15 Mayıs 2015 Cuma

Beklediğim Diziler 2

Yazının ilki için şuraya bakabilirsiniz :) Neyse şimdi beklediğim diğer dizilere bakalım:

Hello Monster

Konusu: Seo İn Guk yani soldaki taş :D Keskin gözleri ve zekasıyla, olay yerini inceleyerek suçlunun profilini çıkarabilen bir yetenekte bir dedektif. Ablamız ise polis memurudur. İkisinin buluştuğu yer ise ''Özel suçları araştırma takımı'' dır. Daha fazla detay için buraya buyurun efem :)

Şimdi bu diziyi sırf baş roldeki adam için bekliyorum itiraf edeyim :D Ablayı FLY dizisinde çok beğenmiştim. Aradaki yaş farkı pek belli değil ama sanırım baya fark var. İnşAllah aşk geri planda kalmaz. Bir de Seo için bu dizide ''Tehlikeli'' deniyor. Adamın acayip bir psikopat havası var hele bakışları artık bu bakışları kullanma vakti gelmişti zaten :DD

Oh My Ghostess

Konusu: Başrol abla, kendi halinden ziyade silik çalıştığı yerde işini doğru dürüst yapamayan bir kızcağızdır. Kimilerine göre ezik de olabilir. Başrol abi ise ablayla aynı yerde çalışan kibirli bir şeftir. Abla bu oğlancağıza yanıktır ama maalesef abinin bu durumdan haberi bile yoktur. Bir gün ablanın içine şehvet düşkünü bir hayalet girince işler değişir. Konuyu daha detaylı şuradan bulabilirsiniz.

Türü için fantastik diyebileceğimiz bu diziyi fantastik türünü sevmediğim halde sırf konusu yüzünden izlemek istiyorum :D Başrol ablanın iki tane filmini izledim oyunculuğu hakkında pek bir şey diyemem ama seyrettiğim iki filmde de izlerken rahatsız olmamıştım. Abiyi ise adını unuttuğum ve bakmaya erindiğim bir dizide çok beğenmiştim. Bakalım bu dizide nasıl olacak. Açıkçası bu ikiliye çift gözüyle bakamıyorum ama diziyi izlerken fikrim değişebilir tabii :DD

High Society

Konusu: Varlıklı bir aileden olan bir kadının zenginliğini saklayarak kendini gerçekten seven adamı bulmaya çalışmasını anlatıyor. Dizi hakkında buraya gelip, detaylara bakabilirsiniz.

Başrollere bayıldığımı söylemek isterim ki konusu çok cezbedici gelmese de konu işlenişi ve kurgu konusunda senariste güveniyorum :DD Cidden çok yakışmışlar yahu :))) Dediğim gibi bu diziden ümitliyim.

Bu kadar bunlarla birlikte bu sene beş tanecik(!) dizi bekliyorum :DD Bir tanede film var ama nedense onu yazmak canım istemiyor. :DD

Öyle işte böyle yazınca iyice sabırsızlanmaya başladım hemen başlasalar bari :DD

4 yorum:

  1. Secret dram diye başlamaya korkuyorum desem ve bunlardan biri ile başlasak. Sen beğendiğini desen. Dramı Sidikliye kakalasam ya da o izlerken izlesem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ne zaman çıkacak tam olarak bilmiyorum. Bak sevdiğim Kill me Heal me dizisi var tam romantik komedi te sonlara doğru hafif bir dram var. İstersen ona başlayalım. Şimdi genelde dizilerde dram mutlaka oluyor. Ama şöyle de bir şey var ki Secret zaten dram romantikti :D Yani baştan sona ağlatması kaçınılmaz.

      Ama Kill me Heal me dizisi öyle değil. Haber ver beraber başlayalım. Ama dediğim gibi Secret candır onu da birgün muhakkak izle :DD

      Sil
    2. Kill me Heal me dizisine yarın başlarım ben.. Karnım çok ağrıyor azalırsa bu gece bile başlarım :D

      Sil
    3. Aslında kendimi kötü hissediyorum. Çok fazla ısrar ettim sana izle diye sanki komşum :D

      Neyse sen baktığın zaman fikirlerini söyle (Hala ısrara devam ediyor :D) Çünkü ilk defa ''Ayy Kore dizisi mi'' demeden ''Sen beğendiysen ve tavsiye edersen izleyeyim'' dedi bir tuhaf oldum şuan sana tüm sevdiğim dizileri izletesim var hahah ama korkma o kadarda cani değilim :D

      Dediğim gibi birinci bölümü izle sonra düşüncelerini bekliyorum mutlaka (En azından İlk bölümün sposunu yapalım :D)

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma