6 Mayıs 2015 Çarşamba

Alışkanlıklarım; Mim

Takıntılarımdan sonra ''Alışkanlık'' ile mimlenmek :DD Elif komşumla kalplerimiz birmiş. :D

Sanırım bu yapacağım mimi kendisi hazırlamış. Ben çok sevdim mimin konusunu ve arkadaşımınkini çok eğlenerek okudum. Elif'in yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :)))

-En sevdiğin alışkanlığın nedir?

Tanıdığımın yanı sıra tanımadığım insanlara da selam veririm. Selam verdiğim gençten biri olunca genelde şaşırıyor. Eğer yaşlı birine verdiysem genelde bir çift gülen gözlerle karşılanıyorum ve içim sıcacık oluyor. Tabii bu durum büyüklere has değil. Çocuklarla da durum aynı :D

alıntı
-Annenin en sevmediği alışkanlığın?

Komşumun da dediği gibi birden fazla aslında :D 

Ama enlerden konuşuyorsak; dağınığım bundan mütevellit tembellik mevcut :D Bir de aldığım bir şeyi yerine koymayı unutuyorum. Fil hafızamın izin günleri o vakitlere denk geliyor sanırım :D

Aslında bende çok şikayetçiyim bu durumdan ama denedim en fazla üç gün tertip ve düzen içinde yaşayabildim sonrası gene aynı :DD

-Yeni kazandığın bir alışkanlığın?

Geceleri yatmadan önce İhlas, Felak ve Nas surelerini okuyup, avuçlarıma üflüyorum. Sonra tüm bedenime ellerimi sürüyorum. Sünnet olduğunu öğrendiğimden beri yapmaya çalışıyorum tavsiye ederim :)))

-Arkadaşlarını uyuz eden bir alışkanlığın?

Gıcık etmeye bayılıyorum. Arkadaşım o an neye sinir olacaksa yani duruma göre (aklıma örnek de gelmedi aksi gibi neyse anladınız siz :D) gıcıklık yapıp, sinir ediyorum. :))

Alıntı
-Kurtulmak istediğin bir alışkanlığın?

Bende hep böyle bir erteleme durumu var. O huyumdan kurtulmak istiyorum. İşlerimi tabiri caizse yumurta büzüğe gelince halletmeye çalışıyorum.

-''Bunu buraya neden yazdım ki?'' diyeceğin alışkanlığın?

Evdeki eşyalarla konuşma alışkanlığım var. Mesela elimde çatal var  sakarlık yapıp düşürdüm diyelim. Hemen yerden alır özür dilerim :DD Bazen de tabak alacağım diyelim almak istemediğim tabak inatla elime gelirse ''Off seni almayacağım işte'' diye tabağa kızarım :DD Hatta şu yazımda yazmışım arada sebzelerle falan da konuşurum :D

Vee geldik bir mimin daha sonuna bu mimi; NabrutEmoş ve Merve başta olmak üzere üstüne alınan bütün konu komşuya verdim :D

NOT: Bu sefer totoma zor geldiğinden diye değil gerçekten üstüne alınan herkese pasladım bu mimi yaparsanız ve üstüne üstlük yaptığınıza dair haber verirseniz tadından yenmez :D


4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :D Ellerine sağlık :D
    Evet ben hazırladım :P Beğenmene sevindim :D

    Bu arada İhlas,Felak ve Nası ben de okurdum ama avuçlarıma üfleyip bütün vücuda sürme olayını bilmiyordum bundan sonra ben de yaparım :D

    Eşyalarla konuşma :D Biraz tuhaf sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz tuhafız komşum :DD

      Evet tavsiye ediyorum gerçekten insan kabus görmüyor :D

      Ne demek çok zevkliydi bende beni mimlediğin için sevindim :D

      Sil
  2. Çok geç gördüm :D Ama çok komik bir mim hemen yapacağım acayip eğlendim okurken eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)

      Evet bende yaparken çok eğlendim. Sende yap okuyalım hemen :D

      Sil

Hoş Geldin O Kadar Geldin Yorum Yap Öyle Git :DD

Tasarım:Sawako Kuronuma