22 Temmuz 2015 Çarşamba

Bitmeyen İsteklerim

Bugünlerde isteklerim çoğaldı sayın okur.

Alakasızlara hoş geldin genç
alıntı
Mesela kardeş istiyorum. Abim ablam benden küçük sıpalar olsun istiyorum. Sonra beni birileri rahat bıraksın istiyorum. Çok paramın olmasını istiyorum. Sıfır beden olmak istiyorum. Karadeniz turu yapmak istiyorum. Laptop istiyorum. Biri bana mim paslasın istiyorum. Bir postumu da ayaklarıma değen deniz suyuyla yazmak istiyorum. Ağaç evim olsun istiyorum. Elim ince işlere (Pasta süsleme, şekil verme vs.) yatkınlaşsın istiyorum.

Daha düşünsem iki yüz sayfa kadar çıkacak olan abuk sabuk isteklerimin gerçekleşmesini istiyorum. Şimdi çok mu şey istiyorum diye soracağım lakin alacağım cevabı bildiğimden sessizce gidiyorum :D

Peki senin isteklerin var mı? Varsa yazsana çene çalarız :D

10 yorum:

  1. Kardeş isteme bırak boşver de para, ağaç ev, denize değen ayak, sıfır beden olmasa da 36/38 beden olma isteği bende de oldukça yoğun hani :D He ama olmuyorlarsa kendime ait yine bir ev, her yere gidebileceğim bisiklet (bunun için yollar, trafik canavarları falan yapılsın/eğitilsin) gibi şeyler istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kardeş benim hassas noktam ya gerçi şu saatten sonra istesem bile olmaz. Hele abi veya abla imkansız :D

      Senin isteklerin de çok zor değilmiş. Gerçekleşir elbet ama trafik canavarlarının biteceğini pek sanmıyorum :/

      Sil
  2. Valla şu karikatürdeki olay geçen başımıza geldi.Öyle uyuz bir durum ki anlatamam.20 dk da gideceğimiz yere 1 saatte gittik :(
    Şu isteklerinin hepsini bende isterim belki bir gün olur kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inmem gereken duraktan çok önce inmişim kuzenin evi zor bulduydum haahah

      İnşAllah olur komşum. Gerçi bazıları imkansız ama olanlarla idare ederiz artık :D

      Sil
  3. Yaz sebebiyle butun herseyi yarim biraktim onlari tamamlamayi istiyorum mesela yoksa aklim orda kaliyor beynimin bir kosesinde durup duruyor.. Cok kalabalik bir yaz donemi olacak benim icin ve vurdum durmaz kuzenlerin bizim eve gelmesini istemiyorum.. Birbirlerini gaza getirip ortada kosturup dagitan bebeleri hiiiicccc istemiyorum mesela :) ergen ergen tiriplere girip elinde telefon orda bjrda gezen ve elini hic birseye surmeden kalkip giden kuzenlrride ayrica bogmak istiyorum.. ^^ ohhhh beee tek sorunum sanirim suan kuzenler malesef ki bir ay daha onlarla yasamak zorundayim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin halin daha vahimmiş komşum :D Ama elbet kuzenlerinin de olgunluk zamanları gelir. O zaman rahat edersin. Tabii ondan önce seni delirtmezlerse :D

      Sil
  4. Bence gayet makul isteklerin var. İnşallah hepsini gerçekleştirirsin. Aslında mesele bütün bunları kimden istediğin. İstediğin kişi herşeyin ve hatta senin bile sahibin ise mutlaka istediklerini verecektir. Çünkü O, isteyin vereyim buyuruyor.
    Çok şükür hayatta ne istiyorsam er ya da geç (bazen imkansız gibi görünen şeyler dahi) gerçekleşti.
    Senin de öyle olacağına inanıyorum. Yalnız doğru kişiden istemeyi unutma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok haklısın. Elhamdülillah dualarım kabul oldu oluyor.

      Allah korusun O'ndan başkasına avuç açmayalım. Ay Rabbim saklasın içim bir tuhaf oldu.

      Yalnız şöyle bir durum var. Mesela istediğimiz şey bizim için hayırlı değil yada nasibimiz değil veyahut Rabbim istediğimizin daha iyisini verecek bize o zaman dua kabul olmayabilir. Burada önemli olanda zaten isyan etmemek. Rabbim bizi yolundan ayırmasın imanımızı kuvvetlendirsin İnşAllah :)

      Sil
  5. Ayy (^_^) kardeş istiyosun ya Allah kardeşin gibi olucak insanlarla karşılaştırsın inşaallah. Diğer herşey için duaya devam komşu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdülillah kardeş gibi gördüğüm insanlar var komşum. Rabbim herkese nasip etsin İnşAllah :)

      Aynen duaya devam İnşAllah :)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma