11 Haziran 2015 Perşembe

Nefret Ettiğim Üç Şey

Hani bir aralara Yahşi Cazibe diye bir dizi vardı. Orada zengin baba Hulusi sürekli ben hayatta üç şeyden nefret ederim deyip duruyordu. Gerçi onun nefret ettiği şeyler değişiklik gösterirdi ama benimkiler öyle değil :DD

-Yumurtayla birlikte domates yemeyi hiç sevmiyorum. Ağzımın tadı bozuluyor resmen. Menemen yerken pek sıkıntı yaşamıyorum ama o kötü tat ağzıma gelince hemen bırakıyorum yemeyi :)

-Tırnak keserken ister ellerim olsun ister ayaklarım baş parmakları kesmeyi hiç sevmiyorum. Ama el mahkum kesiyorum tabii. Yoksa siz ne sandınız bakiyim? :DD

-Bulaşık yıkarken çatal, kaşık, bıçak vs. şeyleri yıkamayı sevmiyorum. Aslında toptan bulaşık yıkamayı sevmiyorum ama tabakların en azından çekilebilir bir tarafı var. Ama maalesef çatal kaşıklar öyle değil. Tek tek inceleyerek yıkamak çok can sıkıcı ama yapacak bir şey yok pek tabii :D

Öyle işte pek muhterem okuyucu. Peki senin var mı?


21 yorum:

  1. Önyargıdan,
    Kibirden,
    Yıkıcı eleştiriden (yapıcı eleştiri severim ) nefret ederim. :)
    Aslında daha çok var ama üç tane seçtim . :)
    Bunları zaten kimse sevmez. Karakteristik özellik olarak söyle derseniz şöyle :
    Moralim bozulduğunda çikolata yeme isteğimden,
    Uyku düzenimin çok bozulduğundan,
    Yapacak o kadar iş olmasına rağmen ve hayallerim olmasına rağmen oturduğum yerde saymaktan bıktım :)
    Daha çok var ama üç hakkım olduğu için yazmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha illa üç olöası gerekmiyordu. Varsa daha sayabilirsin :)

      Yapacak o kadar iş olmasına rağmen ve hayallerim olmasına rağmen oturduğum yerde saymaktan bıktım buna bende katılıyorum :/

      Sil
  2. Var. Mesela ağız şapırtısı. Delirtiyor beni. Böyle karışık kuru yemiş kokusu nefret ederim. Daha bir sürü şey var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ağız şapırtısı :S Bende bazı kokulardan nefret ediyorum ama nedense aklıma gelmedi şuan :D

      Sil
  3. Otobüslere metrobüslere girerken ki itiş kakış
    Saygısız, tahammülsüz ve cazgır insanlar
    Bir de sendeki son madde bulaşıklar içindeki çatal bıçak olayına bende sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak noktamız varmış :D

      Otobüs konusuna gelince pek yaşamadım öyle itiş kakış ama az çok tahmin edebiliyorum sinir bozuculuğunu :)

      Sil
  4. Şu an işimde her gün maruz kaldığım şey... Kibirli, kendilerini çoook yukarda gören, emek hırsızı asık suratlı insan müsveddeleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek diyebileceğim sabret komşum.

      Sil
  5. benim de milyonlarca var ama samimiyetsizlik bunların en başında geliyor .. yumurtayla domates gerçekten ağzımın tadını bozuyor dediğin gibi :) birde yumurtalı bulaşıkların kokusu ayyy mide bulandırıcı :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen samimiyetten yoksun iki yüzlü insanlar bizden uzak olsunlar komşum :D

      A ilk defa yumurtayla domatesin ağzının tadını bozduğunu söyleyen birine rastladım gel sarılalım :DD

      Aslında midem hassastır ama öyle şeylerden bulanmaz pek :D Bu arada hoş geldin bloguma :D

      Sil
    2. Iyy yumurtalı bulaşık kokusu cidden çok fenaa :D bazen yıkandıktan sonra bile geçmiyor..

      Sil
    3. dimi yaaa , gel de bunu anneme anlat :D

      Sil
  6. Yaaa bence de gel sarılalım :D yemek konusunda midem hertürlü karışımı kaldırır aslında maymun iştahlı biri olarak, ama demek ki bir yere kadar :D yeni biri olduğumu nasıl fark ettin hemen! bu kadar ilgini olman çok güzel, bende çok mutlu oldum bloguna geldiğime :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ağzımın tadı bozuluyor resmen o tat ıyykk yani :/ Aynen bende maymun iştahlıyım hadi bir daha sarılalım :DD

      Bende bloguma geldiğine çok sevindim her zaman beklerim :D

      Sil
  7. Ya aslında bir sürü bir sürü var ama neden şu an aklıma gelmiyo..??

    Neyse, aklıma gelince yine uğrarım buralara :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklerim canım evet ya bazen bana da öyle oluyor :DD

      Sil
  8. Aslında nefret ettiğim bir çok şey var ama ilk üçünü söliyim bari :D
    ilk olarak bir arkadaş grubundasın tam sen konuşmaya başlarken biri konuşur ve sözunü keser yaa o olaydan nefret edip üstune kim olursa olsun ağzına kürekle vurasim gelir :D
    ikinci olarak kavga ettiğim kisiyle muhattap olma zorunluluğu
    üçuncu olarakta kendini bi halt sanan tipler :D benden bu kadar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen demekten dilim damağım kurudu hahahah

      Hoş geldin bloguma ayrıca bir de merak ettim LoverK ile bir bağlantınız var mı? :D

      Sil
  9. Hoşbuldum :) Hayır ilk defa senden duyuyorum . ben saDe soDa yani elifin kankasıyım :) tek onu tanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm anladım. Onun da soyadı Saka da o yüzden sordum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma