18 Mayıs 2015 Pazartesi

Mim; Ben Küçükken

Rana arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu postu mim yapmaya karar verdim hahah

Neyse işte küçükken ben;

-Fabrikalardan çıkan dumanı bulut oluyor sanırdım :D

-Mesela bir öğretmen diyelim; görev yaptığı okuldan istifa ettiği zaman artık bir daha öğretmenlik yapamayacak sanırdım. hahha

-Arabaların çayır çimende hareket etmeyeceğini sanırdım :D

-Oyun oynarken kazara birisiyle kafam tokuşsa hemen o kişiyle bir daha kafamı tokuştururdum ki kel kalmayayım :D

-Türkçe dublajlı filmlerde oyuncuların kendi dilleriyle konuştuklarını değil de sadece dudaklarını kıpırdattıklarını sanırdım :D

-Çıkan süt dişlerimi çatıya atardım. Çıkan dişimin yerinde çok daha güzel dişim çıksın diye :D

-Babamdan her televizyon almasını istediğimde verdiği cevap ''Balık kavağa çıkınca'' olurdu ve her seferinde inanırdım. Hatta kendi kendime ''Şu balık ne zaman kavağa çıkacak ya? Çıksın artık'' der üzülürdüm :DD

Böyle işte bir de küçükken bana söylenen her söze inanırdım. Safın bayrak tutanıydım resmen. Gerçi bir parça saflığım hala var neyse çaktırmayın :D

Şimdi bu mimi Rana Korea, Amigurumi Cenneti, Şemspare başta olmak üzere tüm komşularıma pasladım lütfen yapın tamam :D

24 yorum:

  1. Ahahahhahhaha kafa tokusturma illaki yapilirdi birde ustumden gectin kisa kalacam bir daha gec olayi vardi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da vardı. Hatta uzun süre kısa olduğumdan mütevellit üstümden atlayıp da geçenlere bir daha atlatırdım hhahhaha

      Sil
  2. Haha biz saflar olarak çokça kandiriliyoruz^-^ ya da her seye inaniyoruz :D çok beğendim postunu aslında bundan cok iyi mim çıkardı :))

    YanıtlaSil
  3. Aslında yapacaktım ama vazgeçtim. Ama yapayım hadi sana da paslayayım hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay simdi düşündüm de biraz zormus ama yapiim seni mi kırcam ;) yine de postu hazırlamam 1 haftami alır en yakin zamnda yapmaya çalışıcam Teşekkürlerrr ^-^

      Sil
    2. Ay utandım komşum hehe Merakla bekliyorum bakalım sen küçükken nasıldın? :DD

      Sil
  4. Ne kadar çok şey hatırlamışsın ya ben dün ne yediğimi hatırlamıyorum :P
    Bayıldım yalnız küçüklüğüne :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya fil hafızalıyım diye bak nasılda işe yarıyor kendimi rezil edip duruyorum hahah

      Ay utandım şimdi :D Ama yok komşum bu evrelerden sonra çok gıcık bir tiptim ben güzel bir şey söylesen de kötü bir şey söylesen de darılıp ağlardım :P

      Sil
  5. Ahaha ,çok komikti,özellikle balık meselesi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma komşum o balık meselesi yüzünden neler çektim ben :D

      Sil
  6. Ben de süt dişlerimi çatıya atardım ama kargalar alsın diye :D Annem öyle demişti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle söylenmişti komşum karga eski dişi götürsün yeni dişi getirsin hahahha

      Sil
  7. Eğlenceli bir mim olsa da zor sanki biraz :) Ben küçüklüğünü pek hatırlayangillerden değilim de :P Yine okurken tebessüm ettirdin, teşekkür ederim komşum :) Yapacağım inşallah, uzun süredir mim yazmıyordum güzel geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmanı merakla bekliyorum komşum. Bakalım senin küçüklüğün nasılmış :DD

      Rica ederim komşum hatırlayıp, yazarken bende çok güldüm kendime :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Büyük küçük her kadının çenesi erkekleri bezdirir. Televizyon sevdam annemi de bezdirince babama sağlı sollu çenemizi açtık ve nihayet televizyon aldı :DDD

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşum yapmak istersen alabilirsin :D

      Sil
  10. Merhaba sayfanı yeni keşfettim takipteyim bana da beklerim :)
    makeupby-ezgi.blogspot.com
    öpüyorum sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah gelirim komşum :D

      Benden de sevgiler...

      Sil
  11. Ahahaha çok güldüm yaa :D O değil de ben oyuncuların dublaj yaptığını bilmezdim hepsi Türkçe konuşuyor sanırdım bu daha kötü değil mi? :((
    Jackie Chan'in yabancı dilde konuştuğunda dünya başıma yıkılmıştı hatırlıyorum da :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaha beterin beteri varmış desene :DD

      Benimde kendilerine ait dilde konuştuklarını öğrenince kendimi çok salak hissetmiştim :DD

      Sil
  12. Ben de küçükken sınıfta kalma meselesini sınıfta oturacağım ve bir daha ailemi göremeyeceğim sanırdım :) Başka şeyler de vardır ama şimdilik bu aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahha bak buda komikmiş. Benimde daha vardır aslında da bunlar ilk aklıma gelenlerdi benimde :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma