16 Haziran 2015 Salı

Bir Silgim Olsa; Mim

Çok sevgili komşum Şems beni şurada mimlemiş çok da iyi etmiş.:D Üstelik ilk başlattığı mim sanırım hayırlı olsun komşum. Beni de unutmadığın çok teşekkür ederim. :D

Şimdi öyle bir silgi düşünün ki sevmediğiniz, istemediğiniz özelliklerinizi sonsuza kadar siliyor kesin çözüm yani :DD Mime geçmeden önce şunu söylemek istiyorum. Komşumun mimini okurken fark ettim de komşumla neredeyse aynı şeylerin silinmesini istiyoruz :D Komşu acep öyle bir silgiyi beraber icat etsek mi hemde vatana millete hayırlı bir iş yapmış oluruz heeheh neyse hadi bakalım başlıyorum:

-İradesizliğimi silmek isterdim:

Gerçekten diyecek sözüm yok yani bir insan ne kadar iradesiz olabilir sorusunun cevabıyım resmen. Yav bir insan her konuda mı iradesiz olur inanın  abartmıyorum maalesef öyleyim :/

-Maymun iştahlılığımı silerdim. (En azından birazını :D)

Hevesle başladığım bir şeyi jet hızıyla sıkılıp, bırakıyorum. Sürekli başka şeyler ilgimi çekiyor. Evet bazı zaman faydasını gördüm ama bendeki biraz aşırı hani şöyle törpülense fena olmaz :D

Alıntı
-Üşengeçliğimi silerdim:

Her konuda olmasa bile bazı konularda itinayla üşenilir :D Bu üşengeçliğim yüzünden neredeyse her işimi yumurta büzüğe gelince hallediyorum.

-Dağınıklığımı silerdim:

Yarın bir gün kendi evim olsa belediye çöplük diye kapatır evimi o derece :D Bu dağınıklığım yüzünden kaç arkadaşımı beklettim. Kaç buluşmaya geç kaldım haddi hesabı yok :/

-Unutkanlığımı silerdim:

Hani şu yazımda bahsettiğim unutkanlığımı diyorum. En azından daha derli toplu ve düzenli olur hayatım :D

Mim bitti. Ay ne biçim bir insanmışım ben böyle :DD Şimdi bu mimi okuyan herkese pasladım valla bu sefer üşengeçlikten değil paslamadığım kişiler aklımda kaldığı için herkese pasladım yapın mutlaka yoksa küserim (Biliyorum çok da umurunuzdayım :P)

3 yorum:

  1. ahaha sen demişsin ya 'Ben de ben de' demekten helak oldum diye, o durumdayım şuan resmen :D
    Maymun iştah benim de çoookça sıkıntılandığım bir durum yahu, onu da silelim komşum ah silebilsek keşke.
    Silgi icat etsek demişsin yapabilir miyiz dersin? Üşeniriz kesin yapamayız biz :P
    Ayrıcaaa sen unutulur musun hiç ♥
    Ellerine sağlık komşumm, beni anlatan bir mime imza atmışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah aynen üşeniriz biz yoksa yapamayacağımızdan değil :D

      Ay bak utandım kalplerimiz her daim bir olsun İnşAllah komşum ♥

      Senin de ellerine, düşüncelerine sağlık komşum başka mimler de bekliyorum artık :D

      Sil
  2. Senin silgiden bende istiyorum aynı yerlere çalışsın lütfen :D

    YanıtlaSil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma