8 Temmuz 2015 Çarşamba

Google Aramaları 4

Vuslat Vakti Kitabı Nazlı'nın kızının adı: Önce bir hı olsam da bak bende merak ettim bulduysan mesaj atsana :D

İfşa Blogspot: Böyle bir blog mu varmış. Yada dur kendimi ifşa ettiğim yazıdan benim blogum mu bulmaya çalışıldı acaba?

Fated Love You Şeker Adam Tablosu: Bunu da ilk okuduğumda bir hıı olmadım değil. Hadi ilişki tablosu olsa anlayacağım ama şeker adam derken???

Kim Woo Bin Replikleri: Bakınız şu yazımda rastlayabilirsiniz. Yalnız hepsi Heirs dizisinden :)

Yengemi Sevmiyorum: Evet benim de sevmediğim yengelerim var ama katlanıyoruz mecbur :P

Sinir Sözleri: Yorumsuz...

Nefretle Başlayan Aşk Hint Dizisi: Buyurun bir amme hizmeti buraya tıklayarak aradığınızı sandığım diziye ulaşabilirsiniz :)

Bu sefer bu kadarcıktı maalesef. Daha nice böyle arama yazılarında görüşmek üzere :DD

Edit: FLY dizisinin şeker adam tablosu hakkında cahil cühela konuştuğum için google ak sakallı dedeye şeker adam tablosu diye arattırıp bloguma ışınlanan pek sevgili okuyucudan özür dilerim. Gerçekten kusura bakmayın ilaveten işte size şeker adam ve bonuslar:






Bir de beni uyaran ve bu resmi bana yollayan pek sevgili komşum Bollywood Terapi komşuma çok çok teşekkür ederim. Bu arada şablonun çok güzel olmuş bayıldım komşum :D

7 yorum:

  1. Fated to'yu izlemiş miydin sen? Yeni izledim ben, gelen arama aslında çok mantıklı bir arama :) 15 veya 16 bölümde piyasaya çıkan başrol kızın Pariste çizdiği ilk tablo. Pembe şeker gerçek aşkı bulmayı temsil ediyordu. O yüzden şeker adam tablosu çok romantik ve anlamlı bir andı bence :) çok etkilemiştim. Eğer erinmem yazıyı editlerim diyorsan sana ekran görüntüsünü atayım? İnternette yok pek. çok gelen bir arama ise fated sevenlerin işine yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm beni yine yarım bıraktıklarımdan. Neyse bu kısım önemli değil :)

      Pek fazla arama yoktu bununla ilgili ama görüntüyü atmak istersen de sayfayı editlemek sorun değil komşum :D

      Sil
    2. mai adresini versene :) ben bendeki resimleri atayımda sen arzu edersen keser biçer kullanırsın.

      Sil
    3. D.S.K-0231@hotmail.com canım :)

      Sil
  2. hemen bende ne var bakım döneceğim :D

    YanıtlaSil
  3. azlarna slanlar dernei kuralm:) --anlam veremedim :D
    aklma sapk bir eyler geliyo neden -- ben böyle şeyler mi yazdım yaa :D
    nerden bilim ben --- bende bilemedim ne aradı :D
    gelin bozmak--- an itibariyle kendimden şüphelenmeye başladım.
    sigara itici
    sinekten nasıl kurtuluruz
    romantik komedi çiğdem seviyorum sevmiyorum
    sırnasan kedi görmek kahve falında
    erotik sinema anne ben --- anlaşıldı grinin elli tonu yüzünden :D
    ben sevmeyi beceremiyorum
    Bu kadar :D Ay gün tümü baktım bunlar çıktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkiler de baya komikmiş komşum. Sende yayınlayaydın bari :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma