5 Mayıs 2015 Salı

Takıntılar, Takıntılarımız

Madem yaz mevsimi dedik depresyon dedik hadi şimdi de takıntılar diyelim :D

Şimdi birden birisi ''Takıntıların var mı?'' diye sorsa hemen yok diye atlarım. Ama iş uzun uzadıya düşünmeye gelince bende de var birkaç takıntı. Yani tam olarak takıntıya girer mi yazacaklarım pek bilmiyorum aman öyle işte :D Öhömm:

alıntı
-Bir insanı sağımdan yürütmem hemen yer değiştirip, sol tarafa geçerim. Kalabalıkta pek fark etmiyor ama iki kişiysek mutlaka o kişiyi soluma geçiririm :D

-En son mesajı illa ben yazacağım. Yani öyle ki; Bir üstte ''Hadi hayırlı geceler'' yazdıysam ve cevap olarak ''Sanada canım'' mesajı geldi diyelim tekrar iyi geceler diye mesaj atarım :DD Konuşurken de pek tabii bu durum değişmez :D

-Bilgisayarı kapatırken kapatma butonuna üç defa basıyorum. Bilgisayar ekranında ''Oturum kapanıyor'' yazısını görünce ekranı açma kapama düğmesine basıyorum son olarak da eğer hoparlör açıksa kapatıp, bilgisayarın tümden kapanmasını bekliyorum. :DD (Ama genellikle yatarken hah şimdi kendini akladın evet :P)

-Bir yere girerken mutlaka sağ ayakla girmeye özen gösteriyorum. Bazen farkında olmadan solla giriyorum ama eğer girdiğim yer evim veya akrabalarımdan birinin evi değilse pek yapacak bir şeyim olmuyor lakin kendi evimse çıkıp dışarı çıkıp, sağ ayakla giriyorum :D Aynı şey banyo ve tuvalet için de geçerli (Bu arada banyo ve tuvalete sol ayakla girildiğini biliyorum. Merak etmeyin :) )

Ay böyle işte daha düşünsem bulurum belki ama düşünüp, ''Ne kadar takıntılı bir kimseymişim ben.'' deyip kafayı yemek istemiyorum :DD

10 yorum:

  1. Ahaha şu sağ ayakla girmeye ben de özen gösteririm :D
    Aslında ben de seni mimlemiştim alışkanlıklarla ilgili ama bu yazı geldi ahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi okudum mimini şekerim. Çok keyifliydi ayrıca

      Ben mimi çok sevdim hemen yapayım bari. Zaten mim yapmaya bayılıyorum :DD

      Sil
  2. Benim de takıntım çoktur da bunlar değil :D Bir düşüneyim.. Yoldan karşıdan karşıya geçilecekse yanımda biri varsa (arkadaşım veya herhangi bir yabancı) ve ben arabaların geldiği taraftaysam hemen yer değiştiririm. O kişinin öteki tarafına geçerim. Geçmediğim zaman da ölecek gibi hisseder korkarım. Arkadaşlarım da tabi ya çarpacaksa bize çarpsın falan der :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha seninki de iyiymiş komşu :D Bende genelde arkadaşlarımı korkuturum araba gelirken :DD

      Hoş geldin bu arada memnun vede mutlu oldum :))))

      Sil
  3. geçen bir listede ben yaptım yazdım yayınlayacaktım vaz geçtim. Neden dersen baya psikopatım bildiğin onu fark ettim :D
    Yalnız o mesaj olayı fena ya. İnsan bir de yazmayınca ayıp mı oldu diyor sonra yazıyorum ya o bir şey yazmayınca öküz falan diyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen mesaj olayındaki düşüncelerine noktasından virgülüne katılıyorum komşu :D Bir de cevap bekliyorum lan konu bitmiş daha ne yazacak karşı taraf. Kendi kendime küsüyorum tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok misali :D

      Özelden falan atabilirsin severim psiko insanları ki var sende de psikoluk biliyorum ben :DD

      Sil
    2. Yumşatır bir kaç manyak şeyi çıkartırsam yayınlanacak hale gelir ama misal bembeyaz çarşaflar içinde öldürsen yatmam. Kefen gibi geliyor :D

      Sil
    3. Bende yatamam herhalde karanlıkta beyaz çok ürkütücü oluyor çünkü :DD

      Sen ayarla ekle, çıkar yayınla mutlaka bekliyorum :D

      Sil
  4. O sol tarafa geçirme durumu bende de var yaa. :/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman en büyük takıntımız o olsun komşum :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma