1 Mayıs 2015 Cuma

Çocukluğa Geri Dönmek

Ayy çok yorgunum acayip yorgunum öyle böyle değil :DD Şaka şaka yorgunum ama o kadar da değil. Off ne diyorum ben :D

Ay bugün arkadaşa gittik. Hava güzel olunca evin karşısındaki çayır çimene serildik. Zaten maksadımız bu güzel günü o çayır çimende değerlendirmekti.

Alakasız he evet :P :D
alıntı
Neyse biraz oturduktan sonra arkadaş topu çıkarmıştı ortada sıçan bir diğer adıyla yakar top oynadık. Ama hiç eğlenceli değildi. Benim olduğum grup A grubuydu ben diyeyim iki siz deyin üç dakika sonra herkes vuruldu. Sıra geldi B'ye zaten bir daha da biz ortaya giremedik :DDD E haliyle arkadaşları vuracağım diye eğlenemedim. Hele pas kapıldığı zaman diğer arkadaşımla sinir krizi geçirdik :D

Artık B grubundaki kızlar yorulunca vurabildik :D Tabii aradan baya zaman geçti herkes yoruldu otururken B dekiler ''Artık oynamayalım'' dediler. Hadi len tabii ki de rövanşımızı aldık :D

Sonra arkadaşım ip getirmişti ip atladık. Ama nedense ipten çabuk sıkıldılar halbuki benim için sorun yoktu ama naparsın işte, kahrolsun demokrasi :DD

Sonra dokuz taş oynadık. Bilmeyenler için link bırakacaktım ama açılan sayfalardaki anlatılan oyunlar bizimkiyle aynı değil. Ay açıklamakta çok zor geldi. Boş verin normal bir oyundu işte :DD

Dokuz taşta da yenildik :DD Yeniden gruplara ayrılmıştık aslında ama yenilmekten yine kurtulamadım hahahh

Ay böyle işte çok yorgunum şuan ama pişman değilim. Hatta en kısa zamanda yine tekrarlayacağız nasipse :D

6 yorum:

  1. 9 taş :D
    Köye gittiğimde kuzenlerimle en çok oynadığım oyunlardan biriydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba oynadığımız aynısı mı? Nettekiler bizim oynadığımıza pek benzemiyordu da :D Normalde çok eğlencelidir ama dün oynarken A grubunu vuracağım diye eğlenemedim :DD

      Sil
    2. Bilemicem :D 9 taşın kaç farklı türü var ki :D

      Sil
    3. Bende onu bilemiyorum canım :D

      Sil
  2. Her yıl ada seferlerinin ip atlayıp top oynamak için düzenlemekteyiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ada deme en çok adaya gitmek istiyorum hatta orada evim olsun sıkıldıkça kafamı dağıtacağım bir meskenim olsun istiyorum :DD

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma