30 Mayıs 2015 Cumartesi

Karışık Durum Bildirimi

Ay yazmaya yazmaya nasıl girizgah yapılır unutmuşum. Şimdi malum yaz mevsimindeyiz haliyle düğün sezonu da açıldı :DD

Dünden önceki gün düğüne gittik maaile iyi güzeldi kurtlarımı döktüm :D Yalnız dünde vardı ama ona gitmedik. Bugün gene var yarında var. Bu düğünler bitmez artık :DD

Düğün iyi güzelde bir saatten sonra sıkıyor artık. Hani ilk başta özlediğimiz için iyi geliyor seviyoruz ama bu durum tekrar tekrar olunca insan sıkılıyor. Annem sağ olsun ayıp olur diye her düğüne beni de peşinden sürüklüyor :DD

Küçükken bırakacak kimsesi olmadığı ve benim evde tek başıma dört beş saat duramayacağım yaşlarda götürmesi doğaldı ama şimdi eşek kadar kızım ''Ayıp olur'' adı altında bana işkence ediyor :)

Geçende arkadaşa gittik. Konu dönüp dolaşıp siyasete geldi. Yaklaşan seçimler yüzünden sanırım. Şimdi atıyorum sekiz kişi vardık diyelim; kuzenimle bir arkadaş baya hararetli konuşmaya başladı. Diğer kuzenimle ben arada sırada sohbete girdik. Geri kalanlarda hiç oralı olmadılar.

Neyse işte bu siyaset sohbeti böyle ilerlerken arkadaşların söylediklerine karşılık ''İkinizde desteklediğiniz partiye arka çıkıyorsunuz ama ikisinin de savunulacak bir tarafı yok ki. Hiç birisine yüzde yüz güvenemezsin'' gibi bir şey dedim. E durum öyle ama bahsettikleri partilerin kirli çamaşırları çıktı çünkü.

Sonra yine konuştuk falan bir ara dedim ''Boş oy atacağım'' ben. İşte ''Boş oy atmakta günah'' dendi bende ''Oy attığın kişi iyi değilse onun da günahı varmış. Kime kullanacağımı bilmiyorum'' dedim.

Yani velhasıl kelam kafam karışık. Siyaset haberlerini izlemiyorum bile. Herkes birbirine laf yetiştirip duruyor gördüğüm duyduğum kadarıyla. Hatırla Sevgilide Necdet ''Sorun iktidar olmakta'' gibi bir şey demişti. Bu işe iyi niyetle başlayıp, o koltuğa oturunca işler değişiyor mu? 

En iyisi Koltuk Belası filmindeki gibi koltuğu yakıp, mindere oturmaktır belki :DD

6 yorum:

  1. Haha koltuğu yakıp mindere oturmak güzelmiş.
    Ama severim ben de siyaset tartışmalarını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim ama genelde sıkılıyorum çünkü kimin ne dolap çevirdiği belli değil. Şu iyi desem diyemem çünkü bilmiyorum hahah

      Sil
  2. Ben tam olarak bi sey diyemiycem ama bos oy atmak bence benim hic bir dusuncem yok basima kim gelirse onun dediklerini yapicam bir ot gibi demek
    umarim beni yanlis anlamassin amacim sana laf atmak degil ama bence biraz arastirdiktan sonra sana en yakin partiye oy ver -not ben daha oy verecek yasta degilim ona gore degerlendirebilirsin yazdiklarimi :D -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yanlış anlamadım canım ama hadi ot olmayayım atayım birine desem kime güvenip atacağım bilmiyorum.

      Araştırma yapsam bile güvendiğim bir kaynak yok ki :D

      Sil
  3. Hahah çözüm önerisi dediğin böyle olur işte :D düğünlerden hiç haz etmem sadece yakın akrabalarımınki çekilebilir nitelikte. Allah yardımcın olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba blogumu okuyup bulduğum çözümü uygularlar mı ki? :DD

      Sağ ol komşum ben seviyorum düğünleri ama üst üste olunca ne giyeceğim derdi de başlıyor falan haftadan haftaya sıkıntı yok :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma