13 Mayıs 2015 Çarşamba

Evlensem de Kurtulsak

Bugün annem ortalık süpürülse iyi olacak dedi. Yani kızım sana söylüyorum kızım sen anla hesabı :DD

E evde benden başka birisi yok temizlik işini yapacak. Atladım hemen ''Ben yapamam'' diye. Zaten yaz depresyonundayım gerçi temizlik deyince hemen topuklama moduna geçiyorum ben. :DD Hatta bir keresinde annemi kandırmıştım hastayım diye :DD E yılların tembeli olmak zor zanaat sayın okuyucu. :D

Neyse ben yapamam diye atladıktan sonra o klişe repliği söyledi hemen ''Evlenince de mi böyle yapcan'' diye. Sonra ''Aslında isteyenin de çok ama bir türlü kabul etmiyorsun. Söyle gönlün kimdeyse ona vereceğim seni'' diye devam etti.
Alıntı

Yine atlamak suretiyle ''Brad Pitt'i istiyorum'' dedim. :DD Annem de ''Napcan elin gevurunu'' dedi :DD bende  ''Adam zaten evli'' dedim. Aslında gönül Kim Woo Bin olsun efendime söyleyeyim Seo İn Guk olsun istiyor ama naparsın bu tarz sorularda Brad Pitt klişeleşmiş :DD

Aman öyle işte işi dalgaya vursak da annem evlenmemi istiyor. Hepsi neredeyse aynı zamanda evlenip, birde üstüne velet yapan arkadaşlarım yüzünden :DD




14 yorum:

  1. Aynı dertten muzdaribim :'( İlerde yapacağım evliliği konuşmadığımız bir Allah'ın günü yok :S
    Türk kızlarının bitmek bilmeyen çilesi olacak evlilik muhabbeti herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın komşum. Diyorum arkadaşlarım yüzünden ama Allah'tan eskisi kadar üstüme gelmiyorlar :))))

      Sil
  2. Yahu sen kaç yaşındaydın ki annen ciddi ciddi bu isteğini dile getiriyor?
    Hem boş veerrr insan kendi evi olmadığı sürece kalkıp yapmıyor o temizlikti ırttı zırttı işleri ahahahahahaah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yirmi üç yaşındayım komşum. Ama yaşıtlarımın hepsi evli ve çocuk sahibi ben geç bile kaldım hahahha

      Sil
    2. -Şuan elim belimde işaret parmağımı sana uzatıyormuşum gibi hayal et- 1 yaş var aramızda 1, 1! Ne geçi ne diyorsun sen ya 23 nedir daha dün kundakta bebektik şimdi bebeği olanlardan bahsediyorsun. Oyuncaktır onlar oyuncak yok olmaz bu yaşta evlilik :D

      Sil
    3. Hahahha hemen evlenmeliyim falan demedim ki yaşıtlarıma göre geç kaldım dedim :DD

      Şimdi istediğim kişi gelse yaşıma başıma bakmadan giderim hheehhee

      Sil
  3. yirmi üç geç mi saçmalama. Yirmi beşten önce düşünme bence ama sen bilirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşıtlarıma göre dedim komşum :DD Bazı şeyler planlamayla olmuyor maalesef gelse ''Hadi evlenek'' dese hemen giderim hehehe

      Sil
  4. Ahahahahahahha kendimi gordum bir an :) :) :) annemi gectim artik cevremdekiler de soylenmeye basladilar ve anne kiz aranizda gecen repliklerin bire bir aynisini herkesden duyuyorum :D kapiya dizildiler de biz mi istemedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin ortak kaderi komşum yapacak bir şey yok :DD

      Sil
  5. Başlığı görüp de atlayıverdim. Vize-final zamanı en çok benim evlenesim geliyorum. Diyorum ki 'Şimdi şu dersi çalışmak yerine eşimle,kocacımla, yarimle el ele dolaşıverirdik.' :D Ben size göre azcık genç sayılırım ama benim bile evlenesim geliyor. Fecili katılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok bunalınca ''Tamam yeter evlencem'' diyom sonra geçiyor :DD Sonra yine aynı yuvarlanıp gidiyoruz.

      Nasip işleri bunlar canım herkesin hakkında her şey hayırlı olsun :D

      Sil
  6. Ha ha ben bu postu nasıl kaçırmışım komşum yaa ! Ay türk kızının en büyük çilesi budur arkadaş. Benim birde kuzenim evleniyor bu sene (aynı yaştayız kuzenimle) artık her ortamda hadi bakalım mevzu ne zaman bana gelicek modunda bekliyorum. BIKTIM !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim iki kuzenimde evli ve ustelik cocuklari bile var bende onlarla ayni yastayim birde arkadaslarimin hepsi evli sen bir de benim durumumu dusun komsu

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma