4 Haziran 2015 Perşembe

Zor Beğenirim; Mim

Alıntı
Tatlı komşum Aslı beni şuracıkta mimlemiş. Bir insan mim delisi olup, uzun zamandır da mim yapmayınca hemen mimlendiği gün yapıyor :DD (Gerçi üst üste mim paslandığı zamanda ben hemen yapardım mimlerimi :DD) Neyse gelek sorulara:



-Yemek seçer misin?

Ooo ayıpsın seçmez miyim :DD ama sevdiğim bir şey olsun her Allah'ın günü yerim :DD Çorbaları da yanında salata veya kızartmalarla yemeyi çok seviyorum özellikle tarhana çorbasını.

-Tatil için nasıl bir otel tercih edersin?

Şimdi tatil deyince benim aklıma deniz, kum, güneş zımbırtısı gelmiyor. En iyisi karavan olacak istediğin yere gideceksin. Kemal Sunal'ın Gülen Adam filmindeki gibi :DD

-Diyelim ki kuzenin düğünü var kıyafetini kaç gün öncesinden ayarlarsın?

Duruma göre değişiyor ama en az bir hafta öncesinden hazır ederim.

-Bir kuaförün var mı?

Evet var. Arkadaşımın yengesi. Ama arkadaşımın yengesi olduğu için değil. H. ablayı arkadaşımın vesilesiyle daha çok tanıma imkanı buldum bu yüzden onun dükkanına gidince evimdeymiş gibi rahat oluyorum.

-Yolda rastladığın arkadaşın sana ''Kilo almışsın'' dese nasıl tepki verirsin?

Eğer bende kilo aldığımı düşünüyorsam dürüstçe ''Evet aldım bu aralar'' derim. Ha eğer arkadaşımın bir yerlerinden salladığını düşünüyorsam ''Yok ya aynı kilomdayım'' derim.

-Bikini mi mayo mu?

Renk ve modeline göre değişir :DD

-Eleştiriye açık mısın?

Kalp kırıcı olmadığı sürece ve gerçekten yapıcı şeyler söylenirse neden olmasın kanki :D

-Eşinin / Sevgilinin en beğenmediğin yanı?

Ay önce var mı diye sorar insan :P :D İleride eşim olacaksa eğer sigara ve alkol kullanmasın kumar oynamasın adam olsun lan :D

-Boş zamanlarında seni nerede buluruz?

Ben hep boşum yahu :DD Her yerde bulabilirsin en çok da nette :DD

Huh mim bitti. Şimdi bu mimi;

Şeyma
Moira M
Amane Misa
Bollywood Terapi

Komşularım başta olmak üzere tüm komşularıma pasladım. Yapın lan :D


15 yorum:

  1. kuzenlerin düğünlerine ya iki gün ya bir gün önce ancak kıyafet buldum. En son kuzen düğününde ayakkabıyı düğün dünü alarak rekor kırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bende kuzenin nişan günü sabahın kör vaktinde ayakkabı almaya gitmiştim. Hani bir aralar meşhurdu Bihter ayakkabısı kuzen almıştı bende başlarda mırın kırın ede ede tee nişan günü aldıydım :DD

      Ben aileden geçindiğim için bana kalsa bir ay önceden alacağım ama maalesef evdeki durumlara göre değişiyor. Ama dediğim gibi bir hafta öncesinde hazır oluyor. :D

      Sil
    2. Lady ben de sendenim o konuda ahahahaha. 3 sene önce kuzenimin düğünü için elbisemi kına yapılacak gün (düğünden 1 gün önce) almıştım ayakkabıyı da o gün alıp tabanlık taktırdığım için düğün günü gidip almıştım ahahahaha.

      Yalnız bunu yaptığım için annemden yediğim azarın haddi hesabı yok o ayrı mesele ahahahaha

      Sil
  2. ahahah çok güzel olmuş mimin :D Gülümsetti^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum :D Senin mimlerde beni gülümsetti :))))

      Sil
  3. Tarhana çorbası mı ?
    Ahh olsa da içsek şuan.
    Canımı çektirdin iyi mi :)
    Karavan olayı iyi hoş da bozulma ihtimalinde yanında tamirini gerçekleştirecek biri muhakkak olmalı yoksa korku filmi gibi olur oralar :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sevmiyorum tarhana çorbasını anca yanında salata falan olacakta öyle :D Tüh bir gün yapayım sana komşum artık ustası oldum çorbanın :D

      Ben zaten tamir işlerine meraklıyım. Önce tamiri öğrenir yanıma da alet edevatı alır öyle yola çıkarım :D

      Sil
    2. O zaman tamam sana bir şey olsun istemem ki ben :)

      Sil
    3. Ay çok düşüncelisin komşum :)

      Sil
  4. Şimdi ben sana tamam komşu hemen cevaplıyorum yazarım, üstünden iki hafta geçer, benden hala tık yok. Sen bekleye bekleye atarlanırsın, turşusunu mu kurdun be komşu deyip küsermişsin bana :)) Hiç riske atmıyorum komşuluğumuzu, pasladığın için teşekkür ederim canısı. Ama bu sefer pas geçeyim ben, çok taslağım birikti, onları bir eriteyim hele önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman yap komşum küsmek ne demek aşk olsun :D

      Ama başlayınca inan beş dakikanı bile almıyor bu mim pas geçme ha hemen yapma ama mutlaka yap canım :))

      Sil
  5. Lanlı lunlu konuşma lan! :D Teşekkürler yaptığın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam lan bir daha lan demem lan :D Rica ederim canım asıl ben teşekkür ederim pasladığın için :)

      Sil
  6. Ayy canımm çok teşekkür ederim çok sevdim mimi :)) yapıcamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bekliyorum. komşum. Sanırım ilk mimin hayırlı olsun :))))))

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma