7 Mayıs 2015 Perşembe

Geline Rezil Olmak

Şu bloga kaç defa rezilliklerimi yazdım. Ama ben denize yetmemiş olacak ki ısrarla yazmaya devam ediyorum :D Yalnız bu seferki rezilliğim paylaştıklarımın arasında en fenası sanırım :D

Şimdi anlatacağım olay yaşadığım ilin güzel bir ilçesinde ve bir düğün salonunda gelinle karşılıklı göbek atarken vuku buldu.

Düğün yengemin kuzenin düğünü (Gelin kuzeni oluyor yengemin) Evet şimdi ta en başa dönüp yerin dibine geçtiğim yere geliyoruz :D

Şimdi bizim buralarda düğünün olacağı yere gidilmeden düğün evine uğranılır düğün yemeği yenir. Bizde ilçeye vardığımızda önce düğün evine uğradık haliyle, hem vakit erkendi hem de salonun nerede olduğunu bilmiyoruz.

Neyse evde yemekler yendi falan ama saat daha erken işte düğün saatinin gelmesini bekliyoruz. Bu bekleme sırasında evde İ adlı bir bebek vardı onunla oynadım bol bol :DD

Derken vakit geldi salona gittik. Aradan bir beş on dakika geçti geçmedi. Gelin kız, ablası ve onlarla birlikte kuaföre gidenler salona geldiler. Annem fark edince bana gelini gösterdi zira çok merak ediyordum kendisini :D

Hımm şimdi bir bilgi vermek istiyorum: Bizim burada yani merkezde önce gelinle damat işte ortaya çıkıp dans eder açılışı yaparlar. Bazen de akrabalardan birileri oynamaya başlar ki millet düğünün başladığını anlasın.

Hah o ilçede de ben aynı şey olacak sanıyordum. Baktım ne damat var ortada ne gelin sahneye iki kişi çıkmış oynuyor bende sanıyorum ki işte akrabalar düğünü başlattı kendi kendime ''Gelinle damat da birazdan gelirler  dans ederler herhalde'' diyorum.

Yav o arada annemde bir ısrar bir ısrar oyna diye daha gelin çıkmamış kadın bana oyna diyor. Neyse sonunda sahneye çıktım. Gelinin ablası sandığım kızla oynamaya başladım. Hani yukarıda bahsetmiştim İ adlı bebekle oynadım diye işte o bebek gelinin yeğeni. (Ablasının kızı yani)

Abla sandığım kıza ''Bebeğin çok şeker MaşAllah'' dememle karşımdaki kızın yüzü bir tuhaf oldu. Ay meğer ben dakikalardır gelinin ablası diye gelinle oynuyormuşum :DD Bebeğin çok tatlı deyince haliyle dumur oldu :DD

''Benim bebeğim yok. Ben gelin kızım'' gibi bir şey dedi bana ne diyeceğimi de bilemedim hemen iki dönüp oturdum yerime :DDD

Düğün gelin ve benim açımdan böyle absürt başlasa da gözyaşlarıyla bitti. Gelin olmadım ama o ayrılık acısını bende yaşadım resmen.





4 yorum:

  1. hahaha olsun ya. O da gelin gibi dursaydı. :D İyi seçseydi giydiğini böyle olmazdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav onların adetlerine göre kız şalvar giyermiş. Ben bileyim rezil olduktan sonra öğrendim :DD

      Sil
  2. Senin bu rezil olmalarına ayrı bayılmalardayım. Alemsin kız.
    Gelini nasıl tanıyamadın ki, gelinliği falan yok muydu kızın ya da damat beyin damatlığı ???
    ( Gelinliği olsa herhal tanırdım falan diycen ama ne giyiyordu kız cidden merak ettim :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi damat hiç ortalarda görünmedi zaten. Kına gecesi için olduğu için sanırım ama bizim buralarda damat gelinle dansta ediyor oynuyorda.

      Gelinlik muhtemelen ertesi günü giyecekti bizde düğün üç gün sürüyor da hehe kızın kına gecesinde giydiği şalvardı. Abiye olsa yine ayırt edebilirdim ama adetler işte :DD Bir de işin saç yolunacak tarafı şu ki; ben tüm bu adet olayını rezil olduktan sonra öğrendim :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma