtarak ve eğlenerek okumuştum :)

      Sil
  4. Yalnız herkes son soruda çok güzel saçmalamış :D benim unvanımı benden almayın da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne münasebet sen bizim saçmalama konusundaki ustamızsın :D Boynuz kulağı geçerse bilemem tabi hahha

      Sil
    2. Deep 'in mimini okudun mu komşum Boynuz kulağı geçeli çok olmuş :D

      Sil
    3. Okudum komşum evet onunki de baya cozurtuk olmuş hahahha

      Sil
    4. :D evet ee şey seni yine mimlemiş olabilirim bak istersen :D

      Sil
    5. Baktım canım tez vakitte yapacağım İnşAllah :D

      Sil
  5. Aa ! mimlenmişim. en kısa zamanda yapmaya çalışıcam komşum teşekkürler (^-^) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim komşu tez vakitte bekliyorum o zaman :D

      Sil
  6. Geldim canımmm :))) En kısa sürede yapacağım mimi :)) Öpüldün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemedeyim canım. Merakla bekliyorum cevaplarını :) Bende öptüm.

      Sil
    2. Huhuuu yaptım bilee :))
      http://grilady.blogspot.com.tr/2015/07/sacmamacsz-mimi-dikkat-yuksek-dozda.html

      Sil
  7. Soğuk espiri güzelmiş aklımda kaldı şimdi söleyip duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende söyleyip durduğum için yazdım bir kere dilime dolandı demek seninde başını yaktım :)

      Bu arada hoş geldin bloguma :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Hemen yap da okuyayım o zaman komşum :)

      Bu arada hoş geldin sefalar getirdin :D

      Sil
    2. Hoşbuldum :) Yaptım bile :D

      Sil
    3. Az önce gördüm. Bayıldım hatta :DD

      Sil
  9. Mimi yaptııım (^-^) acemice oldu biraz ama.

    YanıtlaSil
  10. nerden çıktı bu mim ya çok komikmiş :D gerilen sinirlerime iyi geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla komşudan çıktı. Çok eğlenceli değil mi? :D En azından bu mimle yardımcı olabilmişim sana komşum :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma