7 Temmuz 2015 Salı

Çerezlik Yaz Dizileri

Şu sıralar Kore semalarında salınmayı bırakıp kendi dizilerimize bakmaya başladım. Yalnız kaç tane dizi başladı bilmiyorum. Ben baktıklarımı şöyle iki üç kelamla yazayım istedim:

Alıntı
Kırgın Çiçekler: O veya bu sebepten yetimhaneye verilen onlarca çocuğun içinden biz dört veya beş kızın yaşamını izliyoruz. Karakter tanıtımı yapmak istemiyorum. Bilenler bilmeyenlere söylesin bir zahmet :D

Bu diziyi sevdiğim söylenemez. Konu klişe ve birazda dram gibi ama böyle acıtasyonlu duygularını sömürüyor insanın ben dram türünü çok severim normalde ama bu dizi ı-ıh yani yinede denk geldikçe izliyorum.

Alıntı
İnadına Aşk: Wattpad sitesindeki Nehir Erdem'in hikayesinden fırlayıp, dizi olmuş sanki. Seyrederken Aşk serisinden Senden Banane Benden Sanane hikayesinden o kadar çok ortak nokta buluyorum ki dedim acaba o hikayeyi mi dizi yapmışlar. Ama yok sonradan fark ettim ki wattpad hikayelerinden birkaç karakteri ve olayı karıştırmışlar ve ortaya bu dizi çıkmış. Ama Senden Banane Benden Sanane hikayesindeki olaylar daha yoğunlukta. Off kafam karıştı başka nasıl anlatsam bilemedim idare edin :P

Bu diziyi başrol abla sırtlanıp, götürmüş o kadar diyeyim. Aslında popüler olan çoğu wattpad hikayesindeki esas kadına kıl olurum itici bulurum. Ama bu diziyi izliyorsam abladan başkası için değil. Ha ileri ki bölümlerde ne olur bilemem daha ilk bölümü yayınlandı sadece :D

Kuzen Volkan :D
Çilek Kokusu: Bir wattpad çakması daha buda artık klişenin klişesi über zengin ve aklı havada bir adet şımarık zengin veledi. Fakir ama gururlu her şeye kızıp, olmadık şeylerden saçma sapan anlamlar çıkaran ve hemen kavgaya tutuşan bir adet itici karakterli bir kız. Hah wattpadın popüler hikayelerindeki esas kız ve oğlanın karakter analizi budur sayın okuyucu :D

Diziyi izleme sebebim kuzen Volkandır :D ekrana her çıktığında istinasız ''Ayy çok tatlı ya'' diyorum :D Hafiften Kore dizilerine de benziyor. Ama vasat bir dizi geleceği parlak değil gibi neyse dizi bahane Volkan şahane :DD

İlişki Durumu Karışık: Bu dizi meğer Full House dizisinin Türk versiyonuymuş. Eskaymak komşumun koyduğu fragmana kadar bu dizi benim favorim idi. Ama o fragmanı gördükten sonra... Neyse yinede izledim diziyi ama sanki açmışım Full House dizisini tekrar izliyorum. Yani bildiğim şeyler olunca sıktı biraz. Hatta babama bak şimdi şöyle diyecek şimdi böyle yapacak diye spo verdim. :D

Bu diziye devam etmeyi düşünmüyorum. Başrol abla kusura bakmasın ama song hye kyo kadar şeker olamamış bu dizide. Bir de merak ediyorum Türk versiyonunu çekmeden önce dizisini yapacağımız kdramayı oynayacak oyuncular izliyor mu acaba?

Böyle işte sürekli bir yerlerden alma yeniden çekme işine ne zaman son verilip, kendi özgün karakterimizi ve dizimizi çekeceğiz merak ediyorum. 

Bir de neden Kore dizisi diye soranlar varsa belki diğer sebepleri biliyorlardır benim eklemek istediğim bir diğer sebep de kurgu klişe bir konu bile öyle bir kurguyla işleniyor ki kendini izletiyor. Kıyaslamak istemiyorum ama neyse ya fazla uzattım.Benden bu kadar yakın zamanda tekrar görüşmek üzere şen ve esen kalın efem :D

12 yorum:

  1. Bu dizileri izlememiştim ama merak ediyordum.Özet geçtiğin iyi olmuş :)
    Bence bizdeki oyuncular Kore versiyonlarını falan izlemiyor.Bu arada wattpad hesabı olmayan tek canlıyım herhalde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izliyorlardır hepsi olmasa bile merak edip bakan vardır belki :D

      Benim de hesabım yok canım hayalet olarak takılıyorum :D

      Sil
  2. Neden kore dizisi 1. Onaltı bölümde esas oğlanın kafasını asfalta sürtürme kızın kafasına süpürgeyle vurma isteği uyandırmadan tadında bittiği için
    2. Tam esas karakterler kavuşcakken 2. kadın hamile olduğu yalanını ortaya atmadığı için
    3. Esas karakterler sudan sebeplerden ve yanlış anlamalardan 789 bölüm boyunca ayrı kalıp aşk acısı çekip bizide ekrana tekme atma isteği uyandırmadığı için 4. Sakal moda oldu diye saçı sakalı birbirine karışmış adamları izlemekten bıktığımız için (ay hepsi birbirine benziyo artık kas +sakal+esmer korelileri birbirinden daha iyi ayırıyorunm valla ) vs vs uzun yazdım affola (^_^) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen komşum çok güzel özetlemişsin durumu. :D

      Yok Estağfurullah istediğin kadar yaz sıkıntı yok :)))

      Sil
  3. Kırgın Çiçekler bence güzel bir dizi olmuş. Dramı yüksek evet, her bölümde en az iki kere ağlatıyor ama ben bunun duygu sömürüsü olduğunu düşünmüyorum. Bence hikayeler tamamen hayatın içinden hikayeler. Gerçekten böyle şeyler oluyor. Oyuncular da cok gerçekçi oynuyor. Ayrıca çok öğretici bir dizi olduğunu da düşünüyorum. Elimizdekilerin kıymetini daha iyi anlatıyor. Ben sevdim, umarım reytingi bol olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz sevenler için İnşAllah reytingi bol olsun. Ben böyle dizileri sevmiyorum. İzlerken sıkıntılarımdan uzaklaşmak yerine daha çok dert sahibi oluyorum.

      Bu arada hoş geldin bloguma mutlu oldum yorumunla :))))

      Sil
    2. Aslında ben de televizyonu sıkıntılarımdan uzaklaşmak için izlerim. Bu nedenle genelde eğlenceli şeyler izlemeyi tercih ederim ama nedense bu dizi sardı..
      Bu arada hoş buldum :-)

      Sil
    3. Evet bazen asla izlemem ben dediğin bir şey favorin olabiliyor :)

      Sil
  4. Böyle özenti diziler çoğaldıkça asıl güzel projeler hep tozlu raflardaki yerlerini alıyor ne yazıkki
    Salı günleri Beş Kardeş var Kanal D ' de yayınlanıyor. Bir şeyleri en saf haliyle hissetmek istiyorsan(ız) bence bir göz atın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o diziye birkaç kere denk gelmiştim ama baştan sona izlemedim hiç. Bakmaya çalışayım da sanırım baya bölümleri birikti :)

      Sil
  5. Kırgın çiçekleri bende baya beğendim güzel dizi gibi geldi.Hiç olmazsa Kore'den alıntı bir başka dizi değil :D Bu arada uzun süredir buralarda değilim Hatice özledim valla yazılarını okumayı.Sende beni unuttun :( Hatta takipten bile çıkarmışsın kırılıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özledim canımcım. Yok ne çıkarması bebeğim haberim bile yok bu durumdan bir sorun olmuştur belki :(

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma