4 Mayıs 2015 Pazartesi

Yaz Mevsiminin Muzdaribi

alıntı
Yine bir yaz klişesi olarak yazdan şikayet etmeye geldim.

Nedense yaz mevsimini hiç sevmem. Sanırım bütün enerjimi alıp götürdüğü için. Yani yazları bana bir şey oluyor canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Çok bunalıyorum yani yaz mevsiminin hiçbir cazibesi yok. Üstüne üstlük başta da dediğim gibi tüm enerjim buhar olup uçuyor.

Hani mesela yaz deyince bazı insanların aklına deniz, kum, güneş üçlüsü gelir böyle içi bir enerjiyle dolar falan. Benim bazı nedenlerden dolayı aklıma gelmiyor o üçlü. Tatil deyince nedense bir Karadeniz turu efendime söyleyeyim böyle değişik yaz mevsimi olmasına rağmen, mevsimin çok fazla yaşanmadığı yerlere gitmek istiyorum. Anlayacağınız üzere fersah fersah uzak duruyorum yaz mevsiminden. :D

Neyse öyle işte artık yaz bitene kadar böyle olurum sanırım. (Yani bitkin, her şeyden sıkılmış, canı hiçbir şey yapmak istemeyen bir D.S.K.) Buraya daha sık uğramaya ve eğlenceli bir şeyler yazmaya çalışacağım ama söz vermeyeyim :P

8 yorum:

  1. Yaz mevsimini ben de pek sevmem aslında soğuk olmasındansa sıcak olması tercihimdir ama yine de çok sevmiyorum. Denizi severim ama kum güneş... Yoo dostum yoo... Ben ten rengimi seviyorum kızarıp bozarmaya gerek yok hiç :D en güzeli ilkbahar başı ve sonbahar bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bronz teni hiç sevmiyorum :D

      En güzeli sonbahar komşum :D Ben üşümeyi severim o yüzden ilkbaharın gecesini de çok severim :)

      Bu yaz mevsimi yüzünden bir gün Karadeniz'e yerleşeceğim :D

      Sil
  2. Yaz gelince ben de çok mayışıyorum :P
    Hiç bir şey yapmak istemiyorum falan bir de üstüne sınavlar havaların sıcak olduğu zamana denk gelirse tadından yenmez :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dimi bir de öğretmenlerin meslek aşkıyla yanıp, tutuşup ders anlatma çabaları.

      Aman daha fazla devam edemicim komşu :P Yani seni çok iyi anlıyorum ama maalesef yapabileceğim bir şey yok :D

      Sil
  3. Yaz depresyonu olur mu desem de geçen duydum oluyormuş. Çok şaşırdım sonra sende dedin :D
    Yaz güzeldir, sıcaktır, güneşlidir, cıvıl cıvıldır bak :D
    Bu arada ben Sarı`ya sormadan ogeçen bir fotoğraf attı. PAnten`nin argan yağını kullanıyomuş iyi geldi dedi. Birde yine onun saç bakım maskesi varmış. İşe yaramış baya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimi bildim bileli her yaz böyleyim komşu :D Sonbahar dedin mi güllerim açılıyor benim :DD

      Alayım bakalım Panten'in argan yağını İnşAllah faydası olur. Bu arada Çok sağ ol komşu <3

      Sil
  4. Yaz değil de ilkbahar çok iyi..Bu arada mimini cevapladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkbaharı da çok sevmiyorum ben. Bu arada gördüm mimi hatta yorum bile yaptım hehe

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma