1 Temmuz 2015 Çarşamba

Milyoner

Dün veya önceki gün Milyoner filmini izledim. Film iyi güzeldi de birkaç detay gözüme battı. Belki spoiler olacak ama söylemeden geçemeyeceğim.

Alıntı


-Başrol çocuğun sevdiği hatta Milyoner yarışmasına katılmasındaki asıl sebep olan Latika'yı hangi ara bu kadar çok sevdi anlamadım.

-Sonra neredeyse her soruda bir hatırası vardı ve soruları o hatıraları hatırlayıp cevap verdi ve neredeyse soruların hepsi çocukluğundaki anılardan başlayıp, ergenliğine kadar olan dönemle paraleldi. Belkide bana öyle geldi bilemiyorum.

Şimdi film bir sürü ödül neyim alınca bu detaylar ister istemez battı gözüme aslında çok küçük ayrıntılar ama ne bileyim. Hindistan'ın kenar mahallesi ve orada yaşayan insanların hayatlarını iki kardeşin üzerinden anlatmışlar. Kardeşlerin başına gelmeyen kalmadı yalnız. Sanırım o olaylar sayesinde bu kadar ödül aldı o film.

Neyse bunların haricinde film güzeldi. Heyecanımın dorukta olduğu sahneler vardı ama favorim olamadı ne yazık ki :P (Çokta umurlarındayım ya :P)

Ay Kim Milyoner Olmak İster demişken şu anımı anlatayım da gideyim :D

Şimdi babamla bu programı izliyoruz. Soru bilmem kaç hani kazık olanlar var ya sonlara doğru o sorulardan biri işte. Elbette babamla cevabı bilmiyoruz ben A şıkkı diye salladım babam C diye (Kim hangi şıkkı söyledi hatırlamıyorum aklıma ilk gelenleri yazdım :D)

Neyse yarışmacı yüzde elli joker hakkını kullandı ve evet bizim salladığımız şıklar elendi :DD Ama o an çok dumur olduk ve sonrasında gülmekten öldük. O kadar kaptırmışız ki cevaplarımızın doğru olduğuna sanırım o yüzden o kadar dumur olduk. :D Hala aklımıza geldikçe güleriz :D

Böyle işte Ramazan nedeniyle pek yazı giresim yoktu ama bu sefer yazayım dedim. Merak eden varsa ölmedim buradayım kanka :D

12 yorum:

  1. Bu dumur olma olayı her ailede gerçekleşti sanırım benzer bir durum annemle yaşamıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahh olabilir. Biz de zaman zaman yine yaşıyoruz :)

      Sil
  2. Milyoner filmi biraz da psikloljik bir film, ödül alması o güne kadar benzer film olmamasındandır, birde acıtasyon iyi işe yarar :)) Aksiyon arıyorsan, çok içermese de son zamanlarda izlediğim Fury filmi var bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de acıtasyon işe yaramış :) Fury filmine büyük ihtimal bakmam çünkü çok sevmiyorum savaş filmlerini başka önerin varsa alabilirim :)

      Sil
    2. O zaman Akıl Oyunları ya da Can Dostum (2011 dekine bak) filmine bakabilirsin.

      Sil
    3. Teşekkür ederim önerilerin için. Bakmaya çalışacağım :)

      Sil
  3. Ben sevmiştim yaa bu filmi :D

    İlk defa bir hint filminde dans yok demiştim ama sonu jdhdjdh koymasalar şu danslardan olmiycak heralde jdhdjdv

    Yazdın iyi yaptın :D Hayırlı Ramazanlar^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izlerken heyecan yaptım, sevindim, üzüldüm ama favorim olamadı ne yazık ki :)

      Bak Don 2 filminde hiç dans sahnesi yok gerçi türü suç, aksiyon uyarsa izle çok güzeldir vede favorimdir :D

      Sağ ol canım sanada Hayırlı Ramazanlar :)

      Sil
  4. Bir tek ben izlemedim bu filmi zannederken sende eni izlemişsin :D Ne kadar acı o kadar ödül mü diyorsun :D En iyisi bende izleyeyim filmi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim karşıma çıkıp duruyordu ama hiç izleyesim gelmemişti. İzledim başım göğe ermedi :D

      İzle bakalım komşum sen ne düşüneceksin beğenecek misin beğenmeyecek misin :D

      Sil
  5. Bloğunuzu yeni gördüm, kore dizilerini çok seviyorum:)
    Ben bu filmi beğenmiştim, beğenmeseniz de saygı duyarım, olsun zevkler farklıdır :)
    Yalnız bu film kötü bir anımı hatırlattı, okulda hocamız kendisine film önermemizi istemişti sınıftan. Benim de aklıma bu film gelmişti, söylemiştim, keşke söylemeseydim, hoca çok aşağılayıcı bakmıştı, gerizekalı ya ( afedersiniz) neden öyle baktı anlayamadım, ödül almış bir film, filmin hakkında hiçbir şey bilmese bile o zaman hiç sormayacaksın sınıfa, verilen cevaplara madem böyle aşağılayıcı bakacaksın, bu hocalar bir alem.

    Hocaya hiçbir saygısız davranışta bulunmadım, az devamsızlık yaptım, yani hocaya gıcık mı gidiyorsunuz diye sorarsanız cevaplayayım dedim, kesinlikle hayır:)

    Bu arada aynı hoca birkaç sene dersimize girdi, yani çok sınavına girmişliğim vardır. Neyse son senenin son Sınavına kadar hiçbir şey demeyen hoca bana son sınavda resmen haksıZlık etti, pislik. Son Sınavdan gerçekten çok iyi bir not bekliyordum, derste notumuzu açıklayacaktı işte herkesin notunu okuyordu, sıra benimkisine gelmişti, benim Yazımın kötü olduğunu ve okuyamadığını söyledi, kalemi düzgün tutmamı önerdi (!)

    Yazımdan bu Yüzden puan kırdığını söyledi, o kadar üzüldüm ki, bir de sınıfın önünde Başıma bunlar geldi, ve daha bitmedi.
    Herkesin kağıdını yanlışlarımızı görmemiz için verip ders bitmeden alıyordu, sıra benim kağıdıma gelmişti, aldım, oturdum, bakıyorum kağıdıma üzgün, neyse bu arada önde oturduğum için hocanın sesini duyuyorum, sınıfın birincisi olan kişiye kağıdını verirken sessizce ona ' senin de yazın biraz kötü, bu sefer kırmadım puanını bir daha olmasın dedi' ben o kadar üzüldüm ki, zaten ne bir dahası, son sınav, bir sınav daha yok ki , puan kırıyorsan yazıdan ya kötü yazan herkesin puanını kıracaksın, ya da kırmayacaksın, Eşit davranacaksın, bu arada şaka gibi Yazım anlaşılır bir yazıydı ve o güne kadar hiçbir hocadan Yazımın kötü olduğunu duymadım, o hocanın da ilk Sınavına girişim değildi, ilk defa böyle bir şey yaptı.

    Hiçbir şekilde Saygısızlık etmedim, tembel öğrenci değildim, normalde hocalar işte çalışkanı , saygılı olanı tutar derler ben de tam tersi oldu, bir de cevap verememek çok üzdü beni, Çünkü daha kötü olmasından korktum. Eğer arkamda Ankara gibi yerlerden tanıdığım olsaydı o zaman ona ne yapacağımı bilirdim. Şikayet etsem de işe yaramazdı , tanıdığım olmadığı için beni değil onu tutarlardı, Allah' ım sana havale ediyorum.
    Aynı hoca ben ayağımdan sakatlık geçirmiştim, derste nerede Başıma geldiğini sormuştu, ben de evde Başıma geldiğini söylemiştim, 'aman burada olmasın da ' demez mi! Yani burada başına gelmesin, dışarda başına gelsin, bizim Başımıza iş açma, dışarda geber demek değil mi bu!
    Bu arada Başıma gelenler ilkokul, ortaokul, lise değil bilim yuvası Dediğimiz, kazanmak için çırpındığımız, bilim adamlarının yetiştiği Üniversite'de Başıma geldi, bu hocada ales, yabancı dil, yüksek lisans, doktora gibi şeyleri halletmiş, bilim adamı olmuş, karşımıza getiririlmiş!
    Benim ahlarım çıkmıştır bugüne kadar, bunda da çıkacağına inanıyorum, Allah' a havale ediyorum, bu Ramazan Günü'nde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Bloguma hoş geldin :)

      Ben bu filmi sevmedim değil ama tekrar tekrar da bakacağım bir film değil. Hem konu işlenişi de çok ağır. (Duygular bakımından) Zaten sevmeseydim direkt kapatırdım. Öyle başladım sonuna kadar gideyim durumu yok bende :D

      Valla hocana diyebilecek hiçbir şey yok. Allah'a havale etmekle en iyisini yapmışsın. Boşuna demeişler okumak cehaleti alır. Eşeklik ise baki kalır diye.

      Tekrar hoş geldin. Yine beklerim :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma